{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Rids i lakken!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Det er bare så nederen har lige været ud at køre og skulle parker i carporten og og om så ik lige et skrældestativ stod lidt i vejen øv øv så en lille rids øøøøøh gange 2 på ca 10 cm i front kittet:) okay er det ikke bare lort når man skal ind til konen og sige at der stod sgu noget i vejen ude i carporten!!!! he he
måske der er andre som kan fortælle en lille historie om deres første rids/skade???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rids i lakken!!!!!!
  • #1   17. jun 2008 hmm var dig og damen ikke forbi Sonid campen til dhb i år ?.. Barbie og Kenn ? smiley

  • #2   17. jun 2008 Jeg tror jeg bryder sammen i gråd hvis det sker med min bil...

  • #3   17. jun 2008 Min første rids..
    Mit bagskørt skrapede på da jeg skulle parkere ved striben esbjerg.. Men har nu også set 10-12 stk som har gjort det samme smiley Hehe neder


  • #4   17. jun 2008 rimelig træls... da jeg havde corollaen bakkede jeg ud af garagen, og havde ikke lige lagt mærke til den gamles helt nye corolla holdte bagved... det kostede en ny venstre dør og venstre bagskærm... da blev jeg godt nok lille, og kunne gemme mig i et meget lille hul

  • #5   17. jun 2008 ¤altså på den gamles bil smiley

  • #6   17. jun 2008 Allerførste ridse, var til MR2 træf og i nattens mulm og mørke overfaldt en teltpløk min dør.
    Første selvforskyldte ridse var på grusvej, fristede skæbnen lidt med RWD og tabte røven i 90graders sving og skred direkte imod stengærde, fik rettet nok på til at skaden forblev ved at skrabe lakken af - på en område på 20x40 cm smiley


  • #7   17. jun 2008 hmmm andre historier??? lad mig se.... nååå jo jeg har bakket ind i en polo 6n classic i dag i firma bilen og smadret kofanger, lygter, grill lidt ophæng og en motor hjelm.... plus det løse...
    firma bilen skete der ikke en skid med...


  • #8   17. jun 2008 Første rids.. jeg bakkede ud af mine forældres indkørsel i min dengang Landcruiser GX90.. Der var et barn på en cykel og derfor holdte jeg liiiidt for meget over mod hækken = hæk-ridser langs siden..

    nummer to lavede jeg næsten i dag.. jeg kørte ind i en palle. Troede jeg lige kunne komme lidt længere ind i indkørslen, men pallen rykkede sig sgu *lol* - der skete intet med bilen eller pallen smiley


  • #9   17. jun 2008 aquaplanede min mors clio sidelens ud over en mark og det regnede.. der kom kun et lille stenslag på kofangeren, så slap billigt (hele bilen var smurt ind i mudder, men det lykkedes mig at køre den fri selv om at det var mørkt)..

    siden har jeg ikke ridset nogen bil, men har kun haft kørekort i 6 måneder såe.. hehe


  • #10   17. jun 2008 Ridse? Det kostede en skydedør i firmabilen, fordi en storbarmet blondine, der var blind på det ene øje overså mig.


  • #11   17. jun 2008 Kom engang lidt for tæt på en flaskecontainer. Så fik en dejlig grøn rids hele vejen hen ad venstre side.

  • #12   17. jun 2008 Første rids. Anden gang jeg er ude at lufte min første bil, sidder og spiller totalt klog overfor kæresten hvordan man bakker ud mens man drejer, mellem meget tætte vægge på begge sider af bilen. Rammer så den ene væg, går lidt i panik, og trykker godt ned på speeder hvorefter jeg næsten rev hele forkofanger af! Der kom en lille rids! hehe.

    Så lærte mit kloge hoved noget nyt, spil aldrig klog overfor konen, hun bruger det mod dig til EVIG tid.


  • #13   17. jun 2008 Michael M ja det kender jeg godt ( med at være klog he he ) f.. din historie er bare en total griner:)

  • #14   17. jun 2008 Dennis: væsentlig detalje at hun var storbarmet!!!!

  • #15   17. jun 2008 Renè & Mette G: Ja, man skal passe på med sin store kæft! hehe.

Kommentér på:
Rids i lakken!!!!!!

Annonce