1.653 visninger
|
Oprettet:
Reparationstid på bærbar!? (ASUS) {{forumTopicSubject}}
Nu har min ASUS V1S været til rep. hos Asus i 3uger nu og jeg er ved at være godt træt af ikke at have min bærbar/computer...
Nogle der ved hvordan jeg er stillet?
Kan jeg kræve en tilsvarende model nu efter 3uger?
Når man ringer til dem, så får man fat i nogle gutter i Sverige og min computer er i Holland!?!? De ved ligeså lidt om hvor langt min computer er som jeg... (Man kan tracke den)... Der står bare "Ankommet"...
Hvad kan jeg gøre/kræve, som forbruger?
(Skal sige det eneste der skulle laves er venstre knap under touchpadden, den havde sat sig fast)
Kan det være rigtigt at jeg skal vente så lang tid?
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 233 Svar: 1.121
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 233 Svar: 1.121
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
2uger siden ringede jeg og fik dem i sverige til at sende en rykker.. Men der er sket daddel
Det er altså en computer til 19.000kr ( Med diverse upgrades, og står og skal starte firma og, så er dybt afhængig af at have en computer der kan køre Photoshop og lign
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Godt nok har Asus et langt bedre ry end maxtor hvad angår rep og rma, men at være utålmodig og kræve bål og brand efter 3 uger er sgu at stramme den en smule
Forresten er rma afdelinger LAAAANGT nemmest at få fat på via mail, så hvis du brænder efter at høre hvordan det går med skidtet, synes jeg du skal sende en sådan afsted istedet for at forsøge via telefon
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.102
ring og tag en fornuftig snak med dem, forklar dem dit problem men hids dig nu ikke op og kræv ikke noget, bare spørg pænt og roligt og de ikke kan gøre et eller andet for du er altså ved at være lidt træt af ikke at have den pga. firma opstart og at du mangler den kraftigt...
det hjælper tit :).. hvis du hidser dig op eller andet så ryger den sku bare bagerst i kø'en... husker jeg fra mig selv da jeg arbejde med salg og service, havde man en lorte kunde røg hans lort sidst..
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
Jeg har ringet 2gange til dem nu
1gang jeg ringede var det en der hed steffen, han siger at den er under rep.
2gang får jeg så afvide at den er under "final test" af en anden ?
(indenfor 1times mellemrum)
Hvad faen er nu det for noget?
Hvad skal man tro?
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
Reparationstid på bærbar!? (ASUS)