{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

hvad fanden sker der!!! {{forumTopicSubject}}

hvad fanden sker der med unge 2 G´er der mener at de kan tilllade at skabe sig åndsvag og sætte ild på skoler, biler osv. pga. nogle skide tegninger. nu lever vi heldigvis i et land hvor vi har ytringsfrihed på godt og ondt. jeg vil gøre det helt klart for alle at jeg på ingen måde er racist. jeg bliver ligeså forarget over unge etniske danskere der mener det er iorden at sætte ild på folks biler og smadre en bydel fordi de ikke må bliver i et hus de ikke ejer alligevel.
men hvem tror de de skader udover sig selv.
det sidste man får udad sådan en opførelse er da medfølelse.
jeg mener at selvom man har ytringsfrihed burde man ikke gøre skrive eller sige noget der såre folk bevidst men det retfærdiggøre på ingen måde opførelsel..

er det bare mig eller???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fanden sker der!!!
  • #1   15. feb 2008 Ai?

• #2   15. feb 2008 dengang med ungdoms huset gjorde politiet bar en fejl, de skød ik med skarpt, de skulel da bar have startet fra en ende og sluttet når den sidste er nede

• #3   15. feb 2008 Hold nu kæft med de tegninger. Det startede sgu da langt før de tegninger blev trykt igen. Sæt dig ind i tingene inden du opretter sådan en latterlig tråd som der kommer 10 af hver dag.

• #4   15. feb 2008 ai???

• #5   15. feb 2008 Præcis jesper.

De ku bare ha skudt de første 10 der lavede ballade, så tror jeg resten af de tøser stak af..

• #6   15. feb 2008 ja, Ai?

Hvis du nu kiggede lidt, har der været mange der har skrevet om det samme ^^'

• #7   15. feb 2008 De skal bare skydes, politiet burde have lov til at skyde med skarpt..

• #8   15. feb 2008 Ytringsfrihed har også konsekvenser, men det tænker danskerne ikke på!

• #9   15. feb 2008 jesper - ja jeg mener det samme og hvad så skulle vi også stoppe køgebugt motorvej osv. får og få en bane og køre på..??.. de får lov til og få et hus efter af staten har brugt millioner på og ryde op osv,,,,,

hvad siger i

• #10   15. feb 2008 har kun en kommentar er de utilfreds med og være her så kan de sq bare rejse hjem igen er min megning

• #11   15. feb 2008 ja kom alle sammen vi lukker motorvejen rundt omkring..... så må i jo se om i får en bane eller et hus

• #12   15. feb 2008 . The Legend .

det rigtigt .. smiley

• #13   15. feb 2008 Mikael L. Der burde jo ikke være konsekvenser over den ytringsfrihed. Det er nu engang sådan det er i DK og det burde vi værne om. Du vil vel ikke bilde mig og andre ind at vi skal leve i vores eget land, men andre skal bestemme hvad vi siger og gør.!!

• #14   15. feb 2008 jeg syns de burde genoptage driften af auschwitz og så skulle folk bar sendes derhen når det er

• #15   15. feb 2008 Anders N - Selvfølgelig skal andre ikke bestemme hvad vi gør i vores eget land, men genindtrykningen af de tegninger er ikke andet end en bevidst provokation.

Mange siger at vi gør det for at bevise overfor muslimerne, at vi i Danmark kan vise hvad vi vil i vores aviser. Men helt ærligt, hvorfor overhovedet diskutere med de mennesker i mellemøsten, som brænder vores ambasade og flag af? Virker det som om de har specielt mange brikker at flytte rundt med?

• #16   15. feb 2008 Jeg tror ikke det har noget at gør med tegningerne smiley som Legend siger det her var et problem før de tegninger...

det bar deres forhold til politiet, tror de unge har fået nok, at de bliver stoppet hele tiden som om de alle har gjort noget... mange af dem mener af politiet er racister..

Jeg hader os politiet, men jeg går sku ikke over til min nabo og brænder hans bil af, bar for udtrykke mig smiley .. Det rigtig skidt det de gør, og de løsninger ikke problemet ..

• #17   15. feb 2008 folk der bor i lejligheder i københavn de skulle sgu da bare smide benzin ned på dem som render og laver ballade så tror jeg ik de sætter ild til noget

• #18   15. feb 2008 the legend. nu er jeg rimelig meget inde i tingene. hvis du har et problem med tråden så bland dig udenom den.
    jeg kommer selv fra et lidt "belastet" kvarter i århus v
    så jeg er sikker på at jeg er lidt mere inde i tingene end så mange andre.
    og jeg mener tråden er helt retfærdiggjort.
    jeg ville gerne høre folks mening og den har jeg hørt.
    dvs. for de lidt langsomme (the legend)
    jeg har fået det udad tråden jeg ville

• #19   15. feb 2008 Mikael L. Det er jeg helt enig med dig i. Genindrykningen er ikke ligefrem det klogeste påfund. Og de virker ikke til at have stået forrest i køen på noget tidspunkt. Men lad os nu se om de ber den danske konge om at sige undskyld igen, samtidig med at de brænder det svenske flag af. Komisk. Det siger jo en del.

• #20   15. feb 2008 Lad være med at udtale dig om mig og hvad jeg ved. Du ved INTET om mig.

• #21   15. feb 2008 men helt ærligt at sige ting som send dem hjem og genåben auschwizt osc. er bare et udtryk for at man ikke er en skid bedere.. helt ærligt.
    men i har jo heldigvis lov til at have jeres meninger

• #22   15. feb 2008 Anders N - Ja, det ER komisk! Men det folkefærd er bedst kendt for terrorisme og selvmordsbombere, så måske ville det være en idé at lade dem være i fred!

Så længe de passer sig selv, hvorfor skulle vi så provokere unødigt?

De unge mennesker i Danmark som ter sig som idioter, gider jeg slet ikke kommentere. De er fuldstændig uden for rækkevidde, og man må jo bare håbe for dem at de bliver klogere med tiden, selvom man kunne tvivle.

• #23   15. feb 2008 det er rigtigt. men vi må jo kende hinanden for du ved jo åbenbart en hel del om mig

• #24   15. feb 2008 steffen C : lol fordi du kommer fra en belastet del af århus så kender du historien om hvorfor indvandre går amok i københavn?? hehe ....

• #25   15. feb 2008 Har jeg påstået det nogen steder? Du er satme ikke oppe på dupperne hva?

• #26   15. feb 2008 Jeg bosnier, og rigtig glad for at bor det her land..

jeg finder det ikke sjovt at, man vælger genindrykningen af tegningerne.. det ikke fordi jeg sur, det mest at jeg er bange, for at det ender med bomber som i madrid og New York .. det er det som jeg mest frygter af alt ..

• #27   15. feb 2008 Det de har gang i for tiden med alle de brande har intet med tegningerne og gøre. Det startede med at de ikke følte sig velkommen her i landet. Og så har der været nogen episoder med provokationer fra politet på nørrebro.

Men hvis man kommer til fest et fremmed sted. Og ikke føler sig velkommen. Ja. så er man sikkert ikke velkommen.

• #28   15. feb 2008 det har INTET med muhammed tegningerne at gøre, så lad være med at sige at du er inde i tingene. du ved jo åbenbart ikke hvad der foregår.

når det så er sagt vil jeg give dig ret i at de latterlige indvandrere der ødelægger lille danmark, pga deres små personlige problemer. burdte smides ud eller mindst låses fast i lang tid..

• #29   15. feb 2008 det hjælper da ik og blive ved med at lave ballade det gør det sgu da bare værre

• #30   15. feb 2008 thomas h. hvis du havde fulgt bare lidt med ville du feks. vide at der har været flere påsatte brande og uroligheder i bla. århus v i nat og andre steder end lige kbh. og det jeg mener med at jeg er inde i det er bla. fordi jeg jo ligesom kender områderne og ved hvad der er af problemer. jeg er da udmærket godt klar over at disse tegnínger mere er undskyldningen end grundlaget for balladen

• #31   15. feb 2008 Mikael L

HELT enig.

• Jacob
    Jacob Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 100
    #32   15. feb 2008 . The Legend .>> Prøv dog at skrive pænt.. Istedet for at falde ned på det niveau dem der laver ballade er nede på

• #33   15. feb 2008 Der skulle ihvertfald være en konsekvens så de ikke render rundt og ter sig på den måde som de gør de har intet respekt for danmark. Hvis de gjorde det i deres eget land havde de fået et nakkeskud

• #34   15. feb 2008 habba habba. godt gået. du beskylder mig for ikke at være inde i tingene samtidig med at du ikke engang er inde i den tråd du kommentere på. jeg har på intet tidspunkt sagt at nogle skulle sendes hjem eller noget

• #35   15. feb 2008 tina det er ikke engang sikkert de selv ved hvorfor de gør det. de startede jo før de tegninger.

• #36   15. feb 2008 de burde bar sige såen og såen er det i danmark, så det må i leve efter... vi spiser jo heller ik aber her, så kan du finde dem i køledisken i bilka nej

• #37   15. feb 2008 Den gang tegningerne blev trygt første gang var jeg sku pænt stolt af vores Danske Muslimer.. Rigtig mange tog det med et træk på skulderne. Dem tager jeg sku hatten af for, Lige med undtagelse af nogle enkelte der absolut skulle lave det helt stor nr ud af det, og ovenikøbet lyve og opdigte mere om tegningerne for at blæse det op..

Denne gang er det aviserne der burde skamme sig... Men så sandelig også dem der går amok og finder den mindste mulighed for at gå amok der ude og ødelægge uskyldiges ting...

Det bliver sku ikke billigere for os at leve med alle de ødelæggelser og manskab der skal have løn...
    Og stakkels Brandmænd..... De gør jo bare deres job...

For latterligt at reagere på den måde.. Hvorfor laver de ikke bare nogle fredsfylde demonstrationer. Det har den alm danskere meget mere respekt for...

• #38   15. feb 2008 Men indtil videre er der jo ingen som er døde, - Når I taler om staf, får I Danmark til at fremstå som en bananrepulik ligesom ballademagerne, som sætter ild i ting.. hvad med folk som kører som død og helvede og slår andre uskyldige trafikanter ihjel, skal de også smides ud af landet osv? .. blot stof til eftertanke..

• #39   15. feb 2008 mb=ga=ssj= !! jeger så fuldstændig enig med dig.. rart med et seriøst indlæg

• #40   15. feb 2008 tina. jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg ved hvorfor de opføre sig sådan. det er ligesom lidt det tråden handler om..

• #41   15. feb 2008 Tina - Men det er ikke ekstremt at smide (danske) 2'gere (fleste 12 årige - 14 årige ) ud pga de sætter ild til ting?? Er enig i, at det er forket at sætte ild.. men at folk skal smides ud,, arghh.. det er sgu lige at strække den..

• #42   15. feb 2008 Hvis der er nogen der mener noget bliver sagt forkert, er det vel på sin plads at man retter på personen på en pæn måde og så fortæller den rigtige historie???

Syntes ikke rigtigt jeg har set i det her emne...

Det er af min opfattelse at det er skyldes balladen i denne uge er tegningerne.. Lige inden tegningerne var det noget bande ballade der var årsagen.. Som nu blandes sammen med tegningerne..
    Nemlig for af der yderligerer skal være en årsag for at kunne gå amok.
    Og den demonstration der er nu er også pga de fucking tegninger...

• #43   15. feb 2008 er jeg helt forkert på den??

• #44   15. feb 2008 tina.. hvad er det du snakker om?? for det første har alle på ingen måde været seriøse. nogle har og tak for det.
    folks meninger tæller self. det er derfor tråden er lavet.
    og jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg var mere inde i tingene end alle andre. men end så mange andre.
    fordi jeg sætter mig ind i det.
    jeg snakker med dem af mine venner der måtte være 2 G´er
    om det..

• #46   15. feb 2008 tina : Hvem går i små sko nu?? Jeg har ikke henvendt mig spechelt til dig. Jeg skriver bare generelt og er ikke ude på at genere nogen..
    Syntes bare jeg har set mange gange tidligere i emnet at folt bare retter på hinanden uden at for tælle den rigtige historie.. Men jeg er da ked af at du misforstå mig og er en af den der fare op af stolen for små ting..

Men jeg har stadig ikke fået svar på mine spørgsmål??

Kommentér på:
hvad fanden sker der!!!

Annonce