{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surround anlæg?
  • #1   16. sep 2008 Det ville nok være en god idé at skrive modelbetegnelsen, så kan man jo evt. undersøge lidt om det.

• #3   16. sep 2008 modelen er ht-z210.

• #4   16. sep 2008 kan kun sige du ikke skal købe et der er for billig

• #5   16. sep 2008 der er som så mange andre af den slags anlæg. Fint til alm. brug hvis man gerne vil prøve surround og vil have en stilet løsning, men hvis du går lidt op i det vil du hurtigt komme til at opgradere til noget bedre.

• #6   16. sep 2008 De minus'er der er ved mit, e: Subben er ikke aktiv (men spiller nu godt allige), displayet er ikke ret læseligt på 2m afstand og det er lidt længe om at tænde/skifte tilstand.
    Min til 2000kr i bilka, er jeg godt tilfreds med det! Ka godt spille naboen til vanvid

• #8   16. sep 2008 Jeg har noget stortset lignede det der, dog ikke med HDMI tror jeg
    Og det spiller upåklageligt smiley

• #10   16. sep 2008 Hvorfor købe en gammel receiver uden dts?

Uden at have hørt det så er de godt nok billige det højtaler sæt.

Nu vil jeg ikke kommentere det HK sæt, men i det prisleje kan man sagtens finde bedre.

Og når der skal købes så er det ikke en faktor om man kan koble det sammen med HDMI pga. lyden. optisk eller coaxial forbindelse er også digital og ofte bedre da der ikke findes så audiophile kabler i HDMI.

Men smag og behag om som du selv skriver så er det bedste at tage ud og lytte for er man selv tilfreds er andres mening vel i grunden ligegyldig.

V.h.

Kommentér på:
surround anlæg?

Annonce