842 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Pas på !"
Pas på
Uha corona er nået til border shop Puttgarten nu ,så pas på venner
Uha corona er nået til border shop Puttgarten nu ,så pas på venner
Skrevet af: claus H - 1. feb 2020
Pas på !!!!!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1391773.ece
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1391773.ece
Skrevet af: Fatih K - 17. aug 2010
PAS PÅ !
Hej Alle, =) Jeg har lige skiftet mine baglygter ud med nogle nye LED baglygter, men en trist opdagelse kom mig i møde, da jeg fjernede højre baglygte var der en rustplet på størrelse med en kugle...
Hej Alle, =) Jeg har lige skiftet mine baglygter ud med nogle nye LED baglygter, men en trist opdagelse kom mig i møde, da jeg fjernede højre baglygte var der en rustplet på størrelse med en kugle...
Skrevet af: Mads Krog Jensen ~ TG Middelfart . - 7. mar 2010
Spar penge på din forsikring
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 76 Svar: 380
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 233
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.286
aug 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 94 Svar: 904
aug 2004
Følger: 101 Følgere: 109 Biler: 10 Emner: 36 Svar: 626
Andet kan jeg ikk sige... :o)
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Glatte veje, kan forekomme hele året, men specielt om vinteren tager fodgængere chancer med "lige" smutte over vejen inden bilen når derhen. nogle bilister gør også...
Har i min Chauffør tid været udsat for SÅ MANGE mennesker, der spørger om det er glat og køre, selv om at de lige selv er gået på røven på fortovet inden de nåede hen til taxaén... Har også hørt på undskyldninger som.... Jeg turde ikke selv at køre idag, derfor tog jeg en taxa, Bare træls at man skal vente så længe på at der kommer en taxa....... HVAD var det lige for noget....... Nå ja det er jo glat, så smider vi lige nogle taxaer på gaden, og vi kan da også køre stærkere når det er glat, det er jo ikk nødvendigt at bruge bremserne :-))
Bare en skam at så mange mennesker tænker på samme måde når de selv er ude i trafikken...., Det samme glæder regnvejr, (aqua planing) eller tåge, bremselængde, osv. osv.
Hva faen ska vi så med en temp. måler.... Jo det må være fordi at når man kører galt pga. en glat vej, så kan man jo på forhånd se at man kommer til at fryse røven af led...
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Tror ikke du læser det hele. jeg hader folk der tror at en sådan hjælper, jeg skriver alm. sund fornuft. skal man bruge :-))
Pas på !