{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvis venligst lige min volvo 240 tak
  • #1   2. mar 2008 er sku også gjodt. for længe siden!

• #3   2. mar 2008 KromKOngen
    SLAP AF

• #4   2. mar 2008 Junker .
    Hvad snakker du om?

• #5   2. mar 2008 Mack P jamen du må da lige kigge billede i gemme ind du sætte dem. men okay alle kan lave fejl!

• #6   2. mar 2008 ja, det var da bar li en smutter

• #8   2. mar 2008 Junker .
    jep syns jeg heller ikke

• #9   2. mar 2008 ehm, hvad så med den vold smadret og pil skæv Ford Mustang, ?

• #10   2. mar 2008 Junker .: hvis en folkeræser ikke er velkommen, så kan jeg sgu heller ikke se nogen grund til at lave en profil med en udtjænt vinterbil

• #13   2. mar 2008 Nææ gir sgu ligegodt x HABBA HABBA X ret i at hvorfor skal du have en vinter bil ind når en folkeracer ikk må? en folkeracer beholder man da lidt længere end en vinterbil,

• #15   2. mar 2008 Junker

øh ja, men den er da lige så smadret som min...(næsten)...

• #16   2. mar 2008 vinterbil = er med plader og MÅ køre på vejen.
    folkeracer= er et stykke legetøj som man må køre uden kørekort hvis man vil.

• #18   2. mar 2008 ja ja det lige meget nu.. den er jo afvist smiley

• #19   2. mar 2008 Mack P
    har du ikke prøvet og få det ind et par gang efter hånden.
    hvor det bage ikk er kommet ind

• #20   2. mar 2008 men hvorfor er en vinterbil mere velkommen end en folkeræser???? det er et GALLERI.. hvor folk kan vise deres køretøjer frem.... så jeg vil mene at en folkeræser er mindst lige så velkommen som en vinterbil.....

forklar mig hvorfor DU opretter din vinterbil..

• #23   2. mar 2008 x HABBA HABBA X ja det kan du ha ret i.
    men bæder billede ville gøre en del.
    men han har prøve et par gang efterhånden og det har ikke lykkes noget af gang såå. der er nok fler der mener at det er bilen som er med plader i ok stand og gode billede. det er det jeg kigget mest efter

• #24   2. mar 2008 Der kommer nye og MEGET bedre billeder imorgen:)

• #25   2. mar 2008
    Mack P det lyder godt smiley

• #27   2. mar 2008 jeg kan godt håndtere andre folks holdninger.... jeg ser det blot som dobbeltmoralsk.

og nej hvorfor skulle jeg melde det til HA`erne. jeg mener jo netop at både din OG hans også er velkommen

men der står ingen steder at bilen skal være til gadebrug, blot at det skal være ens egen bil.

• #29   2. mar 2008 Kromkongen komplet skørte sæt sælges! !: jeg afviste også hans bil og de tidligere han har prøvet at få ind... men kun pga. kvaliteten af billeder

• #30   2. mar 2008 Junker .: jeg synes at din holdning er lidt "skæv"...

mener du også at det er ok at afvise en bil hvis man fks. synes det er en kedelig grim eller dårlig bil, selvom der er 10 perfekte billeder og masser af tekst?

• #32   2. mar 2008 du skriver at du afviser fordi at den ikke er til gadebrug, og det er da imod sitetes reglement......

igen dobbeltmoralsk

• #34   2. mar 2008 kan i blive ved? :o)

• #36   2. mar 2008 der står da intet om at det kan være fordi at folk synes det er en grim, dårlig eller kedelig bil

• #38   2. mar 2008 HVOR??

• #39   2. mar 2008 kan godt se at der står at det er brugerne der byder velkommen. og det ved alle sgu da

• #41   2. mar 2008 anyways.... det jeg prøver at sige til dig er at efter min mening er profiler velkomne hvis kvaliteten er som den skal være...

hvis alle havde DIN holdning ville din vinterbil sgu da ikke være kommet ind..

du skriver selv at " hvis det er en profil jeg skal besøge".... og hvad får folk ud af at kigge på en vinter volvo????

• #42   2. mar 2008 demokratiet fungere da perfekt herinde...

• #44   2. mar 2008 1: jeg har sgu da ikke klaget over demokratiet herinde......

2: jeg klager over din holdning og dine kommentarer da jeg finder dem dobbeltmoralske...

3:de 684 besøgende d.d er nok nærmere et bevis på din aktivitet på siden end folk der finder den interesant....

4:Hvorfor bliver DU ved, hvad er det DU ikke forstår??????

• #46   2. mar 2008 hehe nej klager ikke over dig som en del af demokratiet (hvor får du det fra?).. men hvis jeg ser/hører noget som jeg ikke synes om, så siger jeg min mening . og ja jeg bliver ved til jeg mener at jeg har fået sagt hvad der skal til.. hvilket er min ret...

skriver du igen, og jeg mener at have noget at sige til det. så kan du tro at jeg bliver ved...

og tro mig jeg kan sagtens leve med at du har dine holdninger og at jeg har mine

• #48   2. mar 2008

• #49   2. mar 2008 jeg kommenter dine kommentarer og dine holdninger fordi jeg ikke synes om dem. hvilket er MIN ret. som en del af demokratiet som du siger...

og "problemet" er at jeg stadigt får nogle afvisende forklaringer på de spørgsmål jeg har stillet dig... er du politiker???

og hvis du mener at denne tråd ikke er værd at opretholde så ved DU jo godt hvad der skal til.. ik?

• #51   2. mar 2008 1: hvorfor er en folkeræser ikke velkommen?

2: hvorfor oprette en vinterbil?

3: hvor har jeg klaget over demokrati?

osv. osv.

du har svaret på mine spørgsmål med "fordi det er min ret" osv. så kan du jo lige så godt sige "bare fordi"... hvilket er børnehave snak

desuden kalder du mig knægt. Definer venligst, knægt .....

du skriver hele tiden.. HVAD ER PROBLEMET, hvilket jeg svare på i næsten hver af mine indlæg.

og igen...hvis du mener at denne tråd ikke er værd at opretholde så ved DU jo godt hvad der skal til.. ik? (fornem et spørgsmålstegn)

• #53   2. mar 2008 jeg prøver ikke at få dig til at dumme dig, det mener jeg at du helt selv har klaret fra starten .....

du spørger hvor du har kaldt mig knægt..
    ""skrevet: 02-03-2008 16:46:10
    har du fattet konceptet med en vinterbil???
    det er en bil der overtager den daglige transport, og specielt al transport om vinteren?? så hvad hulen har det med sagen at gøre knægt?? """

og hvad mener du med at når jeg engang lærer dansk??

du bliver ved med at snakke om demokrati. hvilket intet har med sagen at gøre, da alt det jeg har skrevet er ment til dig og KUN dig.

og ja jeg ved godt hvad demokrati indebærer...hvilket DU åbenbart ikke gør, da du ikke mener at der er plads til min mening om dine forslag og synspunkter

jeg mener ikke at jeg "angriber" dig og dine holdninger. jeg stilte blot spørgsmålstegn ved dine begrundelser da jeg fandt dem for tynde.
    og jeg bliver ved da jeg finder dine svar for afvisende.

du har dit syn på tingene og jeg har mit, hvilket jeg fuldt ud acceptere.
    at du ikke mener at folkeræsere er velkomne er ok for mig..
    jeg prøvede blot at modagumentere med mine synspunkter, hvilket DU ikke bød velkommen, men blot besvarede med "det er jo min ret"..

da jeg skrev børnehavesnak mente jeg at du har en masse "tomme" sætninger som du gentager igen og igen

• #55   3. mar 2008 OK færdig med spørgsmålene herfra da det åbenbart ikke bærer "frugt".

jeg vil istedet prøve at forklare dig hvad jeg ser ud fra det du skriver....

1: når jeg stiller dig et spørgsmål som du har svært ved at komme med et fornuftigt svar på, svarer du igen med en gang "pladder" om demokrati og regler, som INTET har med selve spørgsmålet at gøre...
    din måde at springe over hvor gærdet er lavest eller manglende evne på at konversere..

2: som jeg ser det kan du ikke tåle en smule kritik, og bliver fjentlig på en måde som jeg vil betegne som barnagtig. ( jeg tænker på dine udtallelser ang. sprog/staveevne, profiler, mig som midtpunktet, osv.)
    da jeg samlignede en folkeræser med en vinterbil var det ikke ment som en fornærmelse mod netop din bil, men for at understrge at JEG mener at alle biler er velkomne
    da jeg skrev "udtjent" var det for at fortælle dig med et enkelt ord at jeg syntes at dine kommentarer var overflødige....

3: dobbeltmoralsk ja, for du bliver ved med at sige at du har dine rettigheder osv. men mener åbenbart ikke at der er plads til diskotion og kritik fra mig, siden du bliver ved med at afvise min kritik og mine synspunter..

men hold fast for nu kommer mit billede af dig...

en halvgammel pædagog/politiker wannabe-der sidder i sin gyngestol og spiller den af fordi han ikke får nok af konen-men prøver at udøve magt-på grund af sin mangel på magt i hjemmet/jobbet-ved at "bedømme" biler på en hjemmeside hvor gennemsnitsbrugerne er på alder med sine børn....

jeg siger det blot som jeg ser det...

men lad nu det ligge og lad os blive enige om at vi er forkellige.. og at vi ikke bliver enige om andet...

hvis du absolut vil besvare dette inlæg så gør det i "personlig besked" da jeg ikke gider at lede i forum igen...

mvh HABBA HABBA

• #57   3. mar 2008 Junker .
    hva snakker du om? hvad med din 242? er det måske din egen eller er den solgt?

Kommentér på:
Afvis venligst lige min volvo 240 tak

Annonce