3 gode grunde til at blive lærer: {{forumTopicSubject}}
Juni, juli og august
Fingeren til jer alle, i aften er der translokation og så har jeg sommerferie, pog jeg skal ikke røre en finger igen før den 15. august. Og så får jeg det oven i købet betalt via jeres skatebillet.
Det har i rigtig godt af, har i.
Iøvrigt: Kik forbi den hydrauliske vognpark, smid en stemme, en kommentar eller en udfordring. Lidt træls det regner sådan i dag, havde ellers tænkt mig at skulle ligge ude i køkkenhaven med røven i vejret og en kold bajer indenfor rækkevidde.
I øvrigt: Hvorfor er folk sådan nogle teenagstøser herinde...?? Jeg kom for skade at smide en positiv til en bruge, og stemme "middel" på et japansk industriprodukt, hvorpå der var monteret nogle aerodynamisk og smagsmæssigt betænkelige glasfiberanordninger. Fik en vrissen kommentar tilbage om at hvis han skulle stemme på mine møgspande fik de lav og hvis jeg ikke kunne lide hans bil skulle jeg lade være med at stemme og blah.
Helt ærligt, vi er så mange forskellige subkulturer indenfor biltosser samlet herinde, og det er grunden til at jeg synes her er sjovt at være. Men burde vi gå og blive tøsesure over, at en med-bruger men en lidt anden smag og livsindstilling end ens egen giver sit potitive besyv med og anerkender vedkommendes arbejdsindsats med en middel stemme?
Jeg kan godt forstå at Dansk Folkeparti har så god veind i sejlene hvis det er et udslag for niveauet af tolerance herinde
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 388 Svar: 4.342
jan 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 222
Men god ferie ellers, og nej, jeg ville godt nok heller ikke bytte!
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 336
Desuden har du en enkelt kommateringsfejl: Det hedder "Men god ferie ellers, og nej - jeg ville godt nok heller ikke bytte"
Iflg. retskrivningsreformen fra 98 må man ikke dobbeltkommatere i en indskudt sætning
Men går ud fra at du hentyder til små slåfejl, navnebror? Det irriterer mig også helt vildt at man ikke kan rette i forumindlæg igen...!!
jun 2008
jun 2008
jun 2008
Men nogle venstreorienterede ballademagere skal der jo være til at holde alle jeres vanartede unger i ørene
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 341
Lektier
Skrigende børn
Indendørs arbejde
3 gode grunde til at blive murer
Udendørs arbejde med masser af frisk luft
Hårdt fysisk arbejde så man kan mærke man har lavet noget og er træt når man kommer hjem
Skønt selvstændigt arbejde hvor man har en lærling at kommandere med
Men god ferie Mads
jun 2008
Og jeg har flere lærlinge end dig, faktisk et helt klasselokale fyldt med dem
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 341
Men ja det der evighedsprojekt herhjemme kender jeg kun alt for godt... kan man bestemt oxo ha som håndværker :D...Men sjovt er det og Huset gir jo en del mere efter endt arbejde :D...
jun 2008
jun 2008
okt 2006
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
jun 2008
Arj nu holder jeg for i dag, jeg kan jo slet ikke ramme tasterne
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.841
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
En ting er at lege pædagog 37 timer om ugen, en anden ting er, når man kommer hjem og er der lektier.. Velkommen til grøn stue.. ^^
Nej du, teletekniker, det ved man sq hvad er!
Bestemmer selv arbejdstid osv. til en fast månedsløn.. Så kan dine snotunger og lektier rende mig et "vidst" sted (Eller er det nu "hvist" - hr. dansklæreR?)
Men nyd din ferie, så vil jeg nyde min!
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 136
Mvh sune
jun 2008
Det burde hedde hvist, fordi det henviser til ordet "hvis" - som i hvisse som det også hed i (meget) gamle dage inden retsskrivningsreformen i '45 hvor navneord med stort begyndelsesbogstav bortfaldt, og aa erstattedes med å
H'et blev fjernet, og "hvisse" blev til "visse" - eller "vist"
jun 2008
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 49 Emner: 20 Svar: 520
Jeg misunder dig ikke dit job men håber at I kan få genindført spanskrøret.
Bliver det genindført, er du så rar at sende mig et ansøgningsskema
3 gode grunde til at blive lærer: