man skal høre meget {{forumTopicSubject}}
nu har jeg da hørt det med..
det starter med at vi bliver inviteret i en gruppe, som ikke har interresse, jeg afviser derfor medlemskab, og får en PB igen med en invitationj til samme gruppe, igen sletter jeg den, og få så en pb hvorfor afviser du??
jeg svare fordi det ingen interresse har.
og så kommer der ellers en sviner om jeg ved ikke hvad, gruppens ejer er indvandre, hvis man må sige det mere
og skriver noget i stil med, er du rasist so?
jeg skriver pænt prøv nu lige at falde ned, nej det er jeg ikke jeg har bare ikke lyst til at være med.
og så kommer den ellers du har sgu da også bare fordomme, sådan en latterlig danske so, du burde kræftedme skamme dig for at være så rasistisk..
her eter vælger jeg ikke at svare og blokere ham..
jesus hvad bilder manden sig ind
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 94 Svar: 909
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 45
Bdog.. jeg kan godt sende dig en pb jeg har sviner endnu
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 3.263
okt 2007
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 306
hahahahah
okt 2007
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 306
jeg er på hundegalleri rigtig ofte (da jeg har en pomeranian) og fattede altså den ikke...
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 1.104
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.378
Der er ingen tvivl om at medierne f.eks tegner et helt forkert billede af folk af anden etnisk herkomst, men det er fanme en umyndiggørelse af sin egen holdning til tingene bare at sige "så kører det i ring".
De indvandrere som følger det du siger, er sgu da ikke ET HAK bedre end de danskere du samtidigt mener er helt forkert på den.
Der ER IKKE en eller anden uskreven lov som siger at "i" ALTID skal følge op på ALLE indlæg på ALLE forums verden over, hver gang en eller anden nævner indvandrere - som det TILFÆLDIGIS var den her gang.
Kom nu videre i jeres liv i stedet for at skulle hævde jer selv hele tiden - det er kraftedme så ynkeligt at se på "voksne" mennesker diskutere ingenting.
Hvem skal bryde ringen?
Er du mand nok?
okt 2006
okt 2006
Schaltz påpeger bare det indlysende - og tingene begynder så først at køre i ring når DU også gør det længere nede.
Desuden ER det i allerhøjeste grad relevant at gruppens ejer er indvandrer, for jeg tvivler sgu på at lille Lise på 18 med fregner og lyst krøllet hår, ville sige sådan til en anden person hvis de ikke vil være med i hendes strikkegruppe, som udelukkende er oprettet for at være den største på BG. (det er bare et eksempel)...
Opretter man en gruppe her på siden, bør det være for at dele en fælles interesse med ligesindede - ikke for at opnå verdensherredømme eller kanøfle andre med sit bruger antal.
Det er bare en konfronation som er SÅ ligegyldig at tage med andre, og det håber jeg da du kan se meningen i...
Jeg futter ud og skruer noget MC nu, så hav en rigtigt god lørdag.
man skal høre meget