{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Hjælp til windows vista - Service pack {{forumTopicSubject}}

Har lige installeret Age of Conan og nu siger opstartsmenuen at programmet ville kører mest optimalt med Vista service pack 1 installeret, men windows update er og har hele tiden være slået til og updatere hver dag kl 03:00 så forstår ikke den ikke skulle være blevet hentet.
Har fundet oversigten hvor alle updateringerne ligger men de defineres bare som Windows vista updatering (Størrelsen) - Hvordan ser jeg om den er lagt ind og hvis den ikke er et direkte link til at hente den manuelt for troede da det var lagt ind...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til windows vista - Service pack
  • #2   21. maj 2008 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10&DisplayLang=da

for 64bit hvis du kører det smiley

Den henter det ikke selv

• #3   21. maj 2008 Bedal _
    Det var satme da irriterende den ikke henter service packs selv.. Nå ja ja men op på hesten igen ^^

• #4   21. maj 2008 Vista er noget forbandet lort.

• #5   21. maj 2008 Morten L jeg har da ikke haft nogen problemer med det smiley

• #6   21. maj 2008 Morten L

Hvorfor er det lort?

• #7   21. maj 2008 Takker theycallmesaint .

System
    Klassifikation: 1.0 Windows experience Index:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00 GHz 3.00 GHz

Øv kører version 1 så.. Nå igang med at updatere så..

• #9   21. maj 2008 Kører verision 1!?!?! Det der du skriver, er din pc-vudering som din Vista har målt det til. Prøv at kør en ny scanning, hvis du vil have den vurderet højere. Hvad folk bruger det til, fatter jeg ikke. "Wow, min er 4,3 - Hah! Min er 4,4" Und ??

• #10   21. maj 2008 4,1 her.. Venter på ram fra BJ Trading af.. Ukendtleverings dato smiley 4x1 GB Corsair DDR3 1333mhz.. Baah! Har anskaffet Intel Q9450, XFX nForce790i mobo... ram, kom nuuuuuu smiley

• #11   21. maj 2008 .::.PhiLip J.::.
    Aner intet om det.. Jeg lægger bare pengene og kører hjem og sætter strøm til smiley

• #12   21. maj 2008 Sådan er mit motto også på vores arbejde. Køber du en pc hos os, og jeg kører den op, så når kunden kommer hjem, trykker de på knappen så pc'en tænder. Så har jeg installeret alt for dem, gamle data osv osv.. ALT er klar. Alle ikoner er som det skal være, alt aktiveret. Sådan synes jeg kunder fortjener at få en ny pc i hånden - og ikk at man skal skal køre den op og selv brænde evt recovery cd'er ud. (selvom jeg er imod recovery, fortrækker helst REN installation, uden fx Acer software indblandet).

• #13   21. maj 2008 .::.PhiLip J.::.
    Aha så den kan updateres ved en ny scanning.. Så blev jeg også klogere idag. Tror jeg venter til service pack 1 er færdig installeret, så kan jeg se hva det bliver til så..
    Alle "underscorerne" ligger fra 5.6 til 5.9 ellers.. Hmm undtagen primær harddisk den er ikke opdateret kan jeg se.. Der står 0.0? smiley *ups*

• #14   21. maj 2008 Nemlig.. harddisk trækker hele scoren ned :s

Men gå nu ikk så meget op i det. Hvis du synes pc'en er fint til dine behov, så fint nok. Hvis du fx kan spille uden lag (hak), og pc'en har hurtigt opstarts tid og at den ikk fryser lidt ved indlæsning / opstart af nye programmer. Så er det fint nok.

• #15   21. maj 2008 .::.PhiLip J.::.
    Det firma der tog sig af min sidste updatering fortrød det vist..
    Havde udførligt skrevet til dem på et vedlagt papir at alle filer på D drevet skulle gemmes (Familie billeder osv - havde da heldigvis taget backup - undtagen af alle de gamle billeder af mine biler)
    Så da jeg kom igen havde de glemt at gemme det.. Nøjr der blev råbt højt.. Men ved ikke at fortælle om min backup var chefen da så flov at han gav 3200kr (25%) i rabat som undskyldning..
    Det hjælper at knibe en tåre og uddybe hvor stor affektionsværdi det havde det man havde mistet og hvor meget man ville klage ved diverse folk man kendte, bla andre folk de servicerede maskiner for smiley
    Tror den medarbejder fik en skideballe efter jeg var gået igen med et kæmpe smil på læben smiley

• #16   21. maj 2008 Jeppe n..

Samme her smiley

• #17   21. maj 2008 3200 kr !? Er det arbejdsløn oder? Data kan som regel reddes, men hvis disken FYSISK er defekt, kan vi hos os ikke gøre ret meget mere så. Du er velkommen til at skrive firma navn i en PB; hvis du ikk vil udhænge dem i tråden her smiley

Men vil godt høre, hvad de 3200 kr skulle have dækket, og hvad der var galt osv?

Dårlig stil at "glemme" kunders backup. Det er priotet nr. 1 hos mig , når jeg laver en rep. Alt andet kan laves / udskiftes osv. Men data det glemmer man bare ikk!

• #18   21. maj 2008 Hehe ingen løn, opgraderet PC, dvs købt helt nyt. De 3200 var bare rabat på hardware jeg købte, ud af et beløb jeg endda allerede havde fået lidt rabat på. De skulle bare samle stumperne som de havde købt ind for mig.
    Men har skam også været i butikken siden.. God kunde service jo smiley Har handlet PC tilbehør der siden jeg fik min første maskine i konfirmations gave hehe.

Jeg ville ikke have dem til at hente dataet frem igen, for ja sagde han de kunne, men ville jo koste en masse i arbejdsløn som jeg ikke var villig til at betale.

Så nu er mit gennemsnit 5.8 i den menu smiley

Kommentér på:
Hjælp til windows vista - Service pack

Annonce