Blog kønssygdom.. {{forumTopicSubject}}
Den måtte jeg give videre...
Jeg har fået denne fra en af mine venner og vil dele den med Jer. Kend dit medmenneske bedre:
10 år siden - Tjah, der var jeg 10 år yngre...... Behøver jeg virkelig at uddybe denne mere ??? suk.......
5 år siden - Forsøgte at slå verdensrekorden Nytårsaften, i at drikke så meget champagne som muligt på én aften. Jeg prøvede så derefter at snakke fransk, da champagne jo stammer fra Frankrig, men desværre lød det som en ynkelig genudsendelse af ´Allo ´Allo og "bonjour mousoir, voulle vou couches avec noir se soir" var efterhånden ilde set blandt andre gæster, for af en eller anden grund, tilbød jeg kun migselv til kvinder, selvom jeg i virkeligheden er total lesbo-fobisk... Desuden prøvede jeg at kravle op på tagryggen i et forsøg på at gøre det til Eiffel-tårn og ville have alle til at smide deres mobiltelefoner op i luften og lade som om vi var i Paris. Aftenen sluttede ved, at jeg tippede over i havestolen og faldt med ansigtet midt i en stor sne-dynge (nok pga tyngdeloven, for det kan ikke have noget at gøre med at jeg lændede mig for meget over for at tælle snefnug) og imens mit store forparti ikke havde energi nok til at hive sigselv op igen, fandt resten af selskabet mig i denne stilling, flaprende med mine arme som en stor spastisk vindmølle og da de endelig var færdige med at grine af mig, hjælp de mig op i en nogenlunde oprejst stilling.
1 år siden - irriteret over, at mine kammerater havde brændt mig af, midt i et carport projekt som de var pågebyndt, tog jeg mine lækre grønne gummistøvler på, gamle udslidte cowboy bukser, den mest vamle trøje jeg kunne finde, uden make-up, i 10 graders kulde med silende regn, udstyret med en skovl, gik jeg i gang med at skovle 200 kg sand rundt i min carport. I dette øjeblik, mens sveden drev af mig, mit hår lignede en våd høstak, mit ansigt kunne få en rødbede til at blive grøn af misundelse, midt i at bruge højlydte udtryk som kunne få den mest hardcore Thyborøn-fisker til at blive flov, indtræder mit livs kærlighed i min indkørsel..............
Tjah, han er sammen med mig nu, men han var svær at overbevise efter den opvisning.....
I mandags - prøvede, forgæves, at nå alle de ting som jeg var bagud med. Dagen startede på mit nye arbejdsplads, hvor jeg skulle tage en 4 årig og en 9 årig både med i Toys R Us og bagefter på McDonalds. Denne historie kommer på et senere tidspunkt. Forresten, lad mig spørge Jer om én ting. Siden hvornår er børnehave børn begyndt at få lektier for ??? Hvad er der blevet af sorgløse dage i børnehaven, hvor man åd modeller-voks til man brækkede sig, faldt i søvn ovenpå en gummimåtte der stank af tis og lavede makaroni-fotorammer om eftermiddagen ?
Nu gearer de små stræbere sig til at bruge de 16 limstifter som jeg måtte købe (ja, seksten, altså 1 og 6) til at genskabe Louvre-museet i miniformat eller at finde modgiften til kræft eller en eller anden sindsyg projekt. Jøsssses, jeg må vække den 4 årige med 3 liter Mountain Dew og nogen krystalamfitamin bare for at få ham ud af sengen om morgenen. Det kalder jeg aktivering.
Okay videre.
5 snacks jeg foretrækker - Søvn. Pickles (de saltede agurker fra McD som alle andre smider ud med stor væmmelse). Oliven (det gør som regel intet at de svømmer rundt i en martini). Yngre håndværkere iført deres arbejdstøj, helst murere eller tømrere. Og så polsk cheese-cake. Og jeg sværger, jeg sender mit ene bryst til den der kan skaffe mig en polsk cheesecake ! Men I skal selv betale fragt for brystet, for det er ligesom en uges løn eller noget i den stil.
5 sange jeg kan hele teksten til. - Se den lille kattekilling (Ukendt artist), Bohemian Rhapsody (komplet med headbanging og falsetto, a la "Wayne's World"), For dig vil jeg gøre alt (TV2 - for første gang i mit liv har mig og en kæreste "vores sang"). Joanna (Kim Larsen) - fordi 55% af alle mennesker begynder at skråle den for mig efter de har fået mit navn at vide. I kissed af girl (med hende den mørkhårede dulle, som vist nok hedder Katie, for selvom jeg egentlig hader den sang, har jeg hørt den en milliard gange i radioen efterhånden og selvom jeg hælder batterisyre i mine ører og råber "PLEEEEEZZZE GUD, FÅ DEN TIL AT GÅ VÆK" vil den bare ikke kravle ned af mine hjerne.
5 ting jeg ville gøre med 1 million dollars - der er sååå mange mennesker jeg ville psyke. Jeg ved ikke engang hvem jeg skulle starte med...Åååh, og så ville jeg i hvert fald købe mig en koala-bjørn.
5 steder jeg ville stikke af til - Det er sådan set lige meget, for min mor ville altid finde mig. Hun finder mig altid.
5 ting jeg aldrig ville gå i - Disse latterlige solbriller som alle "hippe" mennesker går i. De dér vinterstøvler med pels på - medmindre man leder et team af hunde igennem Grønland, tæt forfulgt af Hans Højhed Frede eller at man forsøger at tiltrække Yeti den afskyelige snemand, for at parrie sig med den, så lad de behårede tingester står derhjemme, selv mine hunde bliver bange for dem. "Beautiful" parfume - alle poptøser på min handelsskole havde den og mine paraply bukser stinker stadig af den. Leggins som ender ved anklerne og dertil ballerina sko - helt ærligt piger, kig Jerselv i spejlet minimun 86 gange inden I går ud af døren sådan dér. Og den sidste ting er golk-sko.
5 ynglings tv-serier - Tv´et ser jeg faktisk kun når jeg er på arbejdet og passer den 4 årige terrorist, så kanalerne skifter imellem Nickleodeon eller Cartoon Network. Jeg er dog blevet en stor fan af Niels Neutron, Spongebob og Postmand Per. Vidste I at Postmand Per har verdens klogeste kat som hedder Emil ???? Nåh ja, og så ellers forsøger jeg at se Top Model afsnittene, fordi grimme og dumme piger kan åbenbart også blive modeller og så ellers Sandhedens Time på TV3, fordi det er fedt at se folk går til bekendelse foran hele deres omgangs kreds. muuuahahaha....
5 største glæder - Hmmm, at træde op på en vægt, og lade som om man ikke har set at den i forvejen står 5 kg for lidt. At se på mine hunde når de ligger ved brændeovnen og slapper så meget af, at de prutter og dermed er med til at forstørre hullet i ozon-laget. Min kæreste, der dækker mig med dyne midt om natten og hvisker de 3 magiske ord til mig, mens han tror at jeg sover. At vide at min mor er i Polen halvt år af gangen og tager sig af min storesøster og min niece. At se mine kundebiler går fra skrot til superslæde ved hjælp af de stumper jeg sælger og min kyndige rådgivning.
5 ynglings legetøj - (denne del er blevet fjernet for at skåne sarte læsere......) Ohhh. nååeh yeeah, hvor skulle jeg vide fra hvilke legetøj der blev ment her !!! Dammit..... Ok, jeg er vild med modellervoks, puslespil, PS2 og fjernstyrede biler. Nåh ja, hvis nogen ville købe en ny stød-pistol til mig, så ville jeg være glad, jeg har nemlig opbrugt den gamle.
Og så overlader jeg turen til Jer. Alle der får lyst til at kommentere eller svare, skal bare kopiere de emner ind og så går amok, jeg glæder mig til at læse Jeres svar
aug 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 84 Svar: 775
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.615
aug 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 84 Svar: 775
hihih.... DITTO...
feb 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 3 Emner: 71 Svar: 2.169
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 6 Emner: 216 Svar: 1.361
apr 2003
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 216 Svar: 1.808
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Nu snurrer mit hoved mere end det har godt af....:-D
okt 2003
Følger: 305 Følgere: 303 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 674
Det hedder tidsfordriv. Jeg ville for første gang i al min tid på BG komme med et meningsløst indlæg, bare for at se Jeres reaktion. Men endnu en gang er jeg ikke blevet skuffet
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 264
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
okt 2003
Jamen det sjove ville være, hvis I svarede på de samme ting, så på den måde kunne vi andre sidde og læse om Jer. Altså, hvad lavede I for 10, 5, 1 år siden. Hvad er Jeres ynglings legetøj, snack osv.
Hvis man nu kristisk kigger på andre ligegyldige indlæg der bliver oprettet her på BG, så er jeg stadig MEGET bagud med mine......
Og ja, jeg ved godt at det sikkert vil kræve MEGET koncentration og meget besvær for mange af Jer at skrive så meget, men ikke desto mindre havde jeg håbet på, at der var nogen individer herinde, der kunne se underholdningsværdien i det
aug 2005
okt 2003
Christian M - det er et sørgeligt land vi lever vi hvis unge mennesker er så dårlige til at læse :-)))
Okay - Chrisitan M - hvad lavede du for 10 år siden ?? Du må gerne svare med én sætning af gange :-))))
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
jun 2006
Følger: 79 Følgere: 75 Biler: 5 Emner: 55 Svar: 688
okt 2003
10 år siden - onanerede på mit værelse til en Pamela A plakat .
5 år siden - onanerede på mit værelse til Angelina Jolie film
1 år siden - var til udpumpning efter min 18/19/20/21 år fødselsdag
I mandags - Så Robinson Ekspeditionen og derefter onanerede i min lejlighed over de kvindelige deltagere...
Jeg kunne fortsætte, men I fatter sikkert pointen nu :-)))
aug 2005
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.162
_________
10 år siden - Gik jeg i skole...
5 år siden - Arbejdede jeg...
1 år siden - Arbejdede jeg stadig - og nå ja, friede til min daværende kæreste.
I mandags - Ringede til en forhandler og sagde jeg skulle have den bil jeg havde kigget på torsdagen forinden, som jeg stadig venter på at få leveret.
5 snacks jeg foretrækker - Bacon!
5 sange jeg kan hele teksten til. - Hvad med 5 komplette udgivelser? eller 5 kunstneres samlede værker jeg kan hele teksten til?
5 ting jeg ville gøre med 1 million dollars - Rejse, bacon, bil, møbler, rejse igen. (og så bacon hvis der er noget tilovers)
5 steder jeg ville stikke af til - Fanø. Det e ret godt sted at stikke af til. Det ligger i belejlig afstand fra den civiliserede verden.
5 ting jeg aldrig ville gå i - Netto, Aldi, Fakta, Alta og Superbest, nååh mentes der tøj? I så fald alt med reflekser, bileder af hunde, velcro eller med snævre bukseben. Og så alt hvad der er gult.
5 ynglings tv-serier - Simpsons, Simpsons... og så er der simpsons og simpsons... og måske simpsons, fik jeg sagt den?
5 største glæder - Kvindespørgsmål...
5 ynglings legetøj - Biler og Patter. drenge behøver kun 2 stykker legetøj (3 hvis man tæller patter for dig).
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 53 Svar: 797
okt 2003
Casper H - du er min helt for idag, jeg grinte så meget at jeg næsten fald af stolen. Humor er altid et tegn på intelligens
aug 2005
okt 2003
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 735
5 år siden: mili
1 år siden: arbejdede
mandags: sex or arbejdede
5 snacks: Som Casper Bacon, Pringles, Heksehyl, Brændt gummi, Fisse
5 Sange: Red hot Chili Pebbers: Scar tissue, Benny Benassi vs Mbrothers: Trebles Trebles, Eric Prydes: Call on me, Paffendorf: LALALA Girl, Introen til bamses billedbog
5 ting jeg ville gøre med en million: flytte til tyskland, købe en fed dyt, købe et fedt hus, Købe en Broholmer (Hund), Leve af resten
5 steder jeg ville stikke af til: Jamaica (der bor min onkel), Hawaii, Tyskland, Sverige, Ind i Maersks Testamente.
5 ting jeg aldrig ville gå i: BH, Kjole, G-Streng, De der super stramme teenager Bukser, Noget med mercedes skrevet på.
5 Yndlings Tv-Serier: South park, Simpsons, Heroes, Ultimativ overlevelse, Overhauling.
5 Største glæder: BMW, Fisse, Patter, min Hund, Bacon
5 yndlingslegetøj: BMW, Computer, Xbox, TV, Osterejen
okt 2003
For første gang nogensinde har jeg lyst til at ansøge hos nogen efter venskab og dig og Casper H er nu på ønskelisten
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
okt 2003
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 306
wunderwoman, du snakker for meget! Schyyyy
okt 2003
Blog kønssygdom..