{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

bedste surround til under 10k... {{forumTopicSubject}}

hey guys....

ville lige høre jeres mening hvad angår surround...

vil ha mig et nyt til stuen, og det skal bare spille kanon...

har overvejet det velkendte hamar kardon sorround
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=30277&categoryid={C59B8990-8FB0-4E77-8B21-DBEB516FE99B}&nodeid=
det skal bare være med sort piano lak... men syndes der er 1000 muligheder med det anlæg, i henhold til forstærker...og ved ikke hvad der er bedst...

kan man evt. købe bare anlæget uden forstærker, og så selv finde en der er passer godt der til.....

eller er der nogen der har andre forslag til et mega godt sæt...

P.S: alle plastic højtalere er totalt udelukket

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste surround til under 10k...
  • #1   23. nov 2008 jeg vil vælge yamaha som elgiganten har til 6000 kr

eller bose de er også gode

• #2   23. nov 2008 Tag i hifi klubben de kan deres kram

• #3   23. nov 2008 Prøv at høre hvordan logitech`s z5500 tror jeg det hedder det spiller. har liger købt det selv. det såiller sku godt.

• #4   23. nov 2008 Ville tage alt andet end BOSE... BOSE er fedt... Smart design og ?... Lyden er bar ikke den bedste... Desværre... Det eneste sted de er bagude !

• #5   23. nov 2008 pas på med at tage i hifi klubben man bliver nemt fristet det kostede mig 32.000 sidst jeg var der smiley

• #6   23. nov 2008 har købt et sony tv bord med højtalere RHT g900 og det er jeg godt tilfreds med, og så slipper jeg for alle de højtalere.

• #7   23. nov 2008 Martin J - Alle tror BOSE er så utroligt godt... Men igen du betaler for design og ikke for lyden !...

Tager du kontra mange forskellige stue systemer er lyden betydeligt bedre... Og er generelt meget imod samlede løsninger... Men må indrømme at den mest fornuftige løsning jeg har hørt i sammenpakke er B&O, og det er ikke til at betale... Så findes der igen så mange bedre alternativer !

• #8   23. nov 2008 Her vil jeg godt gi Martin J ret. BOSE det er sku iorden. deres nye 3.2.1 system. det spiller sku godt

• #9   23. nov 2008 yes men hvor tit tror du man kan bruge surround lyd når man har 2 uger under 5 år..

Den har da wannabo true surround lyd..

Produktbeskrivelse Sony RHT-G900 - hjemmebiografsystem - 5.1 kanaler
    Produkttype Hjemmebiografsystem
    Dimensioner (B x D x H) 111.5 cm x 40 cm x 50 cm
    Vægt 54 kg
    Lydudgangsmodus Surround Sound
    Dekodere Dolby Pro Logic, Dolby Digital, DTS-decorder
    HDMI Switching Ja
    Surround-system klasse 5.1 kanaler
    Udgangseffekt 470 Watt
    Radiosystem Radiotuner - FM - 20 forudindstillede stationer
    Højttaler(e) 2 x højttaler for højre/venstre kanal - indbygget - 70 Watt ¦ 2 x højttaler for bageste højre/venstre kanal - indbygget - 70 Watt ¦ 1 x højttaler for midterkanal - indbygget - 70 Watt ¦ 1 x subwoofer - indbygget - 120 Watt
    Fjernbetjening Fjernstyring - infrarød

• #10   23. nov 2008 Køb et sæt Harman Kardon HKTS 11 i pianoblack, spiller kanon til prisen. Det fra expert er lillesøsteren til det. Tror du fortryder hvis du køber det for lille. Så kan du købe en forstærker ved siden af for resten af pengene.
    Højtalere: http://cinemagic.dk/shop/harman-kardon-hkts-3291p.html
    Forstærker evt.: http://cinemagic.dk/shop/harman-kardon-avr-3261p.html
    Så har du i hvert fald et bedre sæt end det fra expert smiley
    Mvh. Morten

• #11   23. nov 2008 Martin J ja de er lidt dyre men
    jeg skulle have cv´s store gls serie så det var nemere at hente det nede i butikken og så koster det jo

• #12   23. nov 2008 Jeg ville personligt trille i hifiklubben... Der ville du kunne få en lytter...

BOSE spiller fint til hver mands brug... Men det er klart designet der er langt vægt på... Vil ikke sige lyden er ringe, men jeg synes personligt at billige højttalere i hifiklubben med en rimelig forstærker kan følge lyden til hver en tid !...Selv deres Argon system må jeg personligt sige lyder bedre... En solid subwoofer og nogle større mellemtoner gør at lyden bliver betydeligt mere hel at høre på !

Men man kan så sige at fordelen ved BOSE anlægget er at der evt kan bruges sub og 2 styk satelitter til surround sound...

Smid hellere en lille sjante penge mere og få købt det hele i stand alone komponenter... !...

• #13   23. nov 2008 Jeg har hørt en masse af Bose systemerne... Og må sige jeg ikke har været overrasket...

Det er tiltider nok os mere en holdningssag...

Hifiklubben har gode produkter, men er ikke disideret tilhænger af Hifiklubben... I min verden findes der mange andre intra ting...!

• #14   23. nov 2008 Nu står der jo bedste Surround til under 10 klik... Hvis der stod mest kompakte løsning til 10 klik, ja så havde BOSE mulighederne... !

Sidder ikke og råber det ud... Men du har fat i hva jeg har skrevet... Og vil sige at den bedste lyd ligger som altid i større højttalere med mere volume i lyden... !

Men der er mange for og imod... Ved BOSE anlægget skal man kun handle en gang, så har man det hele DVD AMP CD osv..... Hvor ved komponentløsningen skal der handles lidt flere ting ind og det fylder...

Men den bedste løsning er at lytte... Det er hverken mine eller Martin J's øre der skal høre på det... Så ud og lytte i forskellige butikker... !

• #15   23. nov 2008 Det bedste er at tage ud og lytte på lidt forskelligt og så vælge det du foretrækker. Nogen vægter design højere end lyden. For andre er det brugerfladen, der er vigtigt. Bare husk at der er andre steder end Hifiklubben, for den er ikke som i gamle dage.

Personligt har jeg aldrig hørt et Bose system, der kunne bruges til andet end en køkkenradio, men det kan jo godt være fint nok til andre (Sandsynligvis døve;-) )...

• #16   23. nov 2008 Jan P - Tak backup smiley

• #17   24. nov 2008 vil næsten skide på design... stuen er alligevel mørk når jeg skal bruge det :S.... det skal bare spille top dollar.... hvad med de der setup microfoner.. er det noget der virker... ved yamaha har dem?

• #18   25. nov 2008 de skal være så små, men velspillende som muligt...

de skal nemlig hænge oppe i hjørnerne

• #19   25. nov 2008 En yemaha Surround Projektor er den fedeste invistering jeg har gjort... Den kan nemlig noget som ingen andre sorruond systemer kan: Spille højt musik, rent endda! smiley

Og fri for ledninger osv, men kræver en kvadratisk stue...

• #20   25. nov 2008 Yamaha - ups...

• #21   25. nov 2008 Nå martin gør jeg det... Jamen du er velkommen til at komme forbi og høre. Jeg har inden den både haft det lille bose system (ikke imponeret) og et philips trådløs system... Og ingen af de systemer kommer op til sakkeholderne på den Yamaha.

Bevares, det kræver dog at stuen er kvadratisk... Men er den det, så er det det bedste system for pengene.

Tjah findes måske nogen der kan spille højt og rent, men ikke lige så højt og rent som mit system... tro mig!

• #22   25. nov 2008 Og lige præcis hvordan er du ekspert på området: Yamaha Ysp? Har du haft en? Har du hørt en?

Eller er du bare sådan en der har hørt alle sige at Bose er godt, og så tror du det er det bedste?

Jeg må grine... haha.

Hvis der ikke er råd til sådan et yamaha system, så nøjes da med Bose. Det spiller fint nok, men der fåes bedre..

Det samme med Yamaha, der fåes sikkert bedre...

• #23   25. nov 2008 Hehe...

Du er så primitiv at det er helt utrolig at du har opdaget HiFi...

Skal vi sammenligne priser? Nahh vel.

Hyg du dig bare med dit pussenusse Bose. De er jo så yndige at se på,

Og lad så os andre lytte til noget ordentlige toner.. smiley

Over and Out.

Gider ikke mudderkaste med dig.

• #24   25. nov 2008 Må sige mod en yamaha Surround Projekter, der vælger jeg klart BOSE anlægget... Men makker har sådan en og jeg er godt nok ikke imponeret...

Der støtter jeg op om Martin J... Vil dog aldrig indrømme Bose anlægget spiller rent... Men må sige jeg ikke tvivler 2 sekunder på at Bose anlægget er en bedre og mere fornuftig løsning hvis du vil have lyd...

Dem der har en højtaler foran sig og kalder det surround sound... De har aldrig oplevet rigtigt Surround sound... Ikk noget personligt... Men det kaldes Virtuel Surround, og har intet med 5,1 Surround at gøre...

Kommentér på:
bedste surround til under 10k...

Annonce