943 visninger
|
Oprettet:
nogle der har nogle historier?? {{forumTopicSubject}}
hey BG...
sidder og stener lidt... så tænkte på om der ikk er nogle der har en historie eller 2??
feb 2007
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 189
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 952
Blev stoppet af vores kære landbetjent, havde ikke lige opfattet han havde fået ny bil, så kom til at overhale ham. Da jeg så gør det begynder han at blinke helt vild med hans lys mm, jeg ved som sagt ikke det er landbetjent, så jeg tænker idiot og tager en laver gear og giver den noget gas, men han bliver ved med at følge med. Da vi når en by tager jeg jo farten af bilen, og kan se hvem det er der kører bagved, og stopper så, hvor han kommer hen og siger det går noget stærk, jeg siger kørte i hvert fald ikke over 85 og han mente det måtte havde været 185 så, som det bestemt ikke var, men vil ikke indrømme det så han bliver bare sur og lader mig kører og følger så bagefter mig de næste 20 km. Men det sjove af det er, at min far sidder i venstresbestyrelse med ham og han sage så han havde stoppet søn, hvor min far så siger han var heldig med at det ikke var hans bil jeg have kørt i da han så bare havde set røgen
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 87 Svar: 1.075
Sygeplejersken spørger til de basale spørgsmål.
"Hvor meget vejer du?" Spør hun.
"65 kg" siger hun.
Hun står op på vægten.
Den siger 74 .
Sygeplejersken spør, "din højde?"
"1,73" siger hun.
Sygeplejersken måler og ser at hun kun måler 1,66.
Så tager hun blodtrykket
og siger til kvinden at det er meget højt.
"Det tror da fanden!" råber hun ,
"Da jeg kom her var jeg høj og slank!
Nu er jeg lille og fed!"
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 87 Svar: 1.075
biblotikaren: inde under gammel overtro og dansk oltid.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 952
- Hvorfor snorker gifte mænd?
- Fordi de ikke får lov til at sige noget om dagen.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 277
Han sagde så at hun os dummede sig men min overtrædelse var en del meget grovere og ja det var den da klart os men hvis jeg var blevet liggende havde han jo ikke gjort en skid mod hende?
Jeg fatter det ik... man må jo godt bryde loven det bare måden man gør det på der gør det lovligt... det siger min erfaring gentagende gange og har fået bevis gentagende gange ^^
aug 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 99 Svar: 1.459
Min historie..
feb 2007
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 80 Svar: 416
feb 2007
feb 2007
nogle der har nogle historier??