{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Psykopater fra Blokhus til Aabybro ! {{forumTopicSubject}}

Lørdag d. 19.april, var min kæreste, hendes søster og jeg et smut på Blokhus strand..

Mens vi holder på stranden og jeg får mig en cigaret, kommer der en sort Fiat Punto af nyere årgang med 4 unge fyre i.. De hænger ud af vinduerne og råber et eller andet pis på fuldesnak, som jeg ikke fatter en brik af.. De vender og kører tilbage mod Blokhus..

Da jeg er færdig sætter jeg mig ind i bilen og sætter kursen hjemad.. Den gamle golf får noget gas på stranden, så vi ender bag punto'en..

De bliver ved med at vende hovederne og glo efter os.. Jeg kan se de har en Maglite, de sidder og vifter med.. Jeg siger til kæresten at hun skal skrive nummerpladen op,ubevidst om hvad der senere skulle ske.. Hun vifter det hen og siger at de jo ikke gør noget.. Jeg tager hende på ordet, og koncentrerer mig om at køre..

Vi bliver ved med at køre bag punto'en, indtil Hune.. Her drejer de ned mod sportspladsen og Aldi.. Jeg ånder lettet op og lægger fra land.. Da vi er ca. 1 km udenfor Hune, kommer den Sorte Fiat Punto for fuld udblæsning, og bremser op i røven på os..

Jeg tænker ikke videre over det, men koncentrerer mig istedet om at køre.. Vi kommer ud på den store vej, hvor jeg kører det jeg må..

Pludselig begynder punto-spasserne at blænde mig med magliten og lægger op til en overhalning.. De kommer op på siden af mig, hvor de giver tegn til at jeg skal holde ind til siden..

Min kæreste vælger så at give dem fingeren, hvilket resulterer i at de kaster en flaske ud af den bagerste siderude.. Den smadres foran bilen, og der kommer glasskår op over bilen..

Jeg flipper lidt ud på kæresten.. Og tror at vi kunne nøjes med flasken.. Vi kommer til en rasteplads, hvor punto'en kører ind på en rasteplads, for derefter at ligge bag mig igen,, De bliver ved at blinke med lommelygten..

Vi kommer til Aabybro, stadig med Punto'en bag os.. Vi kører gennem byen og mod motorvejen, forbi Biersted.. Et sted mellem Aabybro og Biersted overhaler punto'en os.. De ligger og bremser og vil tydeligvis have mig til at holde ind.. Men jeg prøver selvfølgelig at overhale..

Spasseren ligger så ud midt på vejen, hvor han bremser op og holder skråt.. Der er ikke andre biler på vejen, så jeg bremser op, eftersom jeg ikke kan komme forbi.. Da punto'en holder stille, flyver de to bagerste passagerer ud og løber mod os.. Jeg hamrer den i bakgear og giver den gas.. Den ene løber med en ølflaske, den anden med en Maglite.. Flasken bliver kastet, men lander foran bilen.. Da de kan se de ikke kan indhente mig, løber de tilbage mod bilen..

Jeg vender for fuld udblæsning og hamrer den i første og kører tilbage mod Aabybro.. Jeg siger til Min kæreste at hun skal ringe til politiet.. Hun ringer 112, men får bare at vide at de ikke kan hjælpe, og henviser til 114, hvorefter der smækkes på.. Jeg får hurtigt sagt til min kærestes søster at hun skal låse dørene.. Det gør hun så..

Samtidig ringer min kæreste til det andet nummer og får besked på at indtaste postnummeret for området.. Hun bliver så viderestillet og fortæller historien.. Punto'en ligger langt bag os.. Hun får besked på at tage nummerpladen, men kan som sagt ikke se den..

Vi kommer ind midt i Aabybro og holder ved nær-køb'en der ligger i Centrum.. Jeg er nødt til at holde tilbage fordi der kommer biler i t-krydset.. Pludselig kommer punto-pikhovederne og holder bag os.. En af passagererne stiger ud og løber op til min dør.. Han tager i døren.. Da det går op for klaphatten at den er låst, råber han at jeg skal låse op.. (Hvilket jeg ikke gør) smiley

Det resulterer i at han tager ølflasken han har i hånden og knalder ind i min rude.. Der sker ingenting og der er nu ingen biler på vejen.. Jeg hamrer til venstre, hvor jeg tager den første rundkørsel med 80.. Jeg kører ind af en masse villaveje.. Vi tager blandt andet en vejoverskæring med 80 km/t, hvilket resulterer i en ordentlig flyvetur, og flyvende højttalere, hvorefter vi kører ind i en indkørsel, for enden af en blind Villavej..

Vi løber ind og banker på.. Manden der kommer ud, ser helt forvildet ud, og står kun i underbukser.. Da min kærestes lillesøster, febrilsk har fortalt manden historien, og jeg har røget 3 smøger på 2 minutter, kommer vi indenfor.. Min kæreste fortæller at politimanden kun kunne give besked til de andre vogne i området, da vi ikke nåede at få nummerpladen..

Her sidder vi i ca. en halv time og snakker med ham og hans kone.. Efter en halv times tid, tilbyder manden, at vise os en bagvej hjem..

Han lagde fra land og vi kørte bag ham med ca 120 km/t, på Danmarks ringeste vej..

For enden af vejen vinkede vi farvel og kørte meget rystede hjemad.. Da vi kom hjem ringede jeg til politiet hvorefter jeg endnu engang fortalte historien.. Da jeg havde fortalt færdigt, sagde klamhuggeren et eller andet pis med at der jo altid var to sider, af en sag.. Og at man jo heller ikke skulle opildne unge mennesker.. Så det måtte vi bare tage som en lærestreg og en oplevelse..

Jeg flippede fuldstændig ud, hvorefter han abre sagde at de havde meget travlt, så han hellere måtte løbe..

Utroligt hidsig og rystet, kunne jeg endelig sætte mig ned, og tænke over hvad der skete..

Der skete ikke noget med nogen, kun materielle skader, heldigvis..!

Hvis der er nogen der skulle have hørt eller set noget om sagen, må i meget gerne kontakte mig.. Vil meget gerne have meldt tosserne..

Og ja.. Nu sidder der nok nogen der vil sige:

"Hvorfor tæskede du ikke lortet ud af dem..?"
- For det første ville jeg ikke risikere at der kom min kæreste og hendes lillesøster noget til, og for det andet, var jeg som frosset fast bag rattet..

Har aldrig været i sådan en situation før, så gik fuldstændig i panik..!

Og nej, vi fik ikke nummerpladen, hvilket jeg ærgrer mig mest af alle over..

Havde bare lige brug for at komme af med historien og vil meget gerne høre fra jer, hvis i har oplevet noget lignende..!.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Psykopater fra Blokhus til Aabybro !
  • #1   23. apr 2008 Føj en historie

Road rage er virkelig en realitet i det danske land også ..

Troede virkelig ikkke der foregik sådanne ting .. så alvorlige ting over så lidt som det der ?

for mit vedkommende vil jeg gerne høre evt. nyt i denne sag .. og hvordan har bilen det ? ..

Og godt der intet skete med jer

• #2   23. apr 2008 Hvad sker der for folk?!?!

• #3   23. apr 2008 hvad sker der med mennesker ?

• #4   23. apr 2008 Fuck nogle bums!.. hvis det var mig havde jeg sku taget skideren og kørt dem ned !.. Føj sååå usselt kan man sq ikke opføre sig!:.

Men mester. Du gjorde det rigtig.. Man ved aldrig hva de kan finde på sådan noget.

• #5   23. apr 2008 Hehe men en laaaannnggg historie.. så meget skrev jeg ikke engang til min 9 klasse afgangsprøve smiley

• #6   23. apr 2008 føj da hva sker der for folk nu om dage så kan du udruste dig med ngoel kasser partisan søm så følger folk dig ikke så længe når du smider med dem hehe men er saq godt der ikke kom jer noget til

• #7   23. apr 2008 De skulle lige have gjort det ved mig så havde jeg banket hovederne ned i maven på alle 4! fuck nogle narhoveder!

• #8   23. apr 2008 Fuck hvor sindsygt! smiley Mit hjerte bankede helt vildt da jeg læste det!.. Kan kraftedme ikke klare sådanne folk! Så kan det godt være jeg er en piveskid, men jeg bliver sgu også nervøs når der kommer sådanne typer forbi (sker dog meget sjældent, men har dog set nogle få stykker) og især hvis jeg har kæresten med. Heldigvis kører de jo bare videre. Det er heldigvis de færreste der opfører sig så hjernedødt som det du beskriver her!

Men respekt for den måde du takler situationen på! Og fed detajle med at køre ind i en fremmed mands indkørsel smiley

Men godt der ikke skete jer noget, kunne ha' endt grimt smiley

• #9   23. apr 2008 Den må du da gerne beskrive lidt mere, så man kan hodle øje med hvad det er for nogle der færdes i det nordjyske.. Hvis man selv sku se dem...

• #10   23. apr 2008 Hold da op! Tror også jeg var gået i panik, men tvivler nu på at punto'en ville blive i røven på mig ret længe smiley

• #11   23. apr 2008 Ikke så fed en oplevelse, men næste gang lære hun forhelved at skrive den nummerplade ned når du ber om det, du må undskylde min tone, men det er bare det første man for noteret, når man fornemmer noget er galt.

Håber i kommer over denne oplevelse hurtig og ikke møder dem igen, synes det er flot du bekymre dig om din kæreste og hendes søsters helbred mere end din bils stand.

• #12   23. apr 2008 Har prøvet noget af det sammen, bar med en flok udlændingen der lavede en hasarderet overhaling inde i byen, så de fik lyset. de bremser hårdt op og 3 stiger ud, sad selv med 4 venner i bilen så vi stiger selv ud. og 30 sec efter kommer politiet rundt om hjørnet heldigvis.

Men ja det er langt ude hva der sker på gaderne.

Ps er ikke racist hvis nogen, kan misforstå hva jeg har skrevet.

• #13   23. apr 2008 og derfor har jeg altid en stor hjulnøgle ved siden a mit føresæde;)... eller andet lovligt slagtøj....

godt der ikke skete jer noget... nu tager kæresten vel nummert på biler fremover smiley

• #14   23. apr 2008 hader den type personer møder selv af og til den type i lastbilen... men du gjorde det eneste rigtig at køre fra stedet og undgik nærkontakt med de spader

• #15   23. apr 2008 mads...

hvis du har en betinget nu. så bare se på det som ferie ;)..

hvis du har ren, såfår du jo bare en betinget ;)...

• #16   23. apr 2008 Hehe.. Vi har snakket om det.. Og hun er meget ked af det.. Men hun var mere ude af den end jeg var..! Bilen har ikke nogle kendetegn.. Det var sikkert nogle hvalper der havde lånt mors nye bil.. Men de var allesammen ranglede og splejsede af bygning.. Og havde helt sikkert fået mere end bare sprit.. Der skete ingenting med bilen.. Ikk andet end en bette flænge, der hvor han slog flasken imod..

• #17   23. apr 2008 Det er nok derfor man har en Baseboal bat i bilen og man kan ringe til nogle venner ( venner også fra udbyns) men har ose prøvet det samme engang i Horrsens, der var jeg kun 18år og derfor siden den dag har jeg altid haft en baseboal bat i bilen for min egen sikkederheds skyld, ikke fordi jeg skal bruge den til at tæske en person der ikke har gjort mig noget, kun fordi den situation kan forkomme til hver en tid.. men det er min hjælp til mig:(

• #18   23. apr 2008 Medi-G hva skete der i horsens? Bor der selv smiley

• #19   23. apr 2008 nu er jeg selv fra aabybro, og kan kun sige at i her område er der også en del som har svært ved at styrer sig, jeg er også blevet fuldt efter et par gange smiley

• #20   23. apr 2008 K L - Hmm.. Hehe.. God pointe..!

Medi-G - Har en ratlås.. smiley Men som sagt.. Ville ikke åbne døren, hvis de skulle gøre damen noget, plus den betingede..

• #21   23. apr 2008 Næsten den samme situation som Mads har været ude for.. kom kørrende af landevejen hvor jeg ser en GOLF 3 komme med fuld fart bag mig han overhaler mig, og jeg tænker han vil nok køre RACE så siger mine venner nej fuck det, så lad jeg så være men længer henne af vejen bremser han foran mig og jeg ville overhale ham men kunne ikke for min Sløve GOLF 3 GTi kunne ikke tage VR6 så kommer vi ind til byen i Horsens hvor de følger efter os i hele byen, men til sidst betsemte os i bilen at vi står ud af bilen og ser havd de vil, det endte så med at vi kom op at slås, vi var kun 3 og de var 5 men sådan kan det gå

• #22   23. apr 2008 hehe forstår hvad du mener men det er ikke det værd:)

• #23   23. apr 2008 Det skal måske lige siges, for god ordens skyld at de IKKE var udlændinge..

• #24   23. apr 2008 Hmm, skulle lige til at sige, at der ikke var andet for, end at tage samtlige punto'er herinde, og se om du kunne kende den smiley Men hvis den ikke er nem at spotte ud fra mængden, så kan det jo blive lidt svært..

I skulle ha' optaget det hele smiley Ved godt det nok ikke er noget man tænker over, men det kunne ha' været for godt, at gå ned og aflevere sådan en video til politiet. Med nummerplade og hele lortet på smiley

• #25   23. apr 2008 hehe oki godt at vide:):)

men mange af de bonderøve de har ikke noget at lave så de laver bar det der pis der:(

• #26   23. apr 2008 Ja det skidt hva fanden der sker på vejene, utroligt som folk altid vil slås.

• #27   23. apr 2008 Hehe.. Nåede sq ikke at tænke så langt i kampens hede.. Og eftersom kæresten er blondie, gii'r det jo lidt sig selv..

Har prøvet at se om jeg ku' genkende den herinde.. Men de ligner fandme allesammen hinanden.. Hel blanksort, uden alu-fælge eller noget som helst..

• #28   23. apr 2008 Sygt at der ligefrem er nogen der opfører sig sådan....
    Jeg har selv prøvet lidt lignende, her var det så bare 4 rockere istedet for 4 splejsede unge knægte...
    Så får man virkelig sendt bilen i bakgear og kommer bare væk væk væk meget hurtigt....

Men godt der ikke kom nogen til skade. Det lyder som om det nemt kunne være sket...

• #29   23. apr 2008 En ting er sikkert, næste gang jeg skal til tyskland, skal jeg se om ikke jeg kan finde de der gummistave, som man kan købe der nede og havde ved sædet.

har selv oplevet noget lign mellem glostrup og albertslund og inde i byen væk fra staden.

• #30   23. apr 2008 Jeg er ikke personen som vil slås. men hvsid det gælder jeg skal beskytte mig selv så er jeg på duperne.. men har sgat til mig selv at hvis det sker igen køre jeg ind i ham så han køre gal og dør pisse ligegald med min bil når der er kasko:)

• #31   23. apr 2008 tag fat i nogen venner og kør en tur, se om ikke i kan spotte bilen et sted, kan du ikke kende den vis du ser den igen ?

• #32   23. apr 2008 Ja, man føler sig sq tvunget til at ta' kampen op selv..

Men det er da.. Ja.. Ikke ligefrem rart at høre, men alligevel..:P Godt at høre lidt om jeres oplevelser..!

• #33   23. apr 2008 Folk keder sig alt for meget....!!! Har selv været med til sådan noget hvor man jager folk(hvorfor aner jeg ikke) men ikke får at slås eller noget.....!! man gør jo nogle dumme ting nogen gange...

• #34   23. apr 2008 bar gøre det jeg sagde køre ind i ham og send ham ud i rabaten og ring til politiet og siger han har forfulgt mig hele naten og følte mig truet på livet og har nogle venner i bilen som vidne

• #35   23. apr 2008 man tror jo man er smart.....!!! har også prøvet det selv hvor jeg var alene... det er sgu ikke sjovt...men jeg har noget i bilen , så tør folk sgu ikke noget.

• #36   23. apr 2008 Mads jeg tror vi har fundet ham det er *Schmeltz* der forfulgte dig:P

• #37   23. apr 2008 Hehe.. En kammerat der ringede kort efter, da han havde hørt historien, pakkede han bilen med de største af drengene..men sagde det var ligemeget.. Jeg bor langt fra Aabybro..Og er selvfølgelig pisse irriteret over det hele.. Ville ønske det var drengene frem for kæresten der var med.. Så havde vi lavet den punto om til en dåse majs..:P

• #38   23. apr 2008 NEJ NEJ jeg bor på FYN og må ikke køre bil lige pt...hehe så det er godt nok ikke mig...hehe skal lige siges det er over 5 år siden.....at jeg var med i en bil ..der gjor det der..

• #39   23. apr 2008 Kun en Joke jeg lave tunge til sidst:P

• #40   23. apr 2008 lavede skulle der stå klokken er mange:(

• #41   23. apr 2008 hehe det ved jeg....!!

• #42   23. apr 2008 smiley

• #43   24. apr 2008 Det kunne være for nice at samle et par biler med gutterne og så tage ud og finde dem, rive tøjet af dem og tage deres bilnøgler.. Så kan de stå på en kedelig vej nøgne og håbe på der kommer nogle forbi der kan hjælpe dem.. Se dét kunne være stilet.. Og på vejen kunne de lige få en flækket tand eller to..

• #44   24. apr 2008 Jokeren - Hehe.. Go' idé..! Men hvad om vi holder mega-meget i Blokhus.. ?I medbringer allesammen jeres bedste slagvåben.. Og så venter vi bare på røvhullerne dukker op..?:P

• #45   24. apr 2008 Mads T : Virkelig ubehaglig historie... Du burde virkelig ikke ryge alle de smøger...8)

• #46   24. apr 2008 Hehe, "holde mega-meget i blokhus" smiley

• #47   24. apr 2008 Hehe.. Til King Nothing.. Nej, det skulle vist være lidt skidt for lungerne..!:D

Jokeren - Hehe.. Har du et problem med Blokhus, eller er byen bare ikke stor nok til et mega-meet..?!:P

• #48   24. apr 2008 Haha.. Det står mega-MEGET smiley det er det jeg griner af ..

• #49   24. apr 2008 Og så laver jeg selv tastefejl smiley

Du skrev mege-MEGET*

• #50   24. apr 2008 Hehe.. For satan.. Det er fordi jeg har Anne og Lotte fingre..:P Og så ser jeg heller ikk så godt..

• #51   24. apr 2008 tror selv jeg havde gasset godt op, også bare stået på bremsen, så kunne de lige tjekke om airbagsne virkede i puntoen, og sikkert ikke at spaderne havde sele på, så de havde fået en lille flyvetur. Fuck det om min bil skal have en ny bagende, man skal holde afstand...

• #52   24. apr 2008 Fuuuck mand.

Da jeg så den tekst, tænkte jeg, den kommer jeg ALDRIG igennem.. Men det blev mere og mere spændende det du skrev... (jeg kom selfølgelig igennem)
    Ja det var nok den finger der gav prikken over i'et.
    Så har kæresten vel lært to ting. Skriv nr. ned når hun bliver bedt om det, og at ikke blande sig i noget (fingeren)
    Men, det burdet jo ikke være muligt at finde sådanne tumper i trafikken.. Christ... Fuck nogle spader..

• #53   24. apr 2008 Havde godt nok tænkt på at bakke ind i dem.. Men man er jo satme fyldt med gode idéer, bagefter..!:P

• #54   24. apr 2008 Mads T : he he kender det.. Det er nok mere overlevelse i en anden forstan man tænker på i sådan en situation.
    Jeg havde nok også gjort det samme som dig... Man ved sku aldrig hvilke psykopater der er til i denne verden..
    Hvis de var fuckt up på stoffer, er der ingen grænser for hvad de kunne finde på.. Kender det. Har set mange skræk historier med folk i en stof rus..
    Så i gjorde det kloge... Lige bortset fra det med fingeren..

• #55   24. apr 2008 man siger jo at man skal behandle folk som man selv vil behandles...
    så sådan en flok spassere har da lige bedt om en tur på intensiv....

• #56   24. apr 2008 jeg håber de køre galt og bliver slået ihjel alle sammen.

Det var godt i kom sikkert ud af det.
    jeg ville også være rystet hvis det ar mig.
    skulle der ske noget nyt i sagen så skriv lige.

Kommentér på:
Psykopater fra Blokhus til Aabybro !

Annonce