{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev de af?
  • #1   14. apr 2008 Haha... smiley
    Sq lige så mange knægte,der ikke magter at koge æg.

• #2   14. apr 2008 Helt enig. Kvinder og madlavning er sgu ikke hvad det har været. smiley

<b>AJay

• #3   14. apr 2008 hahA!

• #4   14. apr 2008 WHAT?!?! Skal pasta koges?!!?

• #5   14. apr 2008 Niels C.T. * Bil til salg *
    Kravl ind under den tøffel du kom ud fra smiley

• #6   14. apr 2008 hehe har heldigvis den dejligste kæreste der står op og laver kaffe til mig om morgenen, smører min madpakke og sørger for aftensmad til mig

• #7   14. apr 2008 pasta kan koges efter smag og behag hehe

tror nu ik der er behov for husholdningsskoler men nærmere at forældrene viser deres unger hvon man laver en go brun sovs ...
    Ligesom min fader har prøvet at lære mig (virker 50% af gangene) hihi

• #8   14. apr 2008 TRUSSEN !
    Korrekt! Lige siden urtid har det blot været vores opgave at skaffe maden.. Den udvikling der sker nu er simpelthen unaturlig og strider imod naturens regler.. Det er bygget på 12.000års erfaringer fra det første samlerfolk opstod i halvmåne området (Mellemøsten).. Det kan man ikke bare lige lave om på sådan!

• #9   14. apr 2008 er det for meget forlangt at i små drenge lægger i pengekassen hvis i ligger og prøver at lave mini me 's .....

Vi er det superior køn - LÆR DET ;o)

• #10   14. apr 2008 TRUSSEN !
    Jeg tror hun trak "jokeren", hun talte vist om avl... smiley Du ved i sådan et sofistikeret sprog.. Istedet for bare at sige tingene lige ud! Det er noget kvinder er MEGET kendte for at gøre..

Ladies and gentlemen, we have reached a standstill..

• #11   14. apr 2008 Trussen > se en del af os bruger faktisk egne penge på personlige ting og stiller ikke krav til alt betalt af "mændene" ;o

• #12   14. apr 2008 haha rolig nu drenge - behøver jo ik kun glo på jeres små synet debat

• #13   14. apr 2008 Striden A
    Nu taler vi jo også blot om mad, spiselige ting...
    Hvis man skulle købe "personlige" ting til jer ville vi jo gå konkurs hvis man ser efter hva en kvinde ejer af make up og andre mærkelige sager i deres natbord *host* med batterier i..

• #14   14. apr 2008 oki jamen så la mig sig det såen her ...

i tidligere forhold stod jeg for at lægge penge i det spiselige samt lave det fordi han ik ku lave mad og kunne finde ud af at have penge sidst på måneden ....

grunden til at tøzer tager jeres penge til tider er for at i kan få noget af spise de sidste 20 dage om måneden hehe

• #15   14. apr 2008 En der forventer at få ALT betalt kalder vi i "moderne" sprog en golddigger..
    Intet galt med selvstændige kvinder.. Bare de læser deres rødstrømpe bøger ved køkkenbordet smiley

• #16   14. apr 2008 der skal være en vis balance selvom det betyder i skal lave mad en gang i mellem....

• #17   14. apr 2008 Striden A
    Dvs du bygger din formodning og dit grundlag på EN mand og generalisere resten med ølmave og dårlige rejsning og forplantningsevne.. Hvor er din retfærdige og storsindet objektivitet til denne retfærdige debat..

Det her land er i en værre tilstand end jeg troede for under en time siden..

• #18   14. apr 2008 Christian G > hehe tror hvis det var dig der startede med at ville have husholdningskoler til kvinder på baggrund af EN 21 årig tøz der ik ku koge pasta ...

Jeg smutter til køjs så kan i få lov til at lege lidt i jeres mandchauvanistiske ego'er - som i til tider har brug for at lukke ud når i ik kan lege King Kong i eget hjem hihi

nat nat - hygsomt

• #19   14. apr 2008 Striden A
    Først vil jeg lige sige pænt godnat før jeg begynder på min mandchauvanistiske lærdom, samt dansk retskrivnings flertals betydning..

En kvinde, Kvinden, flere kvindER! - Bemærk der står kvinder i toppen..
    I mit 24årige lange liv har jeg kun oplevet 3 tøser hvor jeg faktisk kunne sætte mig tilbage i sofaen og lade dem stå alene i køkkenet og forvente at kunne putte noget spiseligt ind i munden.
    Jeg har lært at lave mad, GOD mad, af ren og skær nødvendighed.. Ellers var jeg død af sult eller dårlig ernæring, vitamin mangel, you name it..

Og mandchauvanistiske.. Hvis ikke man er herre i eget hus hva er man så? smiley

• #20   15. apr 2008
    Det er faktisk et ret ømtåleligt emne, i min verden skulle der indføres værnepligt for kvinder, dvs at de skal på et tvunget ophold på en husholdningsskole, ligestillet med vores værnepligt, og der, præcis som hos os, skulle indføres fængselsstraf hvis de udeblev? Det er sgu da ligestilling, er det ikke det kvinder himler op om for tiden? Så kunne vores, oprindeligt fra naturens side, endelige kønsfordeling blive sat på plads?

• #21   15. apr 2008 Jeg har fandme tit tænkt det sammen... og tænkt om man skulle åbne en madlavningsskole for piger og drenge så de kan lære at lave lidt mad... jeg er selv kok og slagter og kunne slet ikke forestille mig hvordan det må være ikke at kunne lave mad... fuck noget kedelig æderen man må få sig...

Kommentér på:
Hvor blev de af?

Annonce