{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

Reparationstid på bærbar!? (ASUS) {{forumTopicSubject}}

Nu har min ASUS V1S været til rep. hos Asus i 3uger nu og jeg er ved at være godt træt af ikke at have min bærbar/computer...

Nogle der ved hvordan jeg er stillet?
Kan jeg kræve en tilsvarende model nu efter 3uger?

Når man ringer til dem, så får man fat i nogle gutter i Sverige og min computer er i Holland!?!? De ved ligeså lidt om hvor langt min computer er som jeg... (Man kan tracke den)... Der står bare "Ankommet"...

Hvad kan jeg gøre/kræve, som forbruger?

(Skal sige det eneste der skulle laves er venstre knap under touchpadden, den havde sat sig fast)

Kan det være rigtigt at jeg skal vente så lang tid?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparationstid på bærbar!? (ASUS)
  • #2   7. okt 2008 lol .. PIV!!.. fik først min bærbar tilbage efter 36 Arbejdsdage.. så tuuuuuuuuud!

• #4   7. okt 2008 3 uger er ikke lang tid.. lol.. du skal vente op til 40 Arbejdsdage..

• #5   7. okt 2008 Søg, søg, søg!!! Der er 100 spørgsmål om købeloven hver dag, som ofte handler om hvor lang tid man må vente, som sagt er der ingen fast grænse, det handler om hvor stort problemer er, om de skal have nye dele hjem osv. osv.

• #6   7. okt 2008 Ja syns nemlig oss at jeg kun har hørt godt om deres "service", men det er er altså for dårligt..

2uger siden ringede jeg og fik dem i sverige til at sende en rykker.. Men der er sket daddel

Det er altså en computer til 19.000kr ( Med diverse upgrades, og står og skal starte firma og, så er dybt afhængig af at have en computer der kan køre Photoshop og lign

• #7   7. okt 2008 Men der er en fast regel der hedder, at hvis den har været til reparation 3 måneder i træk (altså uden du har fået den tilbage), kan man som udgangspunkt altid kræve købet ophævet, uanset hvad problemer er. Og husk nu at når man taler "dage" i det sprog, så er det hverdage (arbejdsdage), og ikke weekender/ferier.

• #8   7. okt 2008 og ja Chirs, min far sagde oss at jeg skulle vælge IBM istedet ::\

• #9   7. okt 2008 3 uger er altså intet i den sammenhæng smiley Sidst jeg havde en disk til ombytning hos maxtor tog det nærmere 3 måneder.. Og det var altså bare en ombytningssag, de skulle modtage, konstatere den var død og sende en ny smiley

Godt nok har Asus et langt bedre ry end maxtor hvad angår rep og rma, men at være utålmodig og kræve bål og brand efter 3 uger er sgu at stramme den en smule smiley

Forresten er rma afdelinger LAAAANGT nemmest at få fat på via mail, så hvis du brænder efter at høre hvordan det går med skidtet, synes jeg du skal sende en sådan afsted istedet for at forsøge via telefon smiley

• #10   7. okt 2008 Rimelig tid er 3uger!

• #12   7. okt 2008 at den ville blive lavet hurtigst muligt... da det ikke er et større indgreb

• #13   7. okt 2008 min søsters acer tog 7 arbejdedage ra vi indleverede den den købte butik, de testede den, sendte den til acer i tyskland, de testede, byttede dele og sendte retur, og vi havde den :).. se det service, og det var bundkort og cpu der var gået død i den :)..

ring og tag en fornuftig snak med dem, forklar dem dit problem men hids dig nu ikke op og kræv ikke noget, bare spørg pænt og roligt og de ikke kan gøre et eller andet for du er altså ved at være lidt træt af ikke at have den pga. firma opstart og at du mangler den kraftigt...

det hjælper tit :).. hvis du hidser dig op eller andet så ryger den sku bare bagerst i kø'en... husker jeg fra mig selv da jeg arbejde med salg og service, havde man en lorte kunde røg hans lort sidst..

• #14   7. okt 2008 jeg ringer nu og henviser pænt til købeloven £78 stk 4

• #15   7. okt 2008 øv hvor er de triste...

Jeg har ringet 2gange til dem nu

1gang jeg ringede var det en der hed steffen, han siger at den er under rep.
    2gang får jeg så afvide at den er under "final test" af en anden ?

(indenfor 1times mellemrum)

Hvad faen er nu det for noget?

Hvad skal man tro?

• #17   7. okt 2008 Holland hos ASUS VIP Service :S

Kommentér på:
Reparationstid på bærbar!? (ASUS)

Annonce