{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Mand bygger Lamborghini i sin kælder {{forumTopicSubject}}

En amerikansk bilelsker stod med et noget usædvanligt problem, da han skulle have sin hobby ud under åben himmel.

Ken Imhoff fra Wisconsin har brugt 17 år på at bygge sin helt egen Lamborghini hjemme i kælderen. Men det gav ham en del hovedbrud, da bilen endelig var færdig og skulle ud og køre sine første kilometer på landevejen. For hvordan får man lige sådan en fyr op af kældertrappen?

For Imhoff var sagen klar: Han blev simpelthen nødt til at leje en gummiged, så han kunne grave ind i fundamentet i huset. Gummigeden løftede bilen op og trak bilen ud.

Det skriver Daily Telegraph, som også citerer Ken Imhoff for at udtale, at han trods det voldsomme indgreb føler, at det hele har været alle anstrengelserne værd.

- Jeg havde det som en kommende far, da jeg så bilen komme ud gennem væggen. Jeg rystede bogstaveligt talt og blev ved med at løbe planen igennem i hovedet. Har jeg overset noget. Vil en af murene falde ned på det arbejde, jeg har brugt 17 år på at skabe?

- Da det sidste tæppe blev fjernet vidste jeg, at det, jeg havde drømt om i så mange år, var gået i opfyldelse. Det var surrealistisk at se bilen foran mig.

- Dagen efter fyldte vi hullet i kælderen med nye sten. På ingen tid var den så god som ny.

http://jalopnik.com/5065896/hand%20made-lamborghini-built-in-basement-finally-sees-light-of-day Her er et Link til bilen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mand bygger Lamborghini i sin kælder
Kommentér på:
Mand bygger Lamborghini i sin kælder

Annonce