{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Er i blevet snydt på BG {{forumTopicSubject}}

Ville købe en brugt del her på BG jeg fandt i markedet.

Jeg får brugerens tlf nummer og konto nr via sms.

Jeg overfører 680 kr som skulle dække varen samt fragt, men varen er ikke dukket op endnu.

Beløbet er overført for over en måned siden nu, kan man ikke stole på nogen eller hvad.

Det er da belastende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i blevet snydt på BG
  • #1   11. nov 2008 jeg har engang snydt mig selv.. overførte pengene,, fik besked om at varen var kommet kort efter... men kunne ik tage mig sammen til at hente pakken så den blev sendt tilbage til ejrern... og der har den været siden :x

  • #2   11. nov 2008 dérfor handler jeg altid kun face to face når jeg skal købe noget på bg.. man hører sq for mange af de der historier!

  • #3   11. nov 2008 Hvordan beviser man at man ikke har modtaget varen ?

  • #4   11. nov 2008 Rami A

    Nej desværre men den kan vel fåes igennem banken


  • #5   11. nov 2008 har vist været heldig indtil videre, har lavet mange handler herinde og kun en har snydt mig, han havde ikke styr på hulmålene på de fælge han havde til salg od der fulgte montering med i prisen, undrer mig stadig over at han fik presset 4x100 på min fiat der kører med 4x98

  • #6   11. nov 2008 Nu er det jo ikke tilladt at hænge folk ud her på forum , men du kan jo lave en efterlysning af vedkommende , det kan jo være at han har "glet" din adresse , har fået "slettet" sine data på computeren og ikke kan finde dig .

    Det vil jeg gøre med et par stykker hvis ikke jeg hører fra dem inden et par dage .
    Det kunne jo være at de ikke kan gøre for det , og så hjælper det jo at nævne deres navne.

    Så lav en efterlysning af manden , så vi kan hjælpe jer med at finde hinnanden.
    Så ved vi også hvem der skal have hjælp fremover

    Jeg søger feks en der har modtaget nogen af mine penge for at lave en hjemmeside, han er også forsvundet, og hører jeg ikke meget snart fra ham , ja så må han efterlyses


  • #7   11. nov 2008 Ang. handel herinde så virker det som noget useriøst og usikkert sted at handle igennem, for mange "fakes"

  • #8   11. nov 2008 Torbjørn nu med Autotransporter C

    Jeg har sendt vedkommende smsèr hvor han svarede at han ville chekke kontoen, og sende den med det samme hvis pengene var gået ind.

    Pengene er gået ind den 14/10 hos ham ,så det er ikke nogen undskyldning synes jeg



  • #9   11. nov 2008 Jesber hvis du fik hans data over sms, tjekkede du ham så ikke på krak først ???
    Det havde jeg gjort og hvis ikke han fandtes så handlede jeg ikke med ham....
    Du har nok tabt dine penge..., læg nu bare manden på forsiden, så svært kan det da ikke være, i kan jo 100% begge finde hinanden hvis i bare prøvede.....1 måned er da lang tid.....


  • #10   11. nov 2008 Dan M

    Jeg har ellers haft mange gode handler herinde med alt muligt underligt, som er levet 100% op til forventningerne


  • #11   11. nov 2008 Dan M

    Overvejede det overhovedet ikke, regnede ikke med at der fandtes folk som vil gøre sig til svindler for sølle 700 kr


  • #12   11. nov 2008 Kan du have ret i, men det er der nok mange der vil, men så ved du det jo til en anden gang, jeg har prøvet mit i livet, og den dag idag tror jeg kun på mig selv, alle andre der vil handle med mig der vil jeg se kontanter eller dele/bil/papirer før de er seriøse i mine øjne...
    Af skade bliver man klog,....:-(


  • #13   11. nov 2008 Rami A : du kan ikke få pengene tilbage KUN hvis varen er betalt med dankort.

  • #14   11. nov 2008 Mit indlæg var nu også bare en skjult opfordring til at smide manden på forsiden af bilgalleri og resten af internettet , med telefonnummer og alt hvad jeg ved om manden.

    Flere og flere googler deres nye medarbejdere , og så er det jo ikke så fedt at der dukker 120 indlæg op med navn , adresse og telefonnummer fra folk man har snydt.

    Velkommen på forsiden af GOOGLE

    Vil iøvrigt lige benytte leligheden til at Takke Kasper for at have reddet min hjemmeside fra de 2 andre der lovede og lovede herindefra uden at komme med noget på bordet .
    Det tog ham kun knap 2 uger at lave det de 2 andre havde udskudt i mdr.
    det er blevet et helt godt resultat . www.viflytterdinbil.dk


  • #15   11. nov 2008 Jeg laver bla. biler for andre, og selv om jeg evt. har gicet et fast tilbud til spotpris for en rep. eller lign, så når bilen er færdig så stiller folk op uden at have oenge med, er endda blevet snydt med check, så idag, er det sådan bilen bliver på værkstedet indtil folk har betalt, og så kan de få deres bil.
    Ved omregistrering af bil, så er det kun mig der gør det ved et salg og jeg betaler gerne for omregistrering hvis folk er imod det, med sælge en bil eller lign. uden at jeg selv har omregistreret er REN UTOPI !!! og sådan er det bar idag, folk er svindlere og bedragere hvis de kan slippe af med det...
    Bare læs indlægene herinde, det gælder faktisk en del af indlægenne herinde... Desværre...


  • #16   11. nov 2008 Jeg hader bare sådan nogle røvhuller. De skulle hænges op i deres kugler.. Rød front..!

  • #17   12. nov 2008 Politiet gider ikke gøre noget når det kun er så lidt det handler om.

  • #18   12. nov 2008 Kunne være lækkert med en "Blacklist" med dem som ikke er til at stole på.

    Så kunne det være folk kunne overholde deres aftaler om handler osv.

    /Dan


  • #19   12. nov 2008 jeg kan varmt anbefalde http://www.privatbetaling.dk/index.php

    har jeg brugt meget... jeg har altid fået varen/pengene


Kommentér på:
Er i blevet snydt på BG

Annonce