{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hey alle på BG.

Jeg står med et lidt træls dillemma som jeg ikke er helt klar over hvad jeg skal gøre med.

Sagen er den at jeg skal begynde at studerer til januar, og pt går jeg arbedjsløs, eller det vil sige jeg er ikke helt arbejdsløs, har et job på en tankstation ( studiejob) hvor timeantallet kan svinge utrolig meget, og med bil og lejlghed er det ikke hver gang kan pengene slår til. Jeg har faste udgifter for 4500 om måneden.
Jeg er rigtigglad for at være på den tankstation, har gode kollegaer osv, så ville være ked af at skulle forlade stedet da jeg jo har brug for jobbet til jan igen.

Jeg er blevet tilbudt et job på 32 timer om ugen ( som tdc sælger) hvilket jeg ikke finder videre spænende. Hvis jeg tager det job er jeg nød til at sige op på tanken, da arbejdstiderne ligger oven i hinanden. Ville helt sikkert foretrække at kunne have begge job, men det kan ikke lade sig gøre grundet arbejdstiderne.

Min kæreste har imidlertidig forsørget mig i hoved og røv kort sagt, hvilket har gjort hun også er lidt på røven for tiden ( dog har hun fast job) og jeg føler dårlig samvittighed overfor hende.

Hvad skal jeg gøre? Burde jeg mande mig op og sige at det er nuet der tæller, eller bør jeg tænke fremad og så leve en fattig tilværelse indtil januar?

Vh

Søren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Annonce