{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Computer problem {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en bærbar com som jeg nu har haft i et par år, og lige pludselig en dag hvor jeg sad med den slukkede den. Så tændte jeg den igen, intet problem, men den kommer ikke længere end lige og begynde og starte op med bios , samtidig med den bipper, og genstarter hele tiden. Hvad kan der være galt? Jeg har så klikket min harddisk ud af den, (var lige til) og tænkte på om jeg kunne redde mine filer på den? Evt. sætte et kabel på den eller noget og få den på en anden com, er dette muligt?
Håber der er nogle der kan hjælpe...
Mvh Johan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer problem
  • #1   12. jul 2008 prøv at lad den stå lidt og køle ned, se om den vil starte op igen.
    hvis den vil det, kan det være et køle problem. f.eks støv i computern. så skal den renses.

    Du kan købe en harddisk boks til din harddisk som du så sætter til en alm. computer via usb. har en liggende har nemlig selv været udefor min bærbar gik død.


  • #2   12. jul 2008 det er en uge siden så den har haft stået, så desværre ikek det...
    Hvor køber man sådan en harddisk boks henne?


  • #3   12. jul 2008 jeg købte min hos en edb biks i horsens. jeg gav vel 50 - 100 kr.

  • #4   12. jul 2008 kan du huske hvad den præcis hedder?

  • #5   12. jul 2008 Det lyder som en Ram fejl ... selvom ram næsten aldrig går i stykker..
    Men ellers kan det være bundkortet.


  • #6   12. jul 2008 hvad gør man ved det?

  • #7   12. jul 2008 Du kan køre en ram test... Men hvis du ikke er så meget inde i edb for du ikke så meget ud af selv at gøre det..
    Men kender du en som har en bærbar som bruger samme ram. så prøv at sætte hans i...
    Du har ikke mulighed for at trykke på F8 for at få XP opstartsmenuen frem inden den genstarter ? .. (går ud fra du kører xp. ved ikke med vista om den menu findes der også.) Hvis du kan så vælg opstart i fejlsikret tilstand.



  • #8   12. jul 2008 Ja kører xp. Nej jeg kan ikke nå så langt har prøvet. Den genstarter efter 5 sek eller lign, kan ikke nå noget som helst...

  • #9   12. jul 2008 Men jeg har to ram blokke, så er der ikke meget lidt sansyllighed for at der er noget galt med dem begge.. Hvad hvis det er bundkortet, er det noget man selv kan skifte, som ikke koster så meget, elelr?

  • #10   12. jul 2008 Hvis det er rammene så er den fejl der ret typisk... Dem kan du selv skifte, det er ikke så dyrt.
    Er det bundkortet, så er det billigere at købe en ny computer medmindre du har garanti på maskinen.


  • #11   13. jul 2008 min computer gjorde næsten det samme da jeg havde virus..

    den gik bare i sort lige efter bios.
    det kan være du skal prøve at formatere den i sidste ende..
    det har den nok godt af anyway:D?


  • #12   13. jul 2008 Hej Søren, jeg kan slet ikke komme til og gøre noget som helst. Den genstarter med det samme så det er helt umuligt...

    Nogle der ved hvad den harddisk boks rigtig hedder som man kan købe og sætte til en alm com via usb?


Kommentér på:
Computer problem

Annonce