{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på !
  • #1   1. nov 2008 min 4x4 måtte da arbejde lidt hvertfald ...

• #3   1. nov 2008 hvor henne

• #5   1. nov 2008 Haha smiley

• #7   1. nov 2008 TASS - Du er da en padde, "enhver med respekt for sig og andre har da en temperatur måler i bilen", næ egentlig ik... Hvad fanden skal jeg da med sådan noget gylle? Du kan sku da for helvede da selv se om det er glat eller ej og hvis du ik kan er det da vist dig det er galt med...

• #10   1. nov 2008 http://img367.imageshack.us/my.php?image=internetzn2.png

Andet kan jeg ikk sige... :o)

• #11   1. nov 2008 hvordan kan man stole på en temp måler i bilen, det har jeg ikke forstået man kan bruge den som reference, men man skal sgu også bruge alm. sund fornuft lige så meget som hvis man ikke havde temp måler

• #13   1. nov 2008 Temp. måler !!! Fuck den, brug dog hovedet, bare de færreste der ikke kan finde ud af det.

Glatte veje, kan forekomme hele året, men specielt om vinteren tager fodgængere chancer med "lige" smutte over vejen inden bilen når derhen. nogle bilister gør også...

Har i min Chauffør tid været udsat for SÅ MANGE mennesker, der spørger om det er glat og køre, selv om at de lige selv er gået på røven på fortovet inden de nåede hen til taxaén... Har også hørt på undskyldninger som.... Jeg turde ikke selv at køre idag, derfor tog jeg en taxa, Bare træls at man skal vente så længe på at der kommer en taxa....... HVAD var det lige for noget....... Nå ja det er jo glat, så smider vi lige nogle taxaer på gaden, og vi kan da også køre stærkere når det er glat, det er jo ikk nødvendigt at bruge bremserne :-))
    Bare en skam at så mange mennesker tænker på samme måde når de selv er ude i trafikken...., Det samme glæder regnvejr, (aqua planing) eller tåge, bremselængde, osv. osv.
    Hva faen ska vi så med en temp. måler.... Jo det må være fordi at når man kører galt pga. en glat vej, så kan man jo på forhånd se at man kommer til at fryse røven af led...

• #14   3. nov 2008 Stefan H

Tror ikke du læser det hele. jeg hader folk der tror at en sådan hjælper, jeg skriver alm. sund fornuft. skal man bruge :-))

Kommentér på:
Pas på !

Annonce