www.dlba.dk ? what the fuck {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har set din annonce på dba, og vil gerne spørge om du ikke har lyst til at indrykke den på 'Det LyseblåAlternativ', http://www.dlba.dk Det Lyseblå Alternativ er en ikke-kommerciel tjeneste, der drives som hobby af privatpersoner. Vi har ingen indtægteraf siden selv, men prøver at skabe et forum for handel pånettet som er gratis at bruge for både køber og sælger - og helt frit for reklamer. Vh. Helene --PS. Jeg ved at nogen bliver meget sure når jeg skriver tildem, og jeg beklager naturligvis hvis du er generet af min mail. Jeg forsikrer dig om at jeg ikke skriver tilden samme annoncør mere end en gang. (Jeg noterer alle de adresser, som jeg skriver til.) Jeg har faktisk også været ude for at nogen har klaget tilforbrugerombudsmanden, i den tro at det er ulovligt at jegskriver til dem! Det er det bestemt ikke - jeg er ikkeerhvervsdrivende, og sælger ikke noget, så min mail eraltså ikke en lovovertrædelse.
Har i os fået denne mail ? xD Er det overhovedet lovligt
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.408
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.574
dec 2006
Følger: 126 Følgere: 226 Biler: 17 Emner: 56 Svar: 1.167
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 194 Svar: 1.751
Og på den måde, må det jo være et erhverv.
Og ja, har godt fået den idag.
Man burde vel tilmelde dem en masse spam, haha..
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 140 Svar: 3.071
På bilgalleri er spam ulovligt. Tror ikke der findes en lov imod spam på en hjemmeside?
Så er det vel også ulovligt at reklamere med så meget andet, hun gør bare opmærksom på, at der er en anden side hvor man kan sælge det man vil.
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 410
Jeg synes personligt det er godt der er kommet nogle alternativer til alle de betalende sider. For man kan snart ikke klikke et sted på nettet uden at man skal betale for det... og hvis det var jer, så ville i sikkert gøre det samme for at formidle budskaberne om det.
At siden så måske ikke er den mest proffesionelle er en ting, en anden ting er, at man modtager snart så meget på mail fra alle mulige steder, og dem gider jeg ikke diskutere med alle på nettet, jeg sletter det bare, hvorfor gør i ikke også bare det?.
Ps. jeg er ikke på nogen måde involveret i den nævne side, har ej heller interesser eller salgs annoncer der, men synes det er typisk dansk negativitet og begynde at ulovliggøre andre sider og hvad man ellers har af sure kommentarer - læs nu f.eks. om spam i bunden af deres side først.
Bare min mening. kommenter den hvis i vil.
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 1.939
Det er sku da noget underligt noget..
KArsten
okt 2007
Følger: 32 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 329
Det er hvad de mener. Jeg kender ikke loven på det område.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 211 Svar: 1.490
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.443
Men i stedet smider det belastende spammails i hovedet på folk. Kan godt se, at det giver mening.
www.dlba.dk ? what the fuck