{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

hurtig ebay guide.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg mødt så mange der har købt fede ting billigt til bilen på ebay.

men prøver jeg f.eks ebay.com så får jeg hele tiden at vide at ja, det er billigt men så skal jeg ligge moms og fragt og skat og bydreng og dit og dat oveni..

så tager man ebay.de men en normal dansker som mig fatter jo bjælde af det pis tysk.. hva fanden skal man gøre ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hurtig ebay guide..
  • #1   17. feb 2008 bare brug .com og så handel inden for eu og glem det med moms og skat.
    fragt skal du jo betale jeg plejer også at betale de omkostninger der er ved bankoverførsel, men jeg vil klart anbefale dig at bruge paypal.com til betalinger.

• #2   17. feb 2008 paypal.com.. hvad med almindelig visa?.. er det ikke okay ?

• #3   17. feb 2008 med paypal er dine penge sikret, jeg mener det er indtil 500€ men er ikke sikker. derinde bruger du så dit visa som betalingsmiddel

• #4   17. feb 2008 aahh okay. smiley

• #5   17. feb 2008 Nå du har oprettet dig på enten com eller co.uk så kan du logge ind på den tyske hjemmeside og søge efter ting der også....
    Bare lige læg mærke til, det er ikke alt for mange på den tyske ebay der modtager betaling via paypal, sådan er det desværre i tyskland.

Men der er mange steder i europa du kan købe ting til bilen, og det er bare med at bruge de redskaber der findes derude til at få ebay til at fungere for dig.

translate.google.com er kanon til at oversætte til de forskellige sprog i europa, så kan du søge bredere på den måde når du søger noget bestemt.

Kommentér på:
hurtig ebay guide..

Annonce