{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Køb af ny server, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Da jeg nu endelig har fået bestilt mit 20/20mbit internet, synes jeg også det er på tide at tænke på at anskaffe mig en server.
Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke dele jeg skal lave serveren med, jeg vil jo hverken lave den for 'dårlig' eller lave et 'overkill' på den.
Den skal selvfølgelig ikke være voldsom dyr, men skal samtidig kunne opfylde de krav jeg har, også lidt til.

Mine krav til serveren er, rigtig godt med diskplads da den primert vil blive brugt til FTP/Torrent server. Samtidig vil serveren også blive brugt til et Media Center (Ergo bliver OS højest sandsynligt: Windows XP Media Center Edition). Udover de overstående krav, så vil jeg også gerne det er muligt at kunne lave en dedikated spil server, til f.eks. Crysis for at tage et eksempel.

Og til aller sidst, så !!SKAL!! serveren være meget støjsvag, da den kommer til at stå tændt det meste af døgnets 24 timer og står på mit værelse.

Jeg håber på nogle gode foreslag og råd til en sammensætning af en server, da jeg er lidt på bar bund.
Hvis jeg skal sige et maximums beløb jeg vil give, så bliver det noget i omegnen af 3000-4000 kr. +/-
(Beløbet er UDEN tastatur, mus, skærm etc.)
På forhånd mange tak smiley

Med venlig hilsen
Morten Ruskjær

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Køb af ny server, hjælp!

Annonce