{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.935 visninger | Oprettet:

ADVARSEL Shells standere måler forkert {{forumTopicSubject}}

Jeg på det kraftigste fraråde alle at tanke benzin på Shell i Brøndby, Roskildevej 453!

Jeg har præsteret at tanke godt 63L på min Leon Søndag d 22/06, som kun kan rumme 55L.
Efter at have spurgt undrende i butikken om det antal liter nu også var rigtigt, var jeg nødsaget til at betale.(For at undgå en anmeldelse)

Jeg må dagen efter selv bede tanken om at få lavet en måler rapport, som de efterfølgen får lavet.
Butiks bestyreren bekræfter der er en fejl, og at jeg skal komme ud til dem og få mine penge.

Da jeg så møder op derude fredag den 27/06, er det pludseligt Shell Danmarks problem, da de ejer standeren.
Jeg bliver derfor bedt om at skrive navn og andresse ned og vil snarest blive kontakte af dem.

Mandag løber min tålmodighed op og jeg kontakter distrikt chefen Søren Madsen.
Han afviser nu der er en fejl på standeren og fortæller den rent faktisk måler for lidt, men fortæller han da godt vil få den kontrolleret på en anden måde.

Jeg skal så kontakte ham igen senere på ugen, men nu gider jeg sq ikke det pis mere.

Så til alle jer derude, HOLD JER FRA SHELL BRØNDBY!

Det drejer sig om 8L vpower, men det er fandme princippet i det og alt det lort man skal igennem.

Det er da forhelvede logik at man ikke kan fylde 63L på en 55L tank. Jeg ved godt der ligger noget i "systemet", men forhelvede da ikke 8L!!

/Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL Shells standere måler forkert
Kommentér på:
ADVARSEL Shells standere måler forkert

Annonce