{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

3 gode grunde til at blive lærer: {{forumTopicSubject}}

Juni, juli og august

Fingeren til jer alle, i aften er der translokation og så har jeg sommerferie, pog jeg skal ikke røre en finger igen før den 15. august. Og så får jeg det oven i købet betalt via jeres skatebillet.

Det har i rigtig godt af, har i.

Iøvrigt: Kik forbi den hydrauliske vognpark, smid en stemme, en kommentar eller en udfordring. Lidt træls det regner sådan i dag, havde ellers tænkt mig at skulle ligge ude i køkkenhaven med røven i vejret og en kold bajer indenfor rækkevidde.

I øvrigt: Hvorfor er folk sådan nogle teenagstøser herinde...?? Jeg kom for skade at smide en positiv til en bruge, og stemme "middel" på et japansk industriprodukt, hvorpå der var monteret nogle aerodynamisk og smagsmæssigt betænkelige glasfiberanordninger. Fik en vrissen kommentar tilbage om at hvis han skulle stemme på mine møgspande fik de lav og hvis jeg ikke kunne lide hans bil skulle jeg lade være med at stemme og blah.

Helt ærligt, vi er så mange forskellige subkulturer indenfor biltosser samlet herinde, og det er grunden til at jeg synes her er sjovt at være. Men burde vi gå og blive tøsesure over, at en med-bruger men en lidt anden smag og livsindstilling end ens egen giver sit potitive besyv med og anerkender vedkommendes arbejdsindsats med en middel stemme?

Jeg kan godt forstå at Dansk Folkeparti har så god veind i sejlene hvis det er et udslag for niveauet af tolerance herinde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 gode grunde til at blive lærer:
  • #1   23. jun 2008 haha jeg ville fandme ik bytte job -uanset hvor ferie du så har smiley

• #2   23. jun 2008 Jeg håber da ikke du er dansk lærer.
    Men god ferie ellers, og nej, jeg ville godt nok heller ikke bytte!

• #3   23. jun 2008 1 god grund til ikke at blive lærer: lektier ! Læren har stadig lektier for når vi andre får fri smiley

• #4   23. jun 2008 Jo, det er dansklærer - som iøvrigt staves i et ord.

Desuden har du en enkelt kommateringsfejl: Det hedder "Men god ferie ellers, og nej - jeg ville godt nok heller ikke bytte"

Iflg. retskrivningsreformen fra 98 må man ikke dobbeltkommatere i en indskudt sætning

Men går ud fra at du hentyder til små slåfejl, navnebror? Det irriterer mig også helt vildt at man ikke kan rette i forumindlæg igen...!!

• #5   23. jun 2008 Aaaarj nej nej, skatebillet. Hvpr PINLIGT. Skattebillet, skulle der jo stå. Og veind i sejlene, vorherrebevares (Græmmer sig)

• #6   23. jun 2008 Næh, hvis vi skulle aflønnes efter hvor meget arbejde vi laver med jeres møgunger og deres lektier, skulle vi have mindst det dobbelte i løn

• #8   23. jun 2008 Jeg misunder mig heller ikke mit job - men nu har jeg kun med 10. klasses-elever at gøre, jeg ved ikke om det gør det bedre på nogen måde. Fra tid til anden undrer jeg mig også over hvorfor jeg ikke bare blev mekaniker.

Men nogle venstreorienterede ballademagere skal der jo være til at holde alle jeres vanartede unger i ørene

• #9   23. jun 2008 3 gode grunde til ikke at blive lærer:

Lektier
    Skrigende børn
    Indendørs arbejde

3 gode grunde til at blive murer

Udendørs arbejde med masser af frisk luft
    Hårdt fysisk arbejde så man kan mærke man har lavet noget og er træt når man kommer hjem
    Skønt selvstændigt arbejde hvor man har en lærling at kommandere med smiley

Men god ferie Mads smiley

• #10   23. jun 2008 ILM, Allan - ja, jeg må indrømme at misunde håndværkerne lidt når vejret rigtigt er godt, men så er det jo godt at man kan tage hjem og pukle med sit evighedsprojekt af et hus bagefter, haha

Og jeg har flere lærlinge end dig, faktisk et helt klasselokale fyldt med dem smiley

• #11   23. jun 2008 Hehe... ja den måde kan man jo oxo se på det... Hmm så er det jo ikke det jeg skal "blære" mig med smiley

Men ja det der evighedsprojekt herhjemme kender jeg kun alt for godt... kan man bestemt oxo ha som håndværker :D...Men sjovt er det og Huset gir jo en del mere efter endt arbejde :D...

• #12   23. jun 2008 Sounds like someone is working for his car - Simlify, man!

• #14   23. jun 2008 KÆFT hvor er jeg skrivespasser i dag - der skulle have stået: Simpify, man! Hvad skal du til at lave...?

• Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #15   23. jun 2008 Jeg vil da ikke håbe du er dansklære sådan som du skriver ??

• #16   23. jun 2008 Det hedder dansklæreR.

Arj nu holder jeg for i dag, jeg kan jo slet ikke ramme tasterne

• #17   23. jun 2008 Mit arbejde er 1 stor ferie xD

• #18   23. jun 2008 Lærer? Nej ellers tak du..

En ting er at lege pædagog 37 timer om ugen, en anden ting er, når man kommer hjem og er der lektier.. Velkommen til grøn stue.. ^^

Nej du, teletekniker, det ved man sq hvad er!
    Bestemmer selv arbejdstid osv. til en fast månedsløn.. Så kan dine snotunger og lektier rende mig et "vidst" sted smiley (Eller er det nu "hvist" - hr. dansklæreR?)

Men nyd din ferie, så vil jeg nyde min! smiley

• #20   23. jun 2008 Rigtig god ferie Mads i lærer har sgu fortjent hver ven dag, og jeg betaler gerne
    Mvh sune

• #22   23. jun 2008 Nej, det gør det ikke. Det hedder "Du kan rende mig et vist sted"

Det burde hedde hvist, fordi det henviser til ordet "hvis" - som i hvisse som det også hed i (meget) gamle dage inden retsskrivningsreformen i '45 hvor navneord med stort begyndelsesbogstav bortfaldt, og aa erstattedes med å

H'et blev fjernet, og "hvisse" blev til "visse" - eller "vist"

• #23   23. jun 2008 Det er sgu et skægt forum dette her - nå, men jeg må hellere komme tilbage til tøjvasken, ellers får jeg skældud i eftermiddag når hyænen kommer hjem

• #24   23. jun 2008 Jeg vil godt takke Mads H for at han forsøger, at banke lidt almen viden ind i hovederne på datidens håbløse unger.
    Jeg misunder dig ikke dit job men håber at I kan få genindført spanskrøret.

Bliver det genindført, er du så rar at sende mig et ansøgningsskema smiley

Kommentér på:
3 gode grunde til at blive lærer:

Annonce