{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Søger computer haj, {{forumTopicSubject}}

Jeg sider lige med en acer Aspire 3103WLC Der er ik den hurtigeste knallert på havnen men den skal bare bruges på internet og skole. Den har en AMD proc 3400+ og 256mb ddr ram2..
Men problemet er den at den viser kun den har 780MHz og 192ram og den er meget langsom hva kan være galt ?? Kører xp og den har kørt det før uden problemer... og har prøvet at afinstalere xp
HJælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger computer haj,
  • #1   16. okt 2008 Har du prøvet at indstallere service pack?

• #2   16. okt 2008 CoustiC - Hvad skulle det på nogen måde hjælpe??

Hari84, det er vel uden strømkabel i? Hvis du starter op med strømkabel i, og har det i hele tiden, burde den køre det som den processor nu kører (ca. 2 ghz)

Det med dine ram skyldes at grafikkortet tager 64 af de 256. Hvis jeg var dig ville jeg invistere i 1 eller måske 2 gb ram. De koster virkelig ingenting. 1 gb ligger omkring 200,-

• #3   16. okt 2008 enig med alf.

• #4   16. okt 2008 ja alle opdatets er installeret...
    Hvordan mener du kører på spare funktion ?? kan man slå det fra nogen stedet.. Og nej den er sat til strøm lige nu..
    Må lige kigge på nye ram.

• #5   16. okt 2008 Gør som Alf P siger, husk at tage alt strømmen fra når du smider de ekstra ram i, også batteri.

• #6   16. okt 2008 Som de andre så klogt siger ..... Din CPU kører SpeedStep. Dn vurderer hvor mange Mhz den skal køre. Alt efter belastning.

Dit grafikkort "låner" noget af dine RAM. Så bare i med nogle flere. Så kører den !

• #7   16. okt 2008 takker for hjælpen alle sammen.. må bare ud og invistere i ny ram men det ik så mange pænge.. tak tak,,

• #8   16. okt 2008 Alf P, lige et sprøgsmål smiley

Er du sikker på at det er nok? Fordi den gamle IBM bærbar jeg havde. Var man nød til at lave sit eget "setup" i programmet, for at man kunne tvinge den til at køre max cpu hastighed hele tiden.
    Spørger kun, ved ikke om det også er sådan med Acer..

• #9   16. okt 2008 Jeg kan slet ikke se nogen grund til at sætte CPU hastigheden op. Den skal jo nok selv hoppe op på den store rem-skive hvis der er behov for det.

Det enesteman vil få ud af det er, at den bærbare vil aflade batteriet og CPU køler vil køre konstant.

• #10   16. okt 2008 http://www.sy-barolo.dk/media/Billeder/heidi.jpg

Heidi Maria Graulund, 11 år.
    Går i 4. A på Løgstør skole. Spiller fodbold og er hjælpe instruktør i gymnastik. Dyrker veninderne og er lidt af en computer haj samt SIMS mester. Har teknisk flair og er skipper på S/Y Barolos gummibåd.

• #11   16. okt 2008 Acer bærbare skal helst bare fjernes. Af de folk jeg har hjulpet med bærbare, har 80% været Acer, selvom fordelingen af mærker er meget jævn. Det er godtnok noget bras i mine øjne. Men de er sgu billige ...

• #12   16. okt 2008 Er normalt også påpasselig med at kalde ting for lort, for det er heldigvis ret forskelligt hvad folk oplever med mærker. Nu har jeg så haft en masse mandags-Acere, så hvis folk spørger mig om min mening, så får de at vide at de skal holde sig fra Acer og andet lowprice. Det er kun billigt i indkøb af PCen, derefter stiger udgifterne når de skal have hjælp til alle problemerne der opstår.

Alf: Så enig! Jeg blev bedt om at geninstallere Windows på en 5 år gammel IBM bærbar. Finder så ud af de har det dér skjult partition med styresystem og drivere på. Klikker på et par knapper, lader den stå i et par timer, så er den fuld funktionsklar - og fungerer stadig perfekt selvom den har levet som en sælger PC. Jeg er normalt Dell mand, men fra nu af hedder det godtnok IBM smiley

• #13   16. okt 2008 Men ja, IBM tager man ikke for designet smiley Desværre.

Kommentér på:
Søger computer haj,

Annonce