{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

hjælp ebay.de {{forumTopicSubject}}

jeg er ved og køber lygter og så når jeg skal betale så står der følgene Der Verkäufer hat keine Versandinformationen angegeben. Schauen Sie bitte in der Artikelbeschreibung nach, oder erfragen Sie die Gesamtkosten beim Verkäufer.
og så er der en lille boks lige under det hvor jeg skal skrive et beløb i omkring det der står og det er noget med noget fosendelses omkostinger. så vil jeg lige høre hvorfor at jeg skal skrive det beløb og aner jo ikke hvad det beløb er

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ebay.de
  • #1   28. sep 2008 Det er fordi sælger ikke selv har angive noget beløb for forsendelsesomkostningerne, så det skal du selv anføre

• #2   28. sep 2008 Men synes bare den plejer at nægte mig at byde på tingene hvis der ikke står de sender til Danmark..

• #3   28. sep 2008 Måske du skulle skrive og spørge sælger hvad forsendelsesomkostningerne bliver, og om han overhoved vil sende til DK - før du byder på varen! Det er ham der efterfølgende sender en "regning" til dig med det samlede beløb, når du har vundet aktionen... Men vær lige sikker på at han vil sende, er sku ikke altid:(

• #4   28. sep 2008 Anders J
    Hvis du handler direkte på den tyske side og er oprettet som bruger der, så bliver du ikke nægtet at handle, selv om der ikke står forsendelse til DK.... Det er bare øv, hvis han ikke vil sende, da han ikke er forpligtet til det, med mindre det er på skrift!

• #5   28. sep 2008 Mener da nok jeg er registeret på den tyske side også, har ihvertfald en konto på ebay, men det er sq nok på den i USA, men er det ikke lige meget hvor man har oprettet den, den virker jo på hele ebay..

• #6   28. sep 2008 anders jo jeg er også oprettet på den amr. (COM) ebay men kan også logge in på DE(tyske)

men mange af dem på dem tyske ebey.de de skriver sender ikke til danmark sjovt nok skulle man da tro de ville sende til os men nope de mærklige de tyskerer hehe

• #7   28. sep 2008 Ved ikke om det er ligemeget, jeg er registreret gennem den tyske, og kan byde på alle vare uanset om der står forsendelse til DK - så ved det ikke!

• #8   28. sep 2008 Stine

jeg har ikke prøvet at byde på den tyske inu for det jeg har ledt eftere har der stået at man ikke sendte til DK så gider jeg ikke prøve ..
    men kan måske nok.. men på ebay.com der kan man købe hos næsten alle de fleste der sender til DK

• #9   28. sep 2008 Jeg har oplevet at de fleste konsekvent skriver at de ikke sende - men skriver man og spørge, kan det i de fleste tilfælge lade sig gøre:) Man skal bare huske det med at spørge, ellers er man forpligtet til at købe - uden at de behøver at sende:(

• #10   28. sep 2008 Stine ja det rigtigt for de har skrevet det så byder man inden man har det på skrift at de godt vil så er det sure penge at komme af med

Kommentér på:
hjælp ebay.de

Annonce