{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

SMS mens man køre = FARLIGT!! {{forumTopicSubject}}

ja nu var jeg sku ved at miste min nye bil.

jeg havde været ude og købe morgenmad og da jeg så er på vej hjem, så kommer jeg rundt i et sving hvor der kommer et T kryds lige efter, og der har jeg ingen vigepligt, fra den vej jeg kommer fra, men idet jeg altså kommer rundt i det sving med en 60 km/t så ham der kommer fra den vej hvor man har vigepligt han begynder lige pludselig og dreje ud lige foran mig, så jeg hukker bremserne i bund og når at dreje udenom inden jeg klasker lige ind i bagenden på hans bil, jeg bliver chokeret over det og mens jeg holder stille så køre han bare videre, så jeg vender bilen og drøner efter ham, for jeg syntes sku ikke lige at han skulle slippe for det, men han stopper så senere henne og jeg går ud og snakker med ham, hvor han så siger at han er ked af at han bare drejede ud, men han sad altså lige og skrev en SMS, der bliver jeg så godt sur, og fortæller ham at det altså kunne have forvoldt en stor ulykke pga. det han gjorde, og han var også så ked af det og lovede at han ikke ville gøre det igen.
det efter siger jeg så til ham at næste gang så lader han altså den skide mobil ligge og kigger sig for, og så går jeg tilbage til bilen.
jeg lagde også mærke til at hans bil var fyldt med hans familie regner jeg da med idet der var en gammel dame på bagsædet og nogle lidt ældre mennesker med også.

så det med at sidde og skrive sms mens man køre er sku farligt, jeg gør det ikke kun hvis det er noget jeg kan svare kort på, og jeg køre lige ud ellers så lader jeg den sku ligge i lommen.

ville bare lige fortælle det smiley

ellers en fortsat god weekend til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SMS mens man køre = FARLIGT!!
  • #1   7. jun 2008 Det var sku en forfærdelig situation. Og kanon heldigt der ikke skete noget.. jeg er også selv STOR modstander af det med sms når man køre bil.!!

• #2   7. jun 2008 :s lyder sku da ikke til at have været sjovt

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #3   7. jun 2008 man må håbe han har lært af det

godt der ik skete mere
    smiley

• #4   7. jun 2008 Engang snakked i mobil imens jeg kørte. Så ville jeg lige ligge telefonen ned i det rum der er foran gearstangen, men den kom ikke helt derned. Så jeg gav den lige et skub mere.
    Da jeg så kiggede op igen var jeg i venstre side af vejen, og der kom en modkørende. Tilfældigvis var det en jeg kendte, og vi kunne bagefter blive enige om, at det kunne have gået rigtigt galt.
    Så lad da pisset ligge. SÅ vigtigt er det nok heller ikke.
    hvor lang tid tager det at ligge telefonen fra sig? Åbenbart nok til at det kan gå galt..

• #5   7. jun 2008 Morten - ja han blev vidst også en del chokeret over det, men jeg er da bare glad for at jeg har sports bremser på bilen og at jeg kunne dreje, idet hjulene blokerede.. men ja det med at skrive sms er slemt, har ikke så meget imod det med at man snakker i telefon..

• #6   7. jun 2008 *Engang snakkede jeg i mobil...

• #7   7. jun 2008 Han skulle bare meldes jo, hvis det er påstand mod påstand så tag hans familie med. Man må ik lyve i retten.

• #8   7. jun 2008 saadan folk fatter ingenting . !

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#9   7. jun 2008 jacob

det gider politiet/retten ik engang tage sig af (der er jo ik sket en ulykke-heldigvis)

tit og ofte har de ik engang tid til at komme ud og optage rapport hvis der var sket en ulykke

og familien må ik lyve - tja men de kan jo sige at de ikke så noget- det er ik forbudt jo

mener man kommer ik langt - men ja politiet skulle have set det:-)

men man ka håbe på det er sidste gang han smsér når han kører bil

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#10   7. jun 2008 jacob

kæresten blev for et stk tid siden kørt ned sammen med min mor

de fik en bil i enden da de holdt for rødt

min mor røg med 112 ambulance og vidner så det

men politiet havde ik tid til at komme(det skal de ved 112)

de måtte op dagen efter og melde det

derefter klagede min mor til justitsministeren for at få en forklaring-hun sendte det videre til poliidirektøren som skulle gie en forklaring

det er nu 12 mrd siden ????

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#11   7. jun 2008 min kæreste fik lettere skader i nakken-mens min mor knækkede/brækkede en torntap(ved ik om det er stavet korrekt?)

• #12   7. jun 2008 hvad så hvis ha havede bedt dig om at passe dig selv, var du så blevet voldelig, hvorfor ikke nøjes med at trykke hornet i bund, og så komme vidre, hvorfor skal det eskalere til atdu direkt køre efter ham og ud af bilen og stå og skælde ham ud??? tror han ville fange han gjorde noget galt hvis du dyttede voldsomt af ham. smiley

• #13   7. jun 2008 xX jo det gider retten godt, har selv meldt en for farlig kørsel, og jeg har lige været i retten med det... så jo gider de

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#14   7. jun 2008 per

har faktisk set den situation du nævner
    kæresten og jeg holdt på tanken og en bil kørte ud foran en anden bil (altså holdt ik vigepligt)

ham der måtte bremse stoppede og sprang ud o hen til dem der havde kørt ud foran ham

desværre var der bare 4 store fyre i bilen der kørte ud smiley så han kom hurtigt ind igen

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#15   7. jun 2008 nicolai z

det sker så yderst sjældent

tit vurderer de påstand mod påstand

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#16   7. jun 2008 med mindre man har vidner , mobiloptagelser andre beviser

men fint du fik dit igennem smiley

• #17   7. jun 2008 tja ser du per, jeg har ikke noget horn i bilen lige nu, ved godt det er skidt men har simpelthen ikke haft tid til at få det lavet.. så jeg kunne ikke dytte af ham.. og jo jeg køre sku efter folk og skælder dem ud, for det er sku da livsfarligt det han gjorde.. tænk på jeg kunne sku nok havde været død af det og han kunne nok have mistet noget af sin familie, så jo han skulle sku have skæld ud for det.

Kommentér på:
SMS mens man køre = FARLIGT!!

Annonce