{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Må af med damp! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så skide tosset at jeg må af med damp... Har fået lavet specialsyede måtter til min bil som er købt i Tyskland. Har ventet på dem et godt stykke tid og fik en dag en mail hvori der stod at pakken var afsendt og jeg kunne følge den over DPD's online tracking. Det har jeg så gjort og i mandags stod der så at pakken var kørt ud til mig. Venter så et par dage og ringer i dag. De fortæller at pakker ER afleveret og sender mig underskrifen over mail. Tænk at nogen kan stå og underskrive på noget der ikke tilhører dem og så satme beholde det. Fatter det ikke. Og der står jo mit navn og min adresse på, så idioten kunne sgu bare komme her med det.
Kan desværre ikke tyde hvad den der har skrevet under, hedder.
Andre der har prøvet lignende? De sagde at jeg skulle henvende mig til afsender da det er dem der skal anlægge sag mod chaufføren. Jamen jøsses, de er sgu da vel ligeglade da de har fået deres penge for længe siden...
Hold kæft så rasende jeg er...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må af med damp!
  • #1   6. mar 2008 de må ikke aflevere til en anden person uden din accept... er selv kurer og kører for DHL. det er ikke din nabo de har aflevereret det til?

• #3   6. mar 2008 Jamen der står jo min adresse og navn, så idioten til chauffør (Tommy som der står han hedder) er kørt til det forkerte sted og har bare skulle af med pakken til hvem der nu åbnede... Og nej mine naboer hjælper mig ofte med pakker. De har ingen set...

• #4   6. mar 2008 Hvis det er en fragtmand der har leveret dem, er de MEGET interasserede i at følge op på sagen.. det hjælper jo ikke just deres image at pakker "forsvinder"... i teorien kunne der jo være tale om en langfingret chauffør! kontakt fragtfirmaet ASAP og forklar dem at det IKKE er dig der har modtaget pakken.. så skal de nok iværksætte en GRUNDIG intern undersøgelse.

Jeg havde en gang bestilt en JBL bas - den havde de bare sat på min dørmåtte.. Den var naturligvis væk da jeg kom hjem... jeg klagede,.. de undresøgte... to dage efter fik jeg en chek på hvad suben kostede + 6 flasker rødvin

• #5   6. mar 2008 Ved nøjagtig hva du mener, det samme har jeg været ude for med mine gamle basser. Jeg sendte dem til Jylland men de bliver leveret til en anden adr. og der er også skrevet under på den er modtaget.. Så folk er bare nogle røvhuller at de ikke sender den tilbage eller bare levere den til den rigtige adr.

• #6   6. mar 2008 da SQUIRREL --> tror sgu bare de er ligeglade... Men for fanden det er dokument falsk.

Nå har lige ringet derind igen. De vil spørge idioten Tommy om han kan huske noget... og så ringer de tilbage... Men tvivler sgu...

Kasper---> fik du dem så erstattet eller?

• #7   6. mar 2008 Kan simpelthen ikke forstå det ikke er et krav at man ser id på dem der bliver udleveret til og er det samlever eller hvad fanden ved jeg, skriver man navnet ned.

• #8   6. mar 2008 næste gang skal du bare få det sendt med DHL express.. smiley

• #9   6. mar 2008 Peter--> får pakker fra alle der findes og har ikke haft problemer med DHL og post dk. Men de andre har jeg ofte bøvlet med og ofte er det jo afsender der bestemmer hvem de benytter. Vil helst post dk faktisk. det er sgu så nemt man selv kan hente pakken næste dag...

Stakkels mig, venter flere pakker...

• #10   6. mar 2008 Nej det gjorde jeg ikke...

• #11   6. mar 2008 det glæder mig at høre at DHL går smertefrit.... men ja.... der vil altid være en mulighed for en hjernedød chauffør der ikke tænker sig om....

• #12   6. mar 2008 Hvis nogen af jer arbejder ved DPD så gør mig lige en tjeneste.... Tag Tommy med i offentlig bad og få ham til at tabe sæben.

Go dag til jer. Hård nat på job. Vil prøve at sove. Skriver opfølgning når jeg ved nærmere.

• #13   6. mar 2008 Jeg har prøvet at postmanden har smidt en pakke anmeldelse af i forkert postkasse og da jeg har tracking nummeret gik jeg ned for at hente pakken med det, på posthuset.

Men der lå lige så fin en underskrevet pakke anmeldelse. Med mit navn på... kællingen bag skranken hentede så hende der havde udleveret den, hun var vist noget større end hende, og hun påstod så det var mig selv der havde hentet pakken.. Ja flot kælling jeg var i Kbh på det tidspunkt men det er jo også kun kun 135 km væk!!

De skulle nok undersøge med mere, har bare aldrig hørt noget..

Og postdanmark er ikke just kendt for god service eller interesse i deres kunder.. men det kan man jo tillade sig når alternativerne er så få!

• #14   6. mar 2008 Jeg har flere gange oplevet, at pakker er blevet afleveret til min nabo, fordi jeg ikke var hjemme - rimeligt træls!

Charlotte: Eftersom du ikke har modtaget din pakke, så er det afsender, der står med aben. Du skal kontakte afsenderen, som så må sende en ny vare, eller tage kampen op med fragtfirmaet. Du overtager først ansvaret for en forsendelse, når du underskriver for modtagelsen, hvilket du ikke har gjort.

• #15   6. mar 2008 Lige en update! Jubi har fået min pakke.
    Dpd ringede og lagde en besked på min tlf svarer. At de havde talt med ham der havde afleveret den forkert og han fortalte at han nok ikke kunne huske noget, men havde en pakke i nærheden, så han ville se når han kom herud. Ca 30 min senere ringede det så på og en forvirret DPD mand havde lagt pakken ude foran døren og var på vej væk. Jeg nåede bare at sige: Er det den?........ Blev afbrudt og han sagde "ja". Pakken var halvt åben og meget våd. Men måtterne er okay. Havde virkelig ikke regnet med at se dem smiley skønt... Men stadig utroligt at én har fået dem udleveret. Gad nu godt vide historien til hvordan de igen kom til mig...

• #16   6. mar 2008 Heldigt smiley så endte det alligevel lykkeligt

Kommentér på:
Må af med damp!

Annonce