{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Lygtetoning med spray {{forumTopicSubject}}

Har købt sådan en lygtespray, der er lavet til toning af baglygter. Spørgsmålet er bare om det er lovligt at tone den på den måde? Self skal de ikke være helt sorte, men sådan 2-3 lag. med sådan en lygtespray, så alt lys stadig kommer igennem? Er det noget de kigger efter til syn osv.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygtetoning med spray
  • #1   12. nov 2008 Nej det er ikke lovligt.

• #2   12. nov 2008 Til syn liger de måske mærke til det ja, jeg skiftede mine baglygter ud inden syn.
    Men sådan en spade til en almindelig gade strisser har ikke en skid forstand på den slags.

• #3   12. nov 2008 Alt er relativt.
    Tjek evt mine bag på e21eren.
    Sådan kørte jeg rundt dag og nat i e21eren i 1års tid næsten 1½ og blev stoppet masser af gange, men først her for en 3 måneder siden jeg blev stoppet i en razzia jeg blev bonget for det sååå (:
    Men synede den så her efterfølgende for nyligt med mine forblink som de altid har været siden jeg synede den første gang, med en semitoning som i muligvis ka se.

• #4   12. nov 2008 Hvor mange tror seriøst at det er lovligt at male lygter således at deres funktion forringes? Eller tone ruderne så man stort set ikke kan se ud, eller køre med lortexenon så andre bilister intet kan se.. Eller montere en kæmpebagpotte, fjerne kat'en og mellempotten så deres gamle lorte1,3 lyder som noget den ikke er ? Er det de samme som synes at det er fedt at ligge ned bag rattet, så de ikke kan se ud gennem forruden.
    Jeg ved det ikke - men jeg tror det.

• #5   12. nov 2008 xxx X - Det lyder som om, du ikke rigtig er klar over hvad rigtig lygtetoning er. Deres funktion bliver IKKE forringet af det, siden lakken lægger sig på ydersiden, og alt lys stadig kan trænge igennem. Min kammerat der også har en S40 har ret tonede baglygter, men det går på ingen måde ud over deres funktion.

• #6   12. nov 2008 Shit man xxx X tror du ikke du skulle prøve at hoppe i seng og tage det andet ben ud først.. men okey du er jo også 77år gammel så du er vel kommer der til hvor ALT der ikke skete den gang du var ung er lavet af lort.. smiley

men macnuz Anders har da aldrig haft problemer med sin..? hverken på den nye eller den gamle..?

Kommentér på:
Lygtetoning med spray

Annonce