{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Grafikkort Hjælp ?! {{forumTopicSubject}}

Godaften til alle..
- Håber der er en dude der kan hjælpe mig med et latterligt problem jeg er stødt ind i !

Sidste jul købte jeg mig et grafikkort.. GeForce FX8600 GTS.. Og det var jo såmænd vældig.. Jeg smed det i min gamle computer.. En gammel medslidt HP computer.. Sagen er så den at min HP gik psykisk ned for et par uger siden.. Så købte jeg mig en ny computer med følgende indmad :

Intel Pentium Dual-Core E2180 Processor
2 GB DDR2 ram
320 Gigabyte haarddisk
ATI Radeon Xpress 1250 (895MB hypermemory)

Og alt gik jovældig, indtil jeg så ville have sat mit grafikkort i igen..

Når jeg starter computeren op med mit GeForce grafikkort, bliver den sindssyg langsom og kører ekstrem ustabilt..

er der nogen der har en logisk forklaring på dette ?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grafikkort Hjælp ?!
  • #1   21. okt 2008 er driverne til kortet instaleret


  • #2   21. okt 2008 Ja du har sikkert glemt at sætte det ekstra power stik til - hvis den skal have det.

    Har du husket at fjerne de gamle ATI drivere før du sætter nVidia kortet i maskinen?
    Her snakker jeg ikke bare "tilføj / fjern" - men drivercleaner...

    Og så skal du selvfølgelig installere de nye drivere til nVidia kortet når det sættes i...


  • #3   21. okt 2008 Den nye Nvidia driver 178.25 mener jeg den hedder, er mega usatabil og burde nok ikke ha været sat på markedet endnu.. Hvis du har installeret den, så ville jeg finde driveren ældre den virker fint og uden problemer.

    Jeg prøvede igår at installere den på mit media center, og gjorde at min pc blev mega langsom. fixede det med driveren fra gangen tidligere


  • #4   21. okt 2008 Sajmon...

    - Drivercleaner ?!

    Jeg har gjort alt det andet med ekstra strøm og installeret driver til nvidia osv.. Det virker bare ikk smiley

    Og driveren jeg installerede var den jeg fik med dengang, som virkede fint på min gamle HP


Kommentér på:
Grafikkort Hjælp ?!

Annonce