{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

logitech eller razor anlæg? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget lidt på Logitech Z Cinema advanced og Razor mako, de er begge 2.1 og lyder til at kunne frembringe en fantastisk lyd. med tru suround fra to satelit højtalere osv. logitechén er på 180 watt RMS og koster 1800kr, og Razoréren er på 300watt RMS og koster 2300kr. er meget i tvivl om hvilket produkt der vil opfylde bedst kvalitet. det lyder til at logitech har en fin teknologi indenfor lyd kvalitet af dette anlæg, men razor lader til at komme godt med ind i kampen i samarbejde med pioneer...

hvad ville i vælge??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  logitech eller razor anlæg?
  • #1   31. jul 2008 jeg ville take Logitechen... dog ville jeg vælge en 5.1 ??
    men ja..

• #2   31. jul 2008 hmm okay, jeg ved kun at logitech har lang god erfaring med at lave gode anlæg til fornuftige priser, men eftersom at razor er gået sammen med pioneer, kan det jo ligesom gå lige op...

men vælger ikk 5.1 skal bare bruge det til at have en ginial lyd ved computeren for har allerede suround på værelset..

• #3   31. jul 2008 jonas J
    men hvis du skal op i 5.1 så bliver kvaliteten os noget helt andet, logitech har ikk lavet noget andet anlæg der er mere præcist og detaljeret i lyden end dette anlæg... men vil bare vide hvad der er bedst af logitech anlægget og razor, for de er begge skridtet videre indenfor anlæg til computer..

• #4   31. jul 2008 Snup Logitech'en. De kan sgu det der med PC lydsystemer. Har selv et sæt Logitech Z4 (2.1) højtalere, og de er rigtig gode.

• #5   31. jul 2008 Esben N
    hehe det samme som jeg har lige nu =) skal bare være sikker på at det er den bedste lyd som man kan købe for omkring de penge i et 2.1 sæt

Kommentér på:
logitech eller razor anlæg?

Annonce