{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.212 visninger | Oprettet:

FAGPRØVE IDEER... (Butik) {{forumTopicSubject}}

jeg skal snart aflevere en problemformulering hvor jeg skal beskrive hvad min fagprøve skal indeholder og hvilke problemstillinger jeg vil løse mm. men jeg er helt blank. overvejede at tage en bestemt afdeling og optimere salget der, altså tage højde for kundestrøm A,B, og C-pladser osv. er der nogen der kunne komme på andre foreslag til hvad der kunne være spændende at begive sig ud i...

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FAGPRØVE IDEER... (Butik)
  • #1   27. feb 2008 Min fætter der er i lære i merlin skriver om printere og forskellige opstillings metoder... Han ville først skrive om fladskærme men det var for bredt.

• #2   27. feb 2008 jeg skulle måske nævne at det er dagligvare butik jeg står i, der er jo forskel på merlin og merko smiley

• #3   27. feb 2008 Det var mere eksponeringsformerne han var intresseret i.. det kunne du jo nemt bruge.. Held og lykke ellers.

• #4   27. feb 2008 Lav den samme som en fra Kvickly Ry lavede.. Den med elektroniske hyldeforkanter. De investerede lige 250k på hans fagprøve! smiley Vildt.. Hehe Han fik så os en god karakter.

Min elev er igang med at lave fagprøve omkring økologi, ved at hæve salget osv. Ikke skide svært i den her tid hvor alle kigger meget på økologi.

Min anden elev sidste år, lavede på at optimere salget i special øl. Hun fik faktisk kanon karakter plus optimeret salg efterfølgende i afdelingen!

• #5   27. feb 2008 den med elektroniske hyldeforhanter er nok lige "over the edge" da vi snakker en meget lille købmand smiley har ellers selv tænkt over det.. ang. økologi så er der ikke den store efterspørgelse på det blandt vores målgruppe, ellers havde det selvfølge været oplagt. ellers fine foreslag, og tak for inspirationen... smiley

Kommentér på:
FAGPRØVE IDEER... (Butik)

Annonce