{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske dumt spørgsmål....???
  • #1   19. maj 2008 Det må du spørge din forsikring om. De ved det smiley

• #2   19. maj 2008 Det gør den ikke, du skal have en særskilt "motorsports" klausul

• #3   19. maj 2008 Jeg mente nok forsikringen ikke dækkede, jeg skal ikke derned, men kom bare til at tænke på det, da jeg så en billed serie derfra, og der er da umiddelbart mange der kører derned og prøver, er der ikk ??

• #4   19. maj 2008 det vil jeg ikke tror for du er jo ikke i det land du har tenget forsikringen ?

snak med din forsiking om det

• #5   19. maj 2008 Jo det er da og det er for det meste en selv der betaler skaden da det de fleste gange gælder karosseri og lakskader. Hvis det er omfattende bliver man nok nødt til at opdigte skadesforløbet smiley

• #6   19. maj 2008 Din forsikring ophører det sekund du kører ind på banen.... står sikekrt også anført i din forsikringskontrakt.

• #7   19. maj 2008 Jeg arbejder i et forsikringsselskab og svaret er:

JA - men ikke på banen... det står i dine betingelser som noget af det første: Policen dækker ikke racerløb, banekørsel, rally osv osv osv... Dvs. at så længe du ikke triller ind på banen dernede er den dækket.. DOG er der den fordel, at en evt. skade skal behandles efter TYSKE regler.. dvs. du får kontant erstatning for værditabet af din bil UANSET alder.. du får også stillet en gratis lånebil tilrådighed af forsikringsselskabet så længe din egen står på værksted (dvs. refunderet udgifterne til en lånebil)

Skal du derned aligevel så ring til dit forsikringsselskab og bed om at få fremsendt det GRØNNE OG RØDE KORT - og ja det hedder det... en rigtig fin ide at have med når man skal til udlandet.. det er gratis og viser der er forsikring på bilen... rart hvis man ikke er så stiv til sprog, hehe

• #8   19. maj 2008 Nu er det jo lige sådan at nürnberg ringen ikke er en bane i den forstand, men en betalingsvej , der er både fartbegrænsning og fartkontrol.

Men ellers er det vel som egernet siger

Kommentér på:
Måske dumt spørgsmål....???

Annonce