{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.771 visninger | Oprettet:

Hold jer fra IKEA {{forumTopicSubject}}

Købte nyt køkken i Ikea i odense fik det så leveret 24-4 og alt passede bare sammen. Bordpladen skulle så leveres ca 6 uger efter for den bliver lavet i udlandet.
Efter 5 uger modtog jeg så pladerne, Men til min store frygt var de skåret forkert.
Jeg ringer så til deres kundecenter og får at vide jeg skal ta et billed af problemet vilket jeg gør.
Der går så 1 uge før de vender tilbage og beklager fejlen og de bestiller en ny, Med ca 4-6 ugers vente tid. Så glæder vi os jo til at få køkkeet førdigt da vi er en familie på 4 er det svært at leve uden.
Nå men der bliver så ringet og de lover levering om onsdagen i mellem 17-21 det passer mig fint da jeg har fri fra arbejd, Men kl 22 er den stadig ikke kommet så ringer torsdag og snakker med dem og de har en eller anden søforklaring om at deres server har været nede.
Men de undskylder igen og lover at leverer om Fredagen. Da jeg modtager denne plade med glæde for jeg en tømmer til at komme lørdag og hjælpe mig med at ligge den op.
Til vores chok passer den så heller ikke. Ulykkelig ringer jeg igen til Ikea og servicen denne gang er så jeg truer med ringe at jeg kontakter min advokat. Men det ender op med at de undskylder igen, Og lover så at bestille en plade som hast ordere. Jeg siger så at jeg vil ha en erstatnings beløb og de kan kontakte mig med et forslag når de nye plader er klar til levering.
De ringer så i Uge 34 og siger at pladen er klar, Igen får jeg en udvidende person i røret så da jeg spørger til erstatningen bliver der helt stille.
Han skal så lige snakke med sin Chef om det.
Der er gået 10 min da de ringer til bage og tilbyder mig 3200kr vilket jeg afviser på stedet, Efter et stykke tid bliver vi enige og aftaler levering af pladerne. Pladerne ankommer så Fredag 22-8 Dette er jo efterhånden 16 uger siden jeg fik den første bordplade.
Nå men pakker så den nye plade ud til en forskrækkelse.
Den passer heller ikke. Kontakter så Ikea fredag aften og damen i den anden ende lover så at hun snakker med chefen mandag morgen, Og kontakter mig senest i dag Mandag d.25-8 Da klokken nærmer sig kl 17 og jeg stadig ikke har hørt noget ringer jeg til hinde og år så at vide hun har fri. Så nu er min plan at gå til de medier der vil høre om sagen.
Ja så kan i bruge det til hvad i vil, Det er bare surt at stå uden køkken i over 22 Uger vasker stadig op i håndvasken på badeværelset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold jer fra IKEA
Kommentér på:
Hold jer fra IKEA

Annonce