{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Uddrag fra en hunds & en kats dagbog {{forumTopicSubject}}

*Uddrag fra en hunds dagbog*

8.00 Mad! Det er det bedste i verden!
9.30 Biltur! Det er det bedste i verden!
9:40 Gåtur i skoven! Det er det bedste i verden!
10.30 Blev nusset og kløet! Det er det bedste i verden!
12.00 Frokost! Det er det bedste i verden!
13.00 Legede i haven! Det er det bedste i verden!
15.00 Logrede med halen! Det er det bedste i verden!
17.00 Hoppede efter en bold! Det er det bedste i verden!
18.00 Nøj! Så fjernsyn med menneskerne! Det er det bedste i verden!
22.00 Sov i sengen! Det er det bedste i verden!

*Uddrag fra en kats dagbog*
Antal fangenskabsdage er nu 983

Mine fangevogtere fortsætter med at håne mig med bizarre dinglende genstande. De spiser ødslende af friskt kød, mens de andre fanger og jeg får noget jeg vil kalde små harske tørrede klumper. På trods af at jeg klart viser min foragt, ender jeg alligevel med at må spise noget af det for at holde min styrke ved lige. Det eneste der får mig til at fortsætte dag efter dag er min drøm om min flugt herfra. I et forsøg på at fremkalde deres væmmelse, kaster jeg endnu engang op på deres tæppe.

I dag halshuggede jeg en mus og efterlod dens hovedløse krop ved deres fødder. Forhåbentligt ville det jage dem skræk i livet, siden det tydeligt viser hvad jeg er i stand til at gøre. Desværre gav det kun grobund for nogle nedladende kommentarer om hvilken ‘dygtig lille jæger’ jeg er.

Et møde blev holdt i aften hvor dem de er i ledtog med deltog. Jeg blev anbragt i isolation under hele mødetiden. Men. Jeg kunne hører lydende og lugte maden. Jeg overhørte noget om at min isolation var på grund af min allergi. Jeg må snarest finde ud af mere med hensyn til denne magt og hvordan jeg kan bruge den til min fordel.

I dag var jeg utrolig tæt på success i et attentatforsøg på en af mine bøddler, da jeg flettede mig omkring hans fødder som han gik. Jeg må prøve denne metode igen – men fra toppen af trappen.

Jeg er efterhånden overbevist om at de andre fanger her er dumrinanner og stikkere. Hunden bliver givet særbehandling. Han får ofte lov til at komme ud – men er mere end villig til at vende tilbage i fangenskabet. Han er helt åbentlys udviklingshæmmet. Fuglen kan kun være en stikker. Jeg observerer ham ofte og han kommunikerer med fangevogterne. Jeg er sikker på at han oplyser dem om mine mindste bevægelser.Mine fangevogtere har arrangeret ham i en beskyttet højtstående celle, så han er i sikkerhed…for now…

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddrag fra en hunds & en kats dagbog
Kommentér på:
Uddrag fra en hunds & en kats dagbog

Annonce