{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå i byen dans
  • #1   22. jun 2008 Dem der danser er dem der ikk har råd til at stå i baren:)

  • #2   22. jun 2008 The Grey Beauty

    Den er SÅ mega fed den der smiley Haha den er nice


  • #3   22. jun 2008 casper
    tja... man øver sig vel bare...start ud med at hop lidt rundt på gulvet, og gør lidt lige som alle de andre og bland det godt sammen.
    havde en håndfuld veninder vi øvede os sammen hver gang vi var i byen, var bare ude og vælte gulvet fra vi kom til vi gik...
    så man skal ik være bange for at gøre sig selv til grin.

    men els kan man spørge en kammi om et par trix i kan øve hjemmefra hvis du kender nogen der er gode til det..

    eller sidste chance, danseskole?
    **************
    The Grey Beauty ._
    eller dem der køre hjem smiley


  • #4   22. jun 2008 The Grey Beauty .

    Dem der danser er dem som i forvejen har brugt deres penge i baren smiley

    Casper - Drik den en ordentlig skid på, så kan alle danse.


  • #5   22. jun 2008 Bare lyt til musikken og følg rytmen

  • #7   22. jun 2008 Svaret et enkelt... Man skal bare være stiv nok.... smiley

  • #8   22. jun 2008 Én af mine gode venner var ikke specielt go' til at danse i starten. Det sked han bare på, og gik hen bød alle pigerne op til dans, og fik også gjort sig selv til grin mange gange. Men han er sgu blevet vildt go' til det! Ikke sådan noget shuffle osv. Men den "normale" dans, hvor man bare danser rundt med pigerne, osv, men som alligevel kræver meget øvelse. Er selv herre dårlig til det, og lader heller ikke til at blive bedre smiley .. Men det er bare, som Mathias også siger, at drikke sig en kæp i øret, og så bare være ligeglad! smiley Så skal man nok lære det. Og bare efterligne andre!

  • #9   22. jun 2008 Vær selektiv om hva' du danser til! Jeg danser f.eks. eksklusivt til House of Pain med "Jump Around"! Men så ska' man sq os' gøre plads på dansegulvet smiley

  • #10   22. jun 2008 hehe STUF

    du drikker dig sku da bare stiv så ved du jo ikk engang selv hva du laver 8)

    skulle hilse fra bolle bamsen

    hænger stadig på hende siden nytårs aften 8)


  • #11   22. jun 2008 Drik absinth og gå til den ;b

  • #12   22. jun 2008 plejer nu også selv at give den ild, når jeg bliver stiv nok:) men ja, man må lige lure lidt efter hvad andre gør, blev også selv kigget lidt mærkeligt på de første mange gange jeg prøvede, men man skal bare være ligeglad, for de kan jo garanteret heller ikk selv jo´, og folk er jo fulde, så er de lidt mere ligeglade med hvordan du ser ud jo....

    Man må aldrig tage sin bil med i byen, synes det er evit kedeligt at være ædru i byen....


  • #13   22. jun 2008 the grey beauty
    hehe har faktisk oftest haft det sjovest når jeg var kørende ibyen, folk plejer at være så stive jeg more mig over det..og så kan folk stå og vente på taxa flere timer mens jeg kan køre lige hjem med tøserne...og køre jeg en tur mere kan jeg lige tjene til bencen også smiley

    gider ik sådan noget med at være pissefuldt og ik have styr på en skid, nogle folk i dag kan bare ik klare at drikke og vælter rundt og ramler ind i folk med deres drinks og smøger :s


  • #14   22. jun 2008 ja oaky.. fair nok... kender godt de typer der slet ikk fatter noget når de får noget indenbords, men synes nu alligevel at man rammer stemningen bedre med en gang alkohol:)
    men ja, rart at kunen køre hjem selv:)


  • #15   22. jun 2008 Bare i gang med nogle cult shakere og somersby. Så er du godt på vej smiley Og den slags dans de fleste laver i byen er bare noget de selv finder på. ERGO! At man (Som de andre siger) skal bare være ligeglad og have det sjovt. For de fleste kender ikke en alligevel ;D

    Ellers lur lidt moves fra de andre ;D


  • #16   22. jun 2008 the grey beauty har kun fortrudt jeg har kørt i byen en gang... og det var fordi, da vi skulle hjem var der så lige nogle fulde møjtøser der skyldte mig nogle penge der havde været ovre og smadre min bil :S

    men vil godt give dig ret i det kan være meget godt med en smule alkohol indenbords, så tør man lidt mere..både i form af at snakke med en potentiel kæreste eller danse selvom folk griner af en smiley


Kommentér på:
Gå i byen dans

Annonce