{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Træt af hellige folk {{forumTopicSubject}}

Kæft hvor kan man blive træt af hellige folk! Spurgte idag til hvor folk hentede musik, og så pludselig kommer de 100% fejlfri og ALTID lovlydige borgere frem fra hellighedens mørke huler med deres løftede pegefingre og siger - DET MÅ DU IKKE!!! - ÅH undskyld, du retfærdighedens gud, du stor visir af helligeheden, alle loves skaber og almægtige pegefinger - for netop DU har aldrig begået en ulovlighed! DÈT og så døden er de eneste ting i livet vi kan være sikre på!

/

LUK R....!!!!! For der er faktisk ikke nogen som er i tvivl om at det er forbudt at downloade uden at betale for det, men det var ikke det jeg spurgte om, for så jeg havde jeg skrevet noget i stil med....

ER DET ULOVLIGT AT HENTE MUSIK UDEN AT BETALE?

MEN det gjorde jeg ikke, så tag din løftede pegefinger og stik den derop hvor solen ikke skinner.
AAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!

Og hvis nogen er i tvivl så lad mig gøre det helt klart!!!
JEG HAR BRÆNDTE CD'ER, JEG HENTER ULOVLIGT MUSIK PÅ NETTET, OG JEG NYDER DET UFORGLEMMELIGE SUS DET GIVER HVER GANG JEG HENTER EN NY SANG!!! JEG ER SÅ VILD!!! PETER LUNDIN ER EN KLAM LILLE SPRÆLLEMAND I FORHOLD TIL DE ULOVLIGHEDER JEG FORTAGER MIG!!!

AAAAAAHHHHH.....

Af med galle!!

Fortsat god dag:)

Mit indlæg...

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=347537

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af hellige folk
Kommentér på:
Træt af hellige folk

Annonce