1.344 visninger
|
Oprettet:
Kalde en betjent nazi {{forumTopicSubject}}
Hva sker der hvis man kalder en klam ussel betjent for nazi eller ikke direkte kalder ham det men siger "gal en nazi"
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.149
jun 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 1.005
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.745
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 730
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.745
mar 2008
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 697
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Indtil for en 14 dages tid siden ville jeg nok have været enig med dig, men politiets opførsel her på det sidste har godt nok gjort mig i tvivl...
Hvad enten det er de efterhånden rigtigt mange tilfælde af deres totale mangel for respekt overfor de menesker de taler med, chikane overfor udskyldige folk eller deres fuldstændig ånsdvage prioritering af resourcene ... ja jeg ved ikke hvad er værst.
Man skulle nettop tro dk var blevet en banarepublik og en politstat, for det lader efterhånden til at politiet kan lave lige hvad der passer dem uden at der tilsyneladende er konsekvenser.
Jeg vil tro du bliver sigtet for at kalde ham en nazi. Om det er bøde eller fængsel kommer nok an på hvad du har lavet tidligere.
- Peter
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 13 Emner: 357 Svar: 2.250
en bøde på 500 for unødig røg og støj ???? Bilen
og sagde gal en nazi fordi han sagde je skulle holde min kæft og gå væk
det bliver 1000kr sagde han erkender du det - nej sagde jeg
okay det bliver en større sag det her så du får et brev om det
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
dec 2003
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 499
jun 2004
Det ved jeg nu nok !?
Men når man står og der bliver kastet bøder efter en af en smart atrogant svans hvis mission er at plage folk om natten i københavn så vælger man nu nok ikke hvert ord med omhu !
maj 2004
Jeg vil anbefale dig at finde ud af hvem du selv kan bruge som vidne i sagen, men du står ikke side godt når du rent faktisk har kaldt ham en nazi. Så kan du i realtiten kun blive dømt for det du har gjort.
Du kan glæde dig over at straffen bliver ikke større af at du skal i retten med det, og så får politiet også lov til at arbejde lidt for sagen og ikke bare få en tilståelse serveret.
Og så kan du ellers se frem til at der godt kan gå et års tid før at sagen er overstået .. så kan du spare sammen til bøden i mends
jun 2004
Acceleration ?!??
Min ven sad ved siden af mig og hørte alt der blev sagt og de gennemsøgte bilen og kropsvisitation osv lige ved rådhuspladsen/strøget ved fodgænger
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 730
Vi hører kun din side af historien og well.. Jeg kan ligeså godt sige det med det samme.. du fremlægger sgu ik din sag særlig godt
maj 2004
Det mener jeg faktisk ikke han skal når det er en politisag. Jeg mener kun det er i civile og sø og handelsretten at taberen betaler.
Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener det helt bedstemt.
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
jun 2003
"
Det er da at modsige sig selv.. hvis du klager over recurcerne bliver brugt forkert, så er det da meget dumt at opfordre til at politiet skal bruge tid og penge på en ligegyldig retsag. sagen er jo den at Sonny har kaldt ham Nazi, så må man da være mand nok til at tage skraldet og betale bøden.
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 72 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 2.149
længere er den ikke.... opfør dig ordentlig eller bliv hjemme i jordhulen....
maj 2004
Jeg forstår ikke hvordan du når frem til at jeg modsiger mig selv. Jeg foreslår du lige læser det jeg har skrevet igennem en gang til bagefter, men for at gøre det lidt nemmere for dig:
Hvad får dig til at tro jeg selv syntes det er forkert af dem at de skal arbejde for sagen? Det er da DIN holdning, ikke min. At retsagen er ligegyldig er DIN holdning, ikke min ligesåvel.
Lad være med at blande hvad du selv mener med hvad jeg skriver.
Jeg syntes personligt at have set ret meget opførsel fra politiet ved diverse træf den sidste tid som efter min egen mening og min egen holdning ligger meget meget tæt på grænsen til chikane. Så tæt på at ubehøvlet og totalt respektløs opførsel ikke engang dækker det..
Det er min holdning.
Jeg har altid støttet og taget politiet i forsvar når debatter som denne har været igang på BG eller andre fora, men jeg må nok indrømme at den linie politiet har lagt for dagen den sidste tid har radikalt ændret den holdning, for det lader til at de i alt enkelhed har totalt glemt hvad der er ansatte til.
Jeg vil ikke forholde mig til om sonny er mand nok eller ikke mand nok. Hvis du ikke syntes han er du må DU sige det til ham, jeg er personligt for så vidt ligegald.
maj 2004
Tak! der var lige præcist den paragraf jeg ledte efter. Godt huket
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 228 Svar: 1.458
jun 2004
og emil ... fed corolla
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 194 Svar: 1.751
At du får 2 bøder, en for at overtræde færselsloven, ved at accelerere voldsomt, og for at forulempe en embemsmand i funktion - det er fandme da ikke at forfølge dig.
HAN gør sit arbede - det er DIG der sørger for at han har så meget at se til blandt andet!
Med alt det ballade som er pt - og alt det ulovlige race (Ja, vi snakker race ligeledes) - så forstår jeg sgu godt at de går hårdt til værkst - for folk kører jo som idioter pt.
Men du kan jo håbe på 2 x 500 kr i alt - og så kan man jo overveje om man burde tænke sig om før man taler næste gang
jun 2003
Oj ja, hvis det ikke er lovligt at kalde Politiets skældsord, jamen så syntes jeg da at Sonny skal betale "tror han læser det jeg har skrevet, så behøver nok ikke at lave et indlæg adresseret til sonny".
jun 2004
maj 2004
Vi tager den lige igen skåret ud i pap siden du stadig blander dine holdninger og tanker og det jeg skriver sammen.
Politiet prioriter deres resourcer helt forkert ved at bruge en fredag aften på at udstede bøder for manglende numerpladelyse til folk der parkerer deres biler ved ikea, eller i fred og ro kører derfra. Jeg kan nævne hverfald 2 tilfælde hvor politiet har fuldt efter en bil fra ikea som de 500 meter længere henne brugte tid på at stoppe og udstede bøde for manglende nummerpladelys.
Dette sker vel at mærke SAMTIDIGT!! med at der er uro på nørrebro sidste weekend, SAMTIDIGT med at de brokker sig over politireformen ...
Så jeg betragter det at der holder 8-10 politibiler og nakker folk for forseelser der er definitorisk ligegyldige såsom nummerpladelys og støj som en total forkert prioritering i forhold til eksempelvis balladen på nørrebro.
AT DU så ikke kan skelne mellem overstående værende en forkert prioritering og at vi er manger der efterfølgende som en reaktion på den opførsel ikke har det store tilovers for dem, er DIT problem.
Jeg vil gerne fortsætte med at debarer det her ligegydige emne med dig og forklare dig tingene en gang til, men er du så ikke rar at skrive en PB til mig så du ikke belemre andre med det? Så skal jeg nok svare på den.
- Peter
Kalde en betjent nazi