{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

X-factor - Amatører kørt af sporet ! {{forumTopicSubject}}

Hvor er det dog ualmindeligt ubeskriveligt belastende at høre om X-faktor uafbrudt i TV/ugeblade/aviser/internettet... Ja, uanset hvor man efterhånden befinder sig, så slipper man ikke udenom tilstedeværelsen af dette fænomén, for hvilket konceptet har eksisteret i mange år.
Hvad der præcist gør, at X-faktor har hittet så massivt må være en sammensætning af mange faktorer. Primært nok manglen af kvalitet på dansk TV's programflade på det pågældende tidspunkt, for kvaliteten af dette program er sgu da noget af de mest bundrådne jeg endnu har set !!!

For at liste de sidste op :

Basim - INTET sangtalent overhovedet, at han lever videre på sin 'charme' understreger kun præcist hvor amatør-agtigt det er, at bibeholde sådan en person i showet.

Heidi - Okay, tilstået.. hun synger sgu ret godt. Men hendes overall mimik og stage-presence er da direkte komisk at iagttage.

Martin - Drenge synger som om han har en kæmpe klemme for næsen, og jeg kan på intet tidspunkt anerkende hans talent for sang. Klart han har en vis udstråling, men det er en SANG-KONKURRENCE og ikke en popularitets-test.

Laura - Lockness monstret fra Heden, hun er så uendeligt grim at jeg ikke kan kigge på skærmen når hun synger. At dommerne så tilmed, sidder og siger at tøsen bliver smuk af hendes sang... JEG BRÆKKER MIG ! Magen til overfladisk pladder jeg sjældent har hørt magen.

Hvordan i alverden er det dog lykkedes for dem at fastholde den danske seer-skare i den grad, så ingen stort set kan undgå at ha' en vis berøringsgrad af det.

INGEN, og jeg siger igen, INGEN af deltagerne er ekstraordinært talentfulde, og ser man som modsvarende eksempel det amerikanske Idol, som kører på fuld tryk lige for tiden. Så ville man, som jeg, også sidde og krumme tæer over de danske amatører, som i bund og grund er uendeligt ringe.

Naturligvis er Danmark af maginal størrelse i forhold til USA, men at landet stort set går i stå når programmet kører over skærmen er mig et usagt mysterie..... er jeg den eneste i lille DK, som ikke kan tilslutte mig dette samlingspunkt for det danske folkefærd, eller er jeg helt galt på den..................

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  X-factor - Amatører kørt af sporet !
  • #1   13. mar 2008 vel sagt.....

• #2   13. mar 2008 Hvad er det der gør x factor til en plage hver fredag aften... hvorfor skal vi sidde og glo på en flok kendte der skal danse enten på gulv eller på skøjter... hvorofr er det vi skal plages med de programme fredag aften hvor man helst vil sidde med en go flaske rødvin med fødderne oppe på bordet og se en go film helst uden afbrydelser...

• #3   13. mar 2008 HØRT!

• #4   13. mar 2008 Der er sku noget om det!

• #5   13. mar 2008
    Hvor er det dog ualmindeligt ubeskriveligt belastende at høre om X-faktor uafbrudt i TV/ugeblade/aviser/internettet... Ja, uanset hvor man efterhånden befinder sig, så slipper man ikke udenom tilstedeværelsen af dette fænomén, for hvilket konceptet har eksisteret i mange år.
    Hvad der præcist gør, at X-faktor har hittet så massivt må være en sammensætning af mange faktorer. Primært nok manglen af kvalitet på dansk TV's programflade på det pågældende tidspunkt, for kvaliteten af dette program er sgu da noget af de mest bundrådne jeg endnu har set !!!

For at liste de sidste op :

Basim - INTET sangtalent overhovedet, at han lever videre på sin 'charme' understreger kun præcist hvor amatør-agtigt det er, at bibeholde sådan en person i showet.

Heidi - Okay, tilstået.. hun synger sgu ret godt. Men hendes overall mimik og stage-presence er da direkte komisk at iagttage.

Martin - Drenge synger som om han har en kæmpe klemme for næsen, og jeg kan på intet tidspunkt anerkende hans talent for sang. Klart han har en vis udstråling, men det er en SANG-KONKURRENCE og ikke en popularitets-test.

Laura - Lockness monstret fra Heden, hun er så uendeligt grim at jeg ikke kan kigge på skærmen når hun synger. At dommerne så tilmed, sidder og siger at tøsen bliver smuk af hendes sang... JEG BRÆKKER MIG ! Magen til overfladisk pladder jeg sjældent har hørt magen.

Hvordan i alverden er det dog lykkedes for dem at fastholde den danske seer-skare i den grad, så ingen stort set kan undgå at ha' en vis berøringsgrad af det.

INGEN, og jeg siger igen, INGEN af deltagerne er ekstraordinært talentfulde, og ser man som modsvarende eksempel det amerikanske Idol, som kører på fuld tryk lige for tiden. Så ville man, som jeg, også sidde og krumme tæer over de danske amatører, som i bund og grund er uendeligt ringe.

Naturligvis er Danmark af maginal størrelse i forhold til USA, men at landet stort set går i stå når programmet kører over skærmen er mig et usagt mysterie..... er jeg den eneste i lille DK, som ikke kan tilslutte mig dette samlingspunkt for det danske folkefærd, eller er jeg helt galt på den..................

• #6   13. mar 2008 kunne ikke siges bedre...
    alle fra mit arbejde som er på aftenhold... snakker altid om at de skal tidlig hjem fredag for at se x-factor... hvad sker der lige for dem da...

• #7   13. mar 2008 du sætter ord på manges tanker

• #8   13. mar 2008 Hold da kæft et plat indlæg. tag dog en tudekiks.
    du har da tydeligvis ingen smag for musik. og dømmer kun på udseende.
    kan kun følge dig i det med at det er total oppe og køre alle steder.

Dog kan jeg gi dig ret ang Basim -Heidi-Laura.
    men martin kan sku synge han er kun 15 og så har han allerede en total fed sang stemme. er helt sikker på han vinder. laura synger osse kanont.
    heidi syntes jeg ikke synger vildt godt.. hun er så dyster og høre på og ser røv dum ud.
    Kan ikke forstå Lisa blev smidt ud da hun var den der sang bedst..

• #9   13. mar 2008 Jeg har ikke set et eneste afsnit af det der X Factor - Og har heller ikke tænkt mig det. Jeg synes det er blevet VILDT oppustet ligesom alt det MILJØLORT de snakker om!

Global opvarmning har sQ altid været et kendt faktum, og er ikke noget nyt der er dukket op med os pga. biler osv. Kig på de tidligere istider - Der foregik også global opvarmning. Og at bruge penge på at komme frem til at køer producerer vildt meget CO2 - Det er sQ fucked! Det hele er opblæst!

• #10   13. mar 2008 Slå dog over på noget andet fredag aften hvis det er så slemt. Der er da ingen grund til at tage det så tungt som du tydeligvis gør.

Smag og behag er som bekendt forskellig, så det er jo det samme med tv-programmer.

• #11   13. mar 2008 hvorfor søger du ik bare ind som dommer?

• #12   13. mar 2008 Pappi som dommer i X Factor - Yes sir! Den nye Simon!

• #13   13. mar 2008 Jeg ser det normalt ikke, men da min kæreste er totalt hooked, så kan jeg ikke undgå at skimte lidt en gang imellem, og indlægget er blot oprettet som en 'undren' over folks begejstring over det... for jeg finder intet ekstra-ordinært over det.

At Martin kan fyre den af, er én ting. Men jeg syntes bestemt ikke at hans sang-talent er noget specielt..... Overvej også lige Raiden og Vocaloka, hold da kæft en gang bræk de også kunne diske op med !

smiley

• #14   13. mar 2008 Att. Mailo L : haha... helt sikkert mand. Jeg ville svine dem SÅ fælt hele tiden. Jeg ville på intet tidspunkt sidde og væve rundt i mine forklaringer for at smide folk ud - præcist som Remee og Lena gør hele tiden !

UD MED DEM smiley

• #15   13. mar 2008 ja kan følge dig i raiden og vocalokum.
    men syntes nu stadig martin er den ser har mest tallent på alle områder..

• #16   13. mar 2008 Att. V (TEAM MOJN) : Pest eller kolera smiley

• #17   13. mar 2008 PAPPI >> Haha Pappi det lyder sgu som om du sidder ved tv-skærmen hver fredag selvom du ikke rigtig vil være ved det. smiley

• #18   13. mar 2008 HØRT....

Se iøvrigt min annonce smiley

• #19   13. mar 2008 Man kan bare konstatere at Danmark nok er for lille et land til sådan en konkurrence. Der er ikke reelt talent nok, så man er nødt til at hive nogle nødder ind for at fylde sendefladen ud. Måske fordi diverse andre konkurrencer har suget alt liv ud af talentmassen og lader de afgnavede ben ligge tilbage.

-og så kan danskerne godt li' at svælge i "den grimme ælling"-historier. Curlingkvinderne og Poul Potts er tydelige eksempler på at en overset og ret ligegyldig sport pludselig hiver alle ud i skøjtehallerne for at kaste med sten, eller får os til at storme ned i Fona og købe opera af tvivlsom kvalitet fordi den tykke telefonsælger minder os om, at det snart er vores tur til at vinde i Lotto.
    Vi sidder og drømmer ved kakkelbordet. Det er narko linet op på fladskærmen.
    Det er derfor vi nu i tusindvis af spalter i alle kulørte blade skal høre om X-factor deltagernes toiletvaner og afdøde kæledyr. Så kan vi få udpenslet hvor almindelige og nede-på-jorden de er, og jo mere vi får det at vide, jo mere lever utopien om at det engang sker for os...

Tilbage til hvilepuls...bare mine 2 cents...

• #20   13. mar 2008 Att. Henrik S : Pisse godt formuleret i dit midterste afsnit - spot on mester smiley

• #21   13. mar 2008 PAPPI : Der er noget galt i danmark dybøl mølle maler helt af helvede til! Har jeg en X-faktor i maven?

• #22   13. mar 2008 Pappi - du skal da vist snuppe en tudekiks eller to, for det der må være klart det største tudeindlæg i nyere tid! "buhuu hvorfor vil ingen se eller høre på mig jeg er da meget mere interessant end de x-factor folk der" - det er da belastende at høre på.

Jeg syntes du burde forsøge dig med at udstråle smag og sans for talent før du begynder at udtale dig om noget du så åbenlyst ikke har en pind forstand på overhovedet. Det skulle ikke undre mig om det er første gang du overhovedet hører flere af de numre, deltagerne synger i programmet. Men det der undrer mig mest er at du åbenbart syntes det er <i>såååå</i> stort et tidsspilde og <i>såååå</i> irriterende, men alligevel har du en rimelig fair ide om hvem der er med endnu og hvordan de synger, og må dermed have set programmerne eler i det mindste læst om dem, og det er da vist ingen der har tvunget dig til.

Syntes det er meget typisk for din "slags" at hade denne type programmer uden nogen åbenlys årsag, hvilket desværre ikke gør det mindre sørgeligt at høre på.

Og din kommentar om Laura vælger jeg at overhøre, for jeg er RET sikker på du ikke skal snakke ALT for højt. -hun er bare beviset på man ikke behøver være "all-american" for at deltage og komme til tops i en sang-konkurrence.

At dommerne så skulle holde deres kæft med deres "smuk-snak" er vi helt enige om, for det er så påtaget at høre på. Snak da om hendes sang i stedet for hendes udseende.

• #23   13. mar 2008 Man behøver ikke at have forstand på ting man udtaler sig om. Det kan man se indenfor alle aspekter af verden.
    Jeg ved ikke særligt meget om programmet, men udtaler mig fordi jeg har en kommentar til, hvorfor jeg tror at medierne er ved at flyde over med X-factor.
    -og denne tråd starter netop med spørgsmålet om hvorfor det hele er "kørt af sporet", og handler altså ikke om bare at lægge noget for had.
    Om programmet er dårligt eller ej har jeg en personlig mening om, og giver den da gerne til kende, men foreløbig skal vi vist bare koncentrere os om hvad der ligger til grund for hysteriet.

• #24   13. mar 2008 Henrik S - bare fordi alle gør det bliver det ikke mere rigtigt. Det er ligesom med Dansk Sprognævn-fejlen med "bjørnetjeneste" som blev ændret i den nye version til at have en dobbeltbetydning, fordi mange københavnere var af den fejlagtige opfattelse at en bjørnetjeneste var en god ting. Og selvom Dansk sprognævn igen viste mangel på professionalisme og uden tøven ændrede betydningen i nudansk ordbog, vil den eneste korrekte betydning altid være den originale.

Så nej, man behæver ikke vide noget om noget man udtaler sig om eller deltager i en diskussion om, men det hjælper.

Nu var min kommentar så rettet primært mod pappi netop pga. hans meget flotte anmeldelse af de tilbageværende kunstnere. Pressen er jo som den altid er, i hvert fald den sladderpresse hovedsagen af brugerne herinde fra læser, så det kommer vel ikke bag på nogen.

• #25   13. mar 2008 hehe. Jeg er enig i at flertallet ikke i sig selv kan gøre noget forkert til noget rigtigt. Det betyder bare at der er flere der er galt på den smiley

Men i bund og grund læser jeg Pappis indlæg som en personlig stillingtagen til hver enkelt deltager. Der kan man være enig eller uenig. Det jeg mener er, at man ikke behøver at være professionel musiker el.lign. for at tage stilling til deltagerne, og det er vel i bund og grund også deri den folkelige appeal ligger i programmet.

Hvad folk læser herinde, ved jeg ikke. Men jeg giver dig ret i at der findes et par aviser derude der er henvendt til bodega-Danmark, og at de ikke ligefrem forstår at nuancere bare 10%.

En sidste ting er, at jeg ser det her som en fredelig diskussion, ikke som "had" til nogen...ikke fordi det har været det endnu, men bare for at være klar i mælet.

• #26   13. mar 2008 Jeg har X-faktoren...

• #27   13. mar 2008 Det er jo åbenbart sådan at jo sjovere/ringere "sangeren" er... jo bedre kan danskerne lide det... feks som i min video... X factor tvillingerne.. de har været ude og synge mange steder som feks diskoteker.... folk betaler dem kassen for at tage ud og ydmyge sig selv... og folk var helt vilde med det...

• #28   13. mar 2008 Folk starter jo med at se lortet fordi de første par afsnit ALTID! er røvsjove... Magen til sindsforvirrede hatte skal man jo lede længe efter.. Ved ikke med andre, men de der to havfruer har reddet hele mit forår smiley

Folk skal bare lære at fatte, at man skal slukke lortet, når alle de aller mest elendige er smidt hjem (som regel efter 2 afsnit).

Kommentér på:
X-factor - Amatører kørt af sporet !

Annonce