{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

malerløn - snydt {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har haft besøg af en maler "efter fyraften" og jeg tror han er ude på at snyde mig gevaldigt... jeg vil derfor høre, om der evt. var en der kender til faget ( evt. uddannet bygningsmaler ) der enten kan be- aller afkræfte min mistanke..

Jeg har fået lavet følgende:

- Et loft på i alt 25 m2 spartlet efter opsætning af gipsplader.
- Armeringstape
- væg på ialt 20 m2 sandpartlet to gange.

jeg har hjulpet med at sætte gipspladerne op - jeg har SELV vandskuret vægene efter han har spartlet dem - jeg har SELV betalt ALLE materialer. jeg har SELV malet lofterne efterfølgende. Jeg har SELV stået for oprydning.. Jeg har endda SELV betalt værktøj, da jeg gerne ville have et spartelsæt der var i orden...

Det eneste han har lavet er at sparte vægene, sat armeringstape på pladerne og spartlet loftet - intet andet, udover at forsyne sig i køleskabet...

Han har haft nøgle til huset, så han har kunne komme og gå som det passer ham mens arbejdet står på.. så jeg ved ikke hvor langt tid det har taget ham.

Skal derudover siges, at jeg selv valgte at male loftet, da det han lavede var noget værre juks, så kvalliteten er ej heller i top..

For denne "service" forlanger han 25.000 ja.. fem-og-tyve-tusinde.... er det ikke heeeeeeeeeeeeelt hen i skoven, eller er det en guldgruppe at være bygningsmaler??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  malerløn - snydt
Kommentér på:
malerløn - snydt

Annonce