{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Ingen humor på Bilgalleri... {{forumTopicSubject}}

Jeg sider her og undre mig over hvad det er for en børnehave jeg har meldt mig ind i.

Jeg opretter en film med min bil under acceleration og så får jeg en besked fra en eller anden hvalp som siger " Min mors Nissan X-trail er hurtiger en din"

Efter en længere gang mudderkastning, begynder drengen at snakke om hvor dårlig min bil er og svine den til og at selv om den så fik turbo kunne den ikke følge hans storebrors sx200 (Eller hva' fanden den hedder). Sådan blev det ved i 2 dage hvor jeg dagligt skulle modtage beskeder fra en 17 årig knægt, som tilsyneladende ikka havde andet at gi sig til...

Nu sad jeg så lige og så lidt video her på siden med en Lupo som nakker en ferrari og til min store skræk begynder folk at smide om sig med sure beskeder uden tilsyneladende at ha' læst de andre kommentare.

Så der eksistere åbenbart ikke meget humor på Bilgalleri og det er også derfor at der tales dårligt om siden de steder jeg færdes. Tag og se positivt på ting og nyd bilgalleri for det den er met til, det er ikke så svært...

Vi kan alle li' biler og det er vores hobby - så hvorfor ikke hjælpe hindanden istedet for at skendes...

Lige et surt opstød

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen humor på Bilgalleri...
  • #1   1. mar 2008 HØRT !

• #2   1. mar 2008 Hørt .. det er ligesom ved at blive ligesom scootergalleri ..

• #3   1. mar 2008 Haha.. Kan kun sige stop whining. Tag det som om det er et barn ;).. Ignore Them. Men jo. Folk har lidt svært ved at blive voksne nu om dage.. Mig ink. smiley

• #4   1. mar 2008 Giver dig 100% ret har prøvet noget af det samme for et stykke tid siden!

• #5   1. mar 2008 Folk fatter ikke noget herinde det kan du lige så godt vænne dig til...

• #6   1. mar 2008 enig med dig.. folk går amok over det mindste.. men nogle er ikke så kloge igen. mange kigger ikke efter i forumet om svaret findes. så opretter du mega mange indlæg. så blir de ved indtil de har fået svar. og nogle opretter det samme emne igen en halv time senere.

• #7   1. mar 2008 ja kan godt følge dig man skal ikke skrive i noges indlæg hvis du ikke vil svines til

• #8   1. mar 2008 Dit sure opstød hilses velkomen fra min side, har selv været udsat for det samme og fatter ikk at folk ikke bare kan tage noget sjov og ballade og hygge sig herinde som mange andre...

• #9   1. mar 2008 bg er desværre gået hen og er blevet en rigtig omgang useriøst pis hvis jeg må lov at sige det lige ud!!! førhen ku man spørge om alt mellem himmel og jord hvor man for det meste ku hive et ordentlig svar ud af folk.. nu kan man ikke engang lave en annonce i markedet uden at man skal svines til og høre for hvor meget billigere og bedre alle andres biler er!!! jeg syntes sgu det er synd.
    STRAM OP!

• #10   1. mar 2008 Jah. Tror oss det har nogvet at gøre med folk er for nærtaget. Be Happy! smiley

• #11   1. mar 2008 En 8 år gammel dreng går en tur en ad gaden, da en bil standser ved siden af ham.
    "Hop ind i bilen, så får du en tyver", siger manden bag rettet.
    "Nej", svarer drengen og går videre.
    Manden giver ikke så let op, så han kører videre hen foran drengen og stopper igen.
    - "Så en tyver og en pose slik, hva' siger du?"
    - "Nej, det var dig der absolut ville have en Skoda, far."

• #12   1. mar 2008 Lidt humor har vi:)

• #13   1. mar 2008 knud A: heheh sejt

• #14   1. mar 2008 Jeg har ikke trangen til at svine folk til og snakker også kun om ting jeg ved noget om. Der skal være plads til diskussion, men man kan godt snakke pænt til folk selvom man er uenig...

Men forstår ikke trangen til at "spille smart" og finde flest mulige fejl i andres indlæg/film eller i salgs annoncer.

Hvad får man ud af det? (Jeg forstår det ikke)

• #15   1. mar 2008 hva står lada for..??

Lavet Af Dårligt Affald:)

ja jeg sviner lige lada til... Undskyld hehe

• #16   1. mar 2008 Tja, jeg ser også kun bilgalleri som et moralsk tidsspilde-sted hvor man kun går ind, når man virkeligt har læst alle artikler på jp.dk, eb.dk, osv osv smiley

Men ja, mange folk er godtnok utroligt barnlige langt op i alderen... Mon der er hold i at de har et grundlag for at mænd først skal kunne tage kørekort i en alder af 21?

• #17   1. mar 2008 Knud A-> Det er humor og nu får vi klø af dem som køre Skoda smiley

• #18   1. mar 2008 Og Lada...

• #19   1. mar 2008 hehe fuck det er ikke godt løb:)

• #20   1. mar 2008 Forstår dig fuldt ud, jeg har også lavet en guide om div ting, det er hvordan JEG, J.E.G. har gjordt, straks bliver min måde svinet til

jeg ville bare hjælpe/indspirere andre

• #21   1. mar 2008 Til når i skal ud og score i aften drenge :

Fyren: Ved du hvad en 69´er er?
    Pigen: Ja, selvfølgelig!
    Fyren: Ved du så hvad en 72´er er?
    Pigen: Nej!
    Fyren: Det er en 69´er med 3 fingre oppe i røven!

• #22   1. mar 2008 Ved i hvorfor skoda'en er verdens stærkeste bil?
    Svar: Den kan trække en hel kø på motorvejen.

• #23   1. mar 2008 En mandlig spritbilist bliver stoppet af en kvindelig betjent
    som siger "alt hvad du siger kan og vil bliver brugt imod dig",
    hvor efter bilisten råber "fisse"

• #24   1. mar 2008 hehe ja se nu er der sgu humor:)

• #25   1. mar 2008 Hørt smiley

• #26   1. mar 2008 FØR BRYLLUPPET

Hun: Hej

Han: Endelig! Dette øjeblik har jeg ventet på længe!

Hun: Forstyrrer jeg dig? Skal jeg gå igen?

Han: NEJ! Hvad tænker du på? Jeg gyser ved tanken!

Hun: Elsker du mig?

Han: Selvfølgelig. Hele dagen og hele natten!

Hun : Har du nogensinde været mig utro?

Han: NEJ! ALDRIG! Hvorfor spørger du dog om det?

Hun: Har du lyst til at kysse mig?

Han: Ja, hver eneste gang, jeg har mulighed for det!

Hun: Kunne du finde på at tæve mig?

Han: Er du vanvittig? Du ved, hvordan jeg er!

Hun: Kan jeg stole på dig?

Han: Ja!

Hun: Elskede!

SYV ÅR SENERE

Læs bare teksten nedefra og opefter...

• #27   1. mar 2008 Alting skal sq ikke være så gråt og trist.. smiley

• #28   1. mar 2008 KIA: Koreansk Industri Affald

• #29   1. mar 2008 Den gamle mand på plejehjemmet fandt en dag ud af at hans hormoner ikke fejlede noget, og damer var der også ok af, så han lavede et skilt hvor der stod: 100 kr. for en tur i sengen: 50 kr. på bordet, og 25 kr. på gulvet. skiltet satte han på døren, og kort efter bankede det på døren. Det var gamle Maren der viftede med 100 kr. Nå Maren du vil vist han en tur i sengen.
    Maren: nej jeg vil have 4 gange på gulvet.

• #30   1. mar 2008 Personer under 18 burde slet ikke være herinde, efter min mening.

• #31   1. mar 2008 En trucker er ude at køre en tur. En lille rød dværg vinker ham ind til siden.

- Hej, jeg er homoseksuel og sulten. Du har vel ikke lidt mad jeg kan få?

Truckeren kører videre og møder en lille blå dværg.

- Hej, jeg er homoseksuel og tørstig, du har vel ikke noget jeg kan få at drikke?

Truckeren kører videre og lidt senere møder han en lille dværg helt i sort. Truckeren standser ruller vinduet helt ned og råber: - Hvad så dit lille sorte bøssesvin, hvad vil du ha’?

Dværgen svarer: - Tjaa, vi kan jo starte med førebeviset og registreringsattesten

• #32   1. mar 2008 Hvorfor gik hønen over vejen:D HAHAHA

• #33   1. mar 2008 Den lille dreng til sin far : "Far, hvad hed Adams svigermor egentlig ?"
    Far: Han havde ingen svigermor min dreng, husk på, han boede jo i paradis !

• #34   1. mar 2008 så har vi gang i humor hjørnet hehe

• #35   1. mar 2008 En lørdag nat bliver en lettere beruset cyklist uden
    lys stoppet af en politipatrulje.
    : De har ikke lys på, siger betjenten.
    : Nej, siger cyklisten.
    : Så må de trække, siger betjenten.
    : Det har jeg prøvet. Det hjælper overhovedet ikke..

• #36   1. mar 2008 - Undskyld, min gode mand, har De drukket?
    - Næh, kørte jeg ikke pænt, da?
    - Jo, faktisk, men hende blondinen i passagersædet er så grim, det vækker mistanke

• #38   1. mar 2008 En lille kanin løber glad gennem en skov, da han kommer til en giraf der er ved at rulle en joint. Hold op med det min ven, løb med mig i skoven det er sundere for kroppen. Sammen løber de i skoven, til de møder en elefant som er ved at tage en bane coke. Kaninen siger: hold op med det og løb med os i skoven det er meget sundere, så løber de alle tre i skoven til de møder en løve der er ved at tage et fix. Kaninen siger løb med os i skoven det er bedre for kroppen. Løven lægger sprøjten og æder kaninen. De andre dyr glor på løven, og spørger hvorfor det!?..
    Jo siger løven: Det lille røvhul får mig til at løbe rundt i skoven og spille idiot hver gang han er på speed..

• #39   1. mar 2008 Der var engang en ged, som sked

• #40   1. mar 2008 det er fordi at alle de fjolser fra scootergalleri er ved at blive så gamle at de skal have bil og her ind på bilgalleri i stedet for..

• #41   1. mar 2008 Det var Rødhætte der var på vej over til bedstemoderen, da hun møder ulven bag en busk.
    Rødhætte:"Hvorfor har du så store øjne??"
    Ulven:"Hold kæft Rædhætte, jeg prøver at skider....

• #43   1. mar 2008 haha knud

• #44   1. mar 2008 10 ting man ikke skal sige til Politiet

1) Det må du undskylde, jeg har glemt at sætte min radar scanner til.

2) Du har ikke tænkt dig at checke bagagerummet vel?

3) Jeg troede, man skulle være i god form for at blive politibetjent.

4) Fedt mand, ham i går gav mig også kun en advarsel.

5) Øhh, kan du ikke lige holde min øl, mens jeg finder mit kørekort?

6) Jeg ville også have været politibetjent, men jeg blev enig med
    mig selv om, at jeg hellere ville tage min 9 klasses eksamen.

7) Kan min konens kørekort gå?

8) Var det ikke dig, der fik tæsk i storby-strømer sidste uge?

9) Jeg vil vædde på, at jeg kan nå at tage din pistol, inden du
    når at skrive min bøde færdig.

10) Er det sandt, at folk bliver politibetjente, fordi de er for dumme
    til at få job på McDonalds.

• #45   1. mar 2008 uha.. Det er hum..:D

• #46   1. mar 2008 Det var en Dansker, en Tyrker og en Somalier de fandt Aladdin`s lampe, gned på den og ånden kom ud og gav den 1 ønske hver, somalieren ønskede at alle somaliere kom hjem til Somalien og blev lykkelige, tyrkeren ønskede det samme for sit folk, Danskeren spøger: "er det nu helt sikkert at alle tyrkere og alle somaliere er hjemme nu?" "ja" svare ånden, hvorpå Danskeren siger: "så skal jeg bare ha en cola" nu Bliver min bli sgu nok brændt af:)

• #47   1. mar 2008 Præsten ringede til politiet og bad dem fjerne en død gris, der
    lå foran kirken.
    Da politiet ankom var de tydeligvis irriteret over at skulle
    tage sig af en sådan opgave.
    Det ene af betjentene vrissede ironisk til præsten:
    - "Det var sørme godt du ringede til os. Det er vigtigt for
    samfundet at vi bruger tid på sådanne opgaver."
    - "Ja, jeg skyndte mig også."
    - "Jeg troede at I præster magtede selv at tage Jer af døde?"
    - "Det gør vi også - men først underetter vi eventuelle pårørende."

• #48   1. mar 2008 hehe den var GO:)

• #49   1. mar 2008 - "Du skulle ikke køre så hurtigt, skat."
    - "Hvorfor ikke?"
    - "Nej, for ham betjenten på motorcyklen, kan slet ikke følge med..."

• #50   1. mar 2008 En mand kommer kørende, da det pludselig blitser. Hov, tænker han, jeg kørte da kun 50 ?? Han
    vender bilen og kører forbi med 45 Km/t. Det blitser. Hmm, den må da være i stykker, tænker han. Han
    vender blien og kører igen forbi, denne gang med 15 km/t. Det blitser. Han griner højt af politiet og
    kører hjem. Et par dage senere modtager han tre bøder, alle tre for at køre uden sele.

• #51   1. mar 2008 En noget beruset bilist kørte forkert om i en rundkørsel, og en færdselsbetjent standsede ham. -
    Holdt! Har De ikke set pilene? - Ærligt talt, hr. politibetjent... jeg så heller ingen indianere

• #52   1. mar 2008 En politibetjent stopper en blondine for at køre for hurtigt, og spørger hende meget pænt, om han
    kunne få lov til at se hendes kørekort. Hun svarede småsurt, "Jeg ville ønske I kunne tage jer
    sammen. For 2 dage siden tog i mit kørekort og i dag forventer I at jeg viser det igen".

• #53   1. mar 2008 På fødestuen sad en mand og ventede.
    Da jordmoderen kom ud med barnet gav hun det til faderen og gik ind igen, lidt efter kom hun stormende ud, tog barnet kastede det rundt trampede på det, slog det ind i vægen, og så besvimede faderen. Da han vågnede igen kom jordmoderen og sagde "kan du ikke tage en joke barnet var dødfødt"

• #54   1. mar 2008 En mand og hans kone samt bedstefaren kom kørende ud af motorvejen, da en motorcykelbetjent
    stopper dem. Manden spørger, hvad der er galt. Betjenten svarer, at han er nummer 1 million, som
    kører på motorvejen, og at han derfor har vundet 10.000 kr. Men hvad han dog ville bruge alle disse
    penge til? Manden svarer, at han vil have sig et kørekort, hvorefter konen siger, at han altid lyver, når
    han er fuld. Hvortil bedstefaren udbryder:
    - "Jeg vidste, at vi ikke kom langt i en stjålen bil!"

• #55   1. mar 2008 Haha.. Shy har bare abonnement på Jokes i din inbakke tror jeg :D.. Men nogle gode er der imellem smiley smiley

• #56   1. mar 2008 Den var grov knud.. smiley

• #57   1. mar 2008 Jah ok.. Måske lidt grov joke...

• #58   1. mar 2008 hehe ja men sjov

• #59   1. mar 2008 Nej nej.. Overhovedet ikke faktisk.. Jeg har bare gemt alle de jokes jeg syntes var sjove.. smiley hehe..

• #60   1. mar 2008 En cowboy kommer til byen og ser der er en konkurrence som går ud på at få sin hest til at grine, det koster 10 $ at være med. Han betaler og visker sin hest i øret - hvor efter den begynder at grine hysterisk og Cowboyen får sine penge og rejser videre.
    2 mdr. senere kommer han igen til byen og igen er der en konkurrence, nu skal hesten græde og prisen er igen 10 $. Så han betaler og går over i stalden. Da han kommer tilbage med hesten tudbrøler den og er helt færdig, nu spørger en af arrangøren hvordan han bar sig ad med det og cowboyen svare: Da jeg skulle ha’ min hest til at grine fortalte jeg at jeg har en større diller end den og da den skulle græde – Tja. Viste jeg min diller..

• #61   1. mar 2008 Men for lige at komme på sporet igen, så tror jeg at Michael P, har ret i at " det er fordi at alle de ......... fra scootergalleri er ved at blive så gamle at de skal have bil og her ind på bilgalleri i stedet for.." - men gider vi finde os i at BG bliver et irriterede sted at befinde sig?

• #62   1. mar 2008 Jeg var ved lægen i dag. Hun sagde jeg skulle holde op med at onanerer.
    Jeg spurgte: Hvorfor?

Fordi jeg prøver at undersøge dig, svarede hun...

Kommentér på:
Ingen humor på Bilgalleri...

Annonce