{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til computer
  • #1   9. nov 2008 Hvorfor kører linux ?

Er det ikke bar som hvis du sku ha xp ind,. smid cden i og boot fra den og slet og installer?

• #2   9. nov 2008 Hvis du ikke engang kan finde ud af det, så vil jeg ikke anbefale dig, at gå igang med Linux

• #3   9. nov 2008 Word

hvis du ikke kan finde ud af at formatere din harddisk så hold dif fra linux

• #4   9. nov 2008 øhh bøøh hold dig fra linux hvis du ikke engang kan tømme din egen pc

men eventuelt start med at køb ny hdd .. de er billige
    lig alt over på den som du bruger normalt.. og den gamle hdd formaterer du bare deep.. og så installerer du linux .. eventuelt også win xp på så du kan skifte lidt efter humør

• Claus c
    Claus c Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 85
    #5   9. nov 2008 hvis du har taget alt fra din HD så er det bare og sætte cd i og sørg for den booter op på cdrom.
    Men du kan jo også bare lade dit xp system være og så lad en linux instalere på samme disk

• #6   9. nov 2008 hvorfor siger i sådan noget, man behøver ikke kunne formatere en computer for at køre f.eks ubuntu.

• #7   9. nov 2008 sludder scrapgoat

med mindre han køre ubuntu fra en live cd så skal han også ind og traffe forskellige valg for at formatere og installere sin harddisk får at få det ind på harddisken

der nest skal han jo så måske bruge lidt flere apps end der lige ligger på ubuntu

og hvis han er på det stadig som det lyder til at han er så ville jeg ikke give mig ikast med det .
    jeg vil da naturligvis give held og lykke, jeg tror bare at han hurtigt vil finde ud af at han måske med møje og besvær finder ud af at få det gjort og installeret for derefter at finde ud af at han ikke har lyst til at køre linux pga manglene support af de nårmale gængse programmer og derfor vil ind på xp eller vista igen.

han må da gerne , det er ikke min tid, jeg tvivler bare på formålet

mis

• #8   9. nov 2008 Det er da ikke sludder, installationen er lige til at smide på en computer og formatere selv, hvis man vælger alle de anbefalet steps igennem installationen, så hvorfor kan i sidde og sige, hvis man ikke nødvendigvis ved hvordan man skal formatere en harddisk, så kan man ikke køre linux, det er sludder.

Ubuntu har de fleste ting for at køre som en alm. maskine. open office web browser msn klient osv. osv.

Det er lige at gå til installationen er på dansk systemet er på dansk og der findes til helveds med guider på nettet, så hvorfor skulle man ikke gå i krig med det ?

Ville sgu være det samme som at sige, kan du ikke tegne en streg i paint, skal du heller ikke køre med windows det er ikke andet en sludder i lukker ud.

• #9   9. nov 2008 º Scapegoat º
    tak for linket i pb tror jeg har styr på det nu, det er jo ik så galt når man lige får læst det igennem..

• #10   10. nov 2008 jamen scrappo det ved jeg da godt
    han må også gerne men som du siger

Der er så mange guides på nette til det hele

så burde han lige så vel have fundet ud af på nettet hvis det var det han ville
    at den selv formatere hvis du følger de steps
    og at alle hans data ville være væk ved en formatering.

men der er hen ikke lige nu er han ?
    det ville han jo som du selv siger bare havde læst i en af de utallige guides

• #11   10. nov 2008 2000 må man spørge siden du har en xp licens
    hvordan er du kommet på at ville køre linux

er det noget research eller for at prøve noget andet
    eller hvad har du i tankerne

• #12   10. nov 2008 ja det er for at prøve noget andet men beholder nu windovs på den bærebar i første omgang

Kommentér på:
hjælp til computer

Annonce