{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Per A
Per A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53

? Ang Samsung Touchwiz 480 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som ejer en Samsung F480 Touchwiz, og som kan fortælle om det er et godt køb. Kommer man ikke let til at få trykket på skærmen når man står og taler i telefon, eller låser den skærmen på en måde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? Ang Samsung Touchwiz 480
  • #1   5. sep 2008 Det er et rigtig godt køb. Touch funktionen VIRKER. Dvs den er nem at navigerer på. Og når du står og taler kommer du ikke til at trykke på skærmen.. Når du ikke bruger mobiler låser du hele skærmen på en knap ovenpå mobilen..

• Per A
    Per A Tilmeldt:
    apr 2008

#2   5. sep 2008 Jacob I
    Jamen jeg syntes også den ser helt kanon ud, men kan man ikke trykke på skærmen når man er igang med et opkald eller hvordan?
    skal man låse den op på den knap i toppen når den ringer eller trykker man bare på knappen i hjørnet?

• #3   5. sep 2008 Har selv leget lidt med den på arbejdet.. Synes faktisk den er overraskende vellykket.. Så jeg vil sige det vil være et godt køb herfra.

• #4   5. sep 2008 Nu har min kæreste haft den.. og jeg har stået og leget lidt med den på arbejdet også.. fed telefon.. skriver man mange smser er det ikke neget man skal have.. det bliverm an træt af.. ellers er der ikke så meget og sige om den andet end det er en go telefon

• Per A
    Per A Tilmeldt:
    apr 2008

#5   5. sep 2008 Jamen så tror jeg sgu jeg vil forære mig selv sådan en i morgen:-)

• #6   5. sep 2008 Det synes jeg du skal.. smiley
    Når den ringer trykker du bare på besvar knappen med det samme.. Lige meget om den er låst eller ej.. smiley
    Det finder mobilen selv ud af

Kommentér på:
? Ang Samsung Touchwiz 480

Annonce