392 visninger
|
Oprettet:
xenon lys {{forumTopicSubject}}
ja hvis jeg godt vil sætte xenon 8000k til min golf4 . hvor meget kræver det så af viden og sådan, altså er ret ny inde for det med biler, ved man kan købe de der kopier af xenon der kun er pærer uden transformer men det duer da ikk så godt gør det.
jeg tænker på hvor svært ar sådan et rigtig xenon kit at sætte til og skal man klippe nogen ledninger over osv
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 7
Det der med de Fake Xenonpærer er noget være skod.. Du skal købe de rigtige convision kit.. Der er normalt en instruktionmanual med i pakningen.. Man skal stort set bare bore et 25 mm hul med et spadebor eller hulbor bag i coveret på lygten til hver pærer man skal have tilsluttet og så kan man få ledningerne igennem.. Du skal bruge et H7 kit til hver lygte, hvis du skal have Xenon på kort & langt lys på din Golf 4. Det hele står i instruktionen. Men lad værer med at købe noget billigt lort.. Får der går pærerne ret hurtigt.. Check http://www.shop.bilnyt-esbjerg.dk/group.asp?group=182&sub=182
De har nogle okay kit der virker.. Der har jeg købt begge kits jeg har på mine biler.. Det kit jeg har mest erfaring med er NIwalker HID og det har jeg kørt med i 2 år uden at en pærer har været gået..!! God fornøjelse :0)
xenon lys