{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalde en betjent nazi
  • #1   4. okt 2008 Prøv?

• #2   4. okt 2008 Jeg tror sku ikke der sker så meget. Medmindre han er nazist, så bliver han nok bare glad.

• #3   4. okt 2008 du skal da bare sige, jeg synes du er en nazi, eller jeg synes du ligner en nazi, så kan han intet gøre smiley

• #4   4. okt 2008 Man sætter sig ned og læser i historiebøgerne.. Og så får man sig en ordentlig opdragelse.. Om det så sker via knippelsuppe eller på lign vis er mig ligegyldig..

• #5   4. okt 2008 Håber betjenten river bukserne af personen og stikker politikæppen derop !

• #6   4. okt 2008 bare sæt synes på før alle dine sætninger så kan de ikke gøre en prik, med mindre de ikke kender danske love smiley

• #7   4. okt 2008 En nat i brummen og en både... Det er en eller anden lov om at man skal snakke pænt til dem. Jeg blev engang taget med fordi jeg på godt gammeldags dansk jydsk sagde: Århh hold da kæft din idiot. Da han bad mig om at gå over på det modsatte fortorv en sen nat på vej hjem fra byen... Så skulle jeg jo både have taget blodprøve og alt muligt andet, så det rendte op i 2500,- smiley

• #8   4. okt 2008 @-Johnson -:
    Indtil for en 14 dages tid siden ville jeg nok have været enig med dig, men politiets opførsel her på det sidste har godt nok gjort mig i tvivl...

Hvad enten det er de efterhånden rigtigt mange tilfælde af deres totale mangel for respekt overfor de menesker de taler med, chikane overfor udskyldige folk eller deres fuldstændig ånsdvage prioritering af resourcene ... ja jeg ved ikke hvad er værst.
    Man skulle nettop tro dk var blevet en banarepublik og en politstat, for det lader efterhånden til at politiet kan lave lige hvad der passer dem uden at der tilsyneladende er konsekvenser.

Jeg vil tro du bliver sigtet for at kalde ham en nazi. Om det er bøde eller fængsel kommer nok an på hvad du har lavet tidligere.

- Peter

• #9   4. okt 2008 Jeg spørg jo fordi jeg sagde det igår

en bøde på 500 for unødig røg og støj ???? Bilen

og sagde gal en nazi fordi han sagde je skulle holde min kæft og gå væk

det bliver 1000kr sagde han erkender du det - nej sagde jeg

okay det bliver en større sag det her så du får et brev om det

• #10   4. okt 2008 Jeg ville nok undersøge hvad en nazi var før jeg begynder at beskylde folk for det, hvis jeg var dig

• #11   4. okt 2008 Hvis du ikke har lavet noget tidligere får du bare en bøde.. En bekendt af mig råbte hiposvin efter nogle betjente og han fik en bøde på ca 500 for det. Mener det hedder overtrædelse af politivedtægten.. Den de knalder alle der ikke har lavet noget direkte kriminelt. smiley

• #12   4. okt 2008 Dan =SSJ= !

Det ved jeg nu nok !?
    Men når man står og der bliver kastet bøder efter en af en smart atrogant svans hvis mission er at plage folk om natten i københavn så vælger man nu nok ikke hvert ord med omhu !

• #13   4. okt 2008 @Sonny *:
    Jeg vil anbefale dig at finde ud af hvem du selv kan bruge som vidne i sagen, men du står ikke side godt når du rent faktisk har kaldt ham en nazi. Så kan du i realtiten kun blive dømt for det du har gjort.

Du kan glæde dig over at straffen bliver ikke større af at du skal i retten med det, og så får politiet også lov til at arbejde lidt for sagen og ikke bare få en tilståelse serveret.

Og så kan du ellers se frem til at der godt kan gå et års tid før at sagen er overstået .. så kan du spare sammen til bøden i mends smiley

• #14   4. okt 2008 nej ikke hjulspind ?
    Acceleration ?!??

Min ven sad ved siden af mig og hørte alt der blev sagt og de gennemsøgte bilen og kropsvisitation osv lige ved rådhuspladsen/strøget ved fodgænger

• #15   4. okt 2008 Sonny og du var HELT uskyldig?.. du sad bare med nogle venner og spillede backgammon på en bænk indtil der kom en betjent og gav dig en bøde?..

Vi hører kun din side af historien og well.. Jeg kan ligeså godt sige det med det samme.. du fremlægger sgu ik din sag særlig godt smiley

• #16   4. okt 2008 @Johnson:
    Det mener jeg faktisk ikke han skal når det er en politisag. Jeg mener kun det er i civile og sø og handelsretten at taberen betaler.
    Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener det helt bedstemt.

• #17   4. okt 2008 Sonny * - af en eller anden grund tror jeg at du selv er skyld i den bøde...

• #18   4. okt 2008 Peter P citat fra dig "chikane overfor udskyldige folk eller deres fuldstændig ånsdvage prioritering af resourcene" og denne "og så får politiet også lov til at arbejde lidt for sagen og ikke bare få en tilståelse serveret.
    "
    Det er da at modsige sig selv.. hvis du klager over recurcerne bliver brugt forkert, så er det da meget dumt at opfordre til at politiet skal bruge tid og penge på en ligegyldig retsag. sagen er jo den at Sonny har kaldt ham Nazi, så må man da være mand nok til at tage skraldet og betale bøden.

• #19   4. okt 2008 det er skam et bødeforlæg på 500 kr han har præsenteret dig for, for det hedder "forulempelse af embedsmand i funktion"

længere er den ikke.... opfør dig ordentlig eller bliv hjemme i jordhulen....

• #20   4. okt 2008 @Ken D:

Jeg forstår ikke hvordan du når frem til at jeg modsiger mig selv. Jeg foreslår du lige læser det jeg har skrevet igennem en gang til bagefter, men for at gøre det lidt nemmere for dig:

Hvad får dig til at tro jeg selv syntes det er forkert af dem at de skal arbejde for sagen? Det er da DIN holdning, ikke min. At retsagen er ligegyldig er DIN holdning, ikke min ligesåvel.

Lad være med at blande hvad du selv mener med hvad jeg skriver.

Jeg syntes personligt at have set ret meget opførsel fra politiet ved diverse træf den sidste tid som efter min egen mening og min egen holdning ligger meget meget tæt på grænsen til chikane. Så tæt på at ubehøvlet og totalt respektløs opførsel ikke engang dækker det..
    Det er min holdning.

Jeg har altid støttet og taget politiet i forsvar når debatter som denne har været igang på BG eller andre fora, men jeg må nok indrømme at den linie politiet har lagt for dagen den sidste tid har radikalt ændret den holdning, for det lader til at de i alt enkelhed har totalt glemt hvad der er ansatte til.

Jeg vil ikke forholde mig til om sonny er mand nok eller ikke mand nok. Hvis du ikke syntes han er du må DU sige det til ham, jeg er personligt for så vidt ligegald.

• #21   4. okt 2008 @Bigfoot:

Tak! der var lige præcist den paragraf jeg ledte efter. Godt huket smiley

• #22   4. okt 2008 Hvis der kommer røg fra dine dæk pga acceleration ved rådhuspladsen kører du da også ulovligt, man må ikke acc sådan i byen og med alle de mennesker ved strøget er du nok selv skyld i den bøde.. Og du befinder dig samtidig i en visitaions zone så de har al ret til at gennemsøge bilen..

• #24   4. okt 2008 Jeg lavede hverken hjulspind og der kom heller ej røg nogen steder fra jeg overhalede en da han holdte for rødt og jo jeg kørte for hurtigt men jeg larmede ikke osv

og emil ... fed corolla

• #25   4. okt 2008 Hvis din instilling er at de er en flk arrogante svin hvis mission kun er at ødelægge dit liv, så vil jeg da håbe at de først rigtig går efter dig.
    At du får 2 bøder, en for at overtræde færselsloven, ved at accelerere voldsomt, og for at forulempe en embemsmand i funktion - det er fandme da ikke at forfølge dig.
    HAN gør sit arbede - det er DIG der sørger for at han har så meget at se til blandt andet!

Med alt det ballade som er pt - og alt det ulovlige race (Ja, vi snakker race ligeledes) - så forstår jeg sgu godt at de går hårdt til værkst - for folk kører jo som idioter pt.

Men du kan jo håbe på 2 x 500 kr i alt - og så kan man jo overveje om man burde tænke sig om før man taler næste gang smiley

• #26   4. okt 2008 Det er læst og forstået og jeg læser stadigvæk at du skriver at politiet skal arbejde for sagen og ikke bare få en tilstålese fra Sonny. jeg læser længere oppe at du skriver at Politiet prioitere deres recourser forkert. Kunne være du selv skulle læse det du har skrevet igen.

Oj ja, hvis det ikke er lovligt at kalde Politiets skældsord, jamen så syntes jeg da at Sonny skal betale "tror han læser det jeg har skrevet, så behøver nok ikke at lave et indlæg adresseret til sonny".

• #28   4. okt 2008 emil hahahaha

• #30   4. okt 2008 @Ken D

Vi tager den lige igen skåret ud i pap siden du stadig blander dine holdninger og tanker og det jeg skriver sammen.

Politiet prioriter deres resourcer helt forkert ved at bruge en fredag aften på at udstede bøder for manglende numerpladelyse til folk der parkerer deres biler ved ikea, eller i fred og ro kører derfra. Jeg kan nævne hverfald 2 tilfælde hvor politiet har fuldt efter en bil fra ikea som de 500 meter længere henne brugte tid på at stoppe og udstede bøde for manglende nummerpladelys.

Dette sker vel at mærke SAMTIDIGT!! med at der er uro på nørrebro sidste weekend, SAMTIDIGT med at de brokker sig over politireformen ...

Så jeg betragter det at der holder 8-10 politibiler og nakker folk for forseelser der er definitorisk ligegyldige såsom nummerpladelys og støj som en total forkert prioritering i forhold til eksempelvis balladen på nørrebro.

AT DU så ikke kan skelne mellem overstående værende en forkert prioritering og at vi er manger der efterfølgende som en reaktion på den opførsel ikke har det store tilovers for dem, er DIT problem.

Jeg vil gerne fortsætte med at debarer det her ligegydige emne med dig og forklare dig tingene en gang til, men er du så ikke rar at skrive en PB til mig så du ikke belemre andre med det? Så skal jeg nok svare på den.

- Peter

Kommentér på:
Kalde en betjent nazi

Annonce