{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Har I set den??? {{forumTopicSubject}}

http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103

hold da kæft hvor er ekstremistiske islamister da syge i knolden.. hjernevasket til had og mord.....

stakkels mennesker og især børn :o(

og nej det er IKKE rasistisk.
for så ville jeg også foragte alle "hvide" pga. en gruppe mindst lige så syge og fatsvage nynasister......

kan på ingen måde forstå de ekstremister der er imod frihed og går ind for mord og udrydelse af hele folkefærd pga religion.

man kan "forstå" had, men at være imod frihed????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I set den???
  • #1   28. mar 2008 Jeg gider slet ikke at se den, fordi det er en gal mands værk, der slet ikke aner, hvad han snakker om... Som jeg ser det, er manden bag filmen mere syg end filmen i sig selv...

  • - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

    Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.167
    #2   28. mar 2008 kurt vestergaard prøver pt at få fjernet hans tegninger fra den video, da de ikke har rettighederne til at bringe dem i denne sammenhæng


  • #3   28. mar 2008 GENIALT...

  • #4   28. mar 2008 du mener simpelthen at en mand der laver en lille "propagandalignene" film, er mere syg end folk der stener deres kvinder for øjnene af hendes børn og familie, fordi de har gjort noget, som der i mine og forhåbenligt også i dine øjne, er deres ret???

  • #5   28. mar 2008 til Torben B

  • #6   28. mar 2008 Habba>

    Rækker din hjerne ikke til mere research end den, som du selv siger, propagandafilm?

    Hvis du vil ha noget med noget gods i, så se hellere Zeitgeistmovie. Men det har du vel ikke lyst til kunne jeg forestille mig.


  • #7   28. mar 2008 det skal nok give ballade

  • #8   28. mar 2008 i mere syge i hoved at tro på det evl. han siger der står.. det passer ik en skid det der..
    Hallo folkens åben øjnene op og se hvem der har slået flest uskyldige mennesker ihjel gennem tiden.. Ta jer da sammen og se andet end tv avisen.. så vil i få øjnene op..


  • #9   28. mar 2008 Habba Habba>
    Du er godt klar over at denne film er nøje sammensat propaganda på lige fod med ditto nazistiske i 30'erne vendt mod jøderne? Bl.a kan det nævnes at ting er taget groft ud af kontekst og sat sammen på en måde at man hurtigt skaber associationer og fejlagtige konklusioner.
    Når det er sagt, så mener jeg at de mennesker der opfordrer til had og drab skal have et par på låget uanset om det er bin laden & co, Bush & co. eller andre.

    Og husk lige at den største hjælp man kan give sådan nogle fundamentalister er at vende reaktionen mod den almindelige muslim der ikke har noget med det her at gøre. Dette kan nogle mennesker desværre ikke og derfor har fundamentalisterne kronede dage. Man skal derudover være ekstremt kritisk overfor sådanne nogle smædekampagner der ikke har noget objektivt mål, kun at skabe mere had mod en bestemt gruppe som trods alt tæller 1.5 mia mennesker rundt om i verden. Og så er vi et skridt nærmere en religions/kultur krig som INGEN vil få noget godt ud af.....

    Og sidst men ikke mindst er det her trods alt BIL-galleri... så er I ikke søde og stoppe de politik indlæg og klør dillermanden kan man altid finde politik-debat fora hvor man kan give afløb for sine frustrationer smiley

    det var så mine ord..
    hygge


  • #10   28. mar 2008 VOP - Vento Turbo Diæsel til salg .:
    filmen skal ses som hvad det er (propaganda)..

    det er jo ikke pga denne film at jeg er imod ekstremisme..

    er du selv ekstrimistisk islamist siden du åbenbart føler dig "trådt" på af det jeg skriver?????????????






  • #11   28. mar 2008 Hari84 - Det er da fuldstændig lige meget hvem der har slået flest ihjel, du får det til at lyde som en konkurrence. Det handler sku da om at det går total fucked derned, når man formår at hjerne vaske børn og skære hovedet af andre mennesker fordi man ikke har samme holdning som dem... Kom da lige ind i kampen!

  • #12   28. mar 2008 Who Am I... Jeg er enig med dig i at det er fuldstændig ligemeget hvem der slå flest ihjel. men mener også at inden man dæmoniserer en hel gruppe mennesker så skal man ikke glemme hvad man selv har gjort

  • #13   28. mar 2008 Habba HAbba: Nu er propaganda film ikke kendt for at være det mest objektive og sande stof, og derfor er det svært at drage noget brugbart ud af. Som jeg fortalte en anden her forleden, hvis jeg vil vide noget om Vestlig kultur og folk, spørger jeg ikke Al-Qaida

  • #14   28. mar 2008 jeg bruger linket/filmen fordi den er i medierne netop nu..

    IKKE pga. det den fortæller....


    jeg ved sgu godt at 99,99999% af alle indvadrer/flygtninge ikke er ude på at "overtage" den vestlige verden


  • #15   28. mar 2008 .::.Who.Am.I.?.::.
    det ik en skid det jeg vil ud med.. prøver bare at forklare at ik kun muslimer gør sådan noget.. kristne har sku gjørt være ting gennem tiden.. Tænk dig lige om hvor mange uskyldige mennesker Bush og hans hær har dræbt ?? La os ta Sadam episoden.. han har dræbt mange og det skal han bøde for.. .HVA FUCK er bush igang med nu.. hvor mange civile er der ik lige døde der nede ?? I ser nyheder der viser de ik alt.. i ser ik alt ... har en kammi der er kommet der nede fra og han sagde til mig (Han er dansker) Haris LYT ik hva de siger i nyheder det er fod sygt der nede og slet ik sådan som i ser det..


  • #16   28. mar 2008 jeg er skam lige så meget imod usa`s/Bush`s OLIEKRIG/MORD....
    som lang overskrider fks. Al-Qaida i antal dræbte..


  • #17   28. mar 2008 fed film.

    hvordan tror i allah står vdr nedsættelse af afgift på benzin og import på biler?


  • #18   28. mar 2008 Hari84 .: som jeg også skrev, så har bush, nynasister eller lad os bare tage det kristne korstov for flere hundrede år siden, den samme syge fremgangsmåde. de hjernevasker deres egne til at gå i krig, hade og opgive deres egen "lykke"......



  • #19   28. mar 2008 Igen får du det til at lyde som en konkurrence i at være grummest, det er sku ikke det, det handler om! Det handler om at der sker fucked up ting dernede, at du gerne vil pointerer bush er en grum person så lav en video med ham også kan vi debaterer om den på det tidspunkt. Man kan ikke løbe fra at der ugentlig er vesterlændinge som er kidnappet og kommer hjem i flere stykker, med en video på youtube hvor der står nogle fucked up personer med en kniv og råber ALLAH AKBAR! mens de på uhumant vis skære hovedet osv af den stakkels person...

    Det er lidt en typisk ting herinde, folk har svært ved at holde fokus i emnet og det skal drejes over på andre ting...


  • #20   28. mar 2008 Giver sgu Who Am I ret!

  • #21   28. mar 2008 Dødt, det en gemmer det her vil da gerne høre et svar fra hari

Kommentér på:
Har I set den???

Annonce