{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

De kendte danskers selvfedhed {{forumTopicSubject}}

Nu så jeg lige en reklame for det nye program der kommer... "grillet"

Hvor kendte danskere kommer ind og bliver grillet af andre kendte danskere... Et engelsk fænomen hvor man "roaster" folk... Dvs tager pis på folk på en kærlig måde .. man hylder dem...


Men der hvor kæden hopper af for mig er noget der har været længe undervejs.. Nu er danmark et relativt lille land med en en lille kerne af kendte.. I kan alle se det... de samme danske skuespillere i de samme danske film af de samme danske instruktørere..

Hvilket jo er fint nok da mange af dem jo er dygtige nok.

Anywho.. Dette er ikke en hade tråd fra min side af.. Men mere et spørgsmål om..

"Er jeg den eneste som bliver irriteret over de skod programmer der hele tiden popper op med de SAMME kendte danskere" ... Det minder om en stor rygklapper klub .... og de eneste programmer der er i dagens danmark er reality programmer hvor det er fuck me and im famous... OG programmer om kendte... AF kendte...



Er jeg den eneste som savner programmer hvor det omhandler den menige dansker og måske noget som ikke omhandler det fænomen at blive kendt... Men mere intellektuelle programmer... Programmer hvor man skal tænke lidt.. blive sat på spidsen og ikke kun smide tøjet eller lign..




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De kendte danskers selvfedhed
  • #1   16. sep 2008 Hørt, kunne ikke have beskrevet det bedre selv

  • #2   16. sep 2008 Må sige jeg er lidt enig, er så træt af talent programmer og især og se genudsendelser ( Merete's mave f.eks ).

    Vi trænger til noget nyt, som ikke er fra USA, England osv smiley


  • #3   16. sep 2008 Du har så meget ret. Moderne tv er så fordummende at man tror det er løgn. Prøv for sjov skyld og se nogen af de 20-30 år gamle danske film og børnefilm. Og tv serier både for børn og voksne. Det var sgu tv. Dengang handlede det om ting der havde betydning for seerne. Nu er det bare hjernetomt paradise hotel bullshit det hele.

  • #4   16. sep 2008 kan du ikk bare se singleliv eller de unge mødre eller sådan noget så? syntes der er kvalmene mange programmer om "menige" danskere ...

  • #5   16. sep 2008 Thomas > joo hvis jeg skal grine lidt .. så ser jeg de unge mødre... Mindes et citat noget i stil med... "jamen kristian får sguda sine grøntsager....han får sine pomfritter" .. hehe..

    anywho.. Talentprogrammer synes jeg egentlig er fede nok.. HVIS ... det ikke omhandler noget som skal sluses ud i noget mainstream pjat.. for det er mega fedt når der render så mange talentfulde unge rundt i danmark som ikke nødvendigvis har en chance for at komme frem.


  • #6   16. sep 2008 Ja altså det eneste vi kan finde ud af er og lave drama serie som tilgengæld er gode (:
    - Glemmer aldrig Morten Korch serien ;b, var ikke ret gammel med det var en go serie dengang


  • #7   16. sep 2008 Blah B - du har fuldstændig ret !

  • #8   16. sep 2008 Danmark har virkelig mange talenter.. og det har vi jo kunne se i diverse danske tv programmer osv osv...de har jo fået international anerkendelse.

    Jeg tænker bare.. ER det for sent for danmark og hele den get rich or die trying ideologi..

    Her tænker jeg paradise hotel, big brother og diverse andre skod realityprogrammer..

    Vi kan jo også se det på ungdommen..check bare alle sider ..hotornot, hot, dating.dk, scor, jungledating, sexdating, baboom.... hvor unge 15årige står i minus tøj og vil ha beundring af gamle stoddere... og .. jah.. mange af dem bliver jo også voldkneppet til de dårligt kan sige deres eget navn... pga dårlig selvværd og ingen identitet..

    Det ydre tæller mere end aldrig før.. og det bliver jo kun værre...


Kommentér på:
De kendte danskers selvfedhed

Annonce