{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Mht. optagelse mm. {{forumTopicSubject}}

Jeg er så træt af, at folk med dårlige billeder (eller for få) og alt for lidt tekst bliver stemt ind.

Det er et galleri, det her, og derfor må man vel forvente, at man gør bare lidt ud af sin profil, når man vil oprettes/optages, eller hvad?

En maler udstiller heller ikke billeder, som denne ikke selv synes om...

Og så er jeg træt af, at folk staver standard som standart. Det er altså med d i enden og ikke t!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mht. optagelse mm.
  • #1   7. dec 2008 De skulle bare lave en funktion, så man minimum skulle oprette 10 billeder, ellers kunne man ikke trykke Færdig.. hvor svært kan det være, det kan enhver der har det mindste kendskab til ASP sgu lave

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   7. dec 2008 Bare du ikke også har et D i enden smiley nej jeg er fuldstændig enig

• #3   7. dec 2008 Nedern liv man må have når små ting som en stavefejl kan hidse en op, sørgeligt...

• #5   7. dec 2008 Who Am I ?: Du skriver det så rammende i din beskrivelse af dig selv:

"Bare rolig, du er ikke den eneste som syntes jeg er en idiot..."

• #6   7. dec 2008 Men jeg synes det stadig, syntes er datid!

• #7   7. dec 2008 Jeg er SÅ træt af dem der konstant laver disse tudeindlæg...

Prøv da lige og se det store billede på det, og lad være med at gå i så små sko..

Lever folk op til kravene så er der intet i vejen for de skal ind...

Stemmesystemet blev i sin tid lavet for at folk med falske biler ikke bare kom ind.. At der så er NOGEN der sidder bag skærmen som konger, og mener DE bestemmer hvem der har lov til at komme ind er da til grin..

Finder du en profil der ikke lever op til dine åbenbart høje standard(t), så gå videre til den næste..

Karsten

• #8   7. dec 2008 *Black sheep* jette J - Fordi, jeg holder en pause imens vi flytter smiley

F1 . Driver . - Som du selv siger skal der være plads til alle, også dem som ikke kan stave og også dem som ikke går vildt meget op i biler, lad dem da komme ind med deres 5 billeder måske de bliver bidt af at være herinde og opdaterer deres profil som os andre gjorde i vores nye dage på bilgalleri...

Er dælme træt at de folk som kun kan brokke sig herinde, om hvor elendige alle andre er til at overholde de fantasi regler som nogle har brygget i deres eget hoved, men man har fuldstændigt glemt hvordan man selv var da man kom hertil... Folk er forskellige og nogle elsker biler mere end andre, men det her er ikke en VIP klub for de udvalgte få, men en bilside for alle store som små, gamle som unge så giv folk lidt line så skal de gode profiler nok komme med som interessen for siden og bilerne stiger...

Fortsat god søndag, brokhoveder...
    Nå ja www.kinagrill.dk så passer pengene ;P

• #9   7. dec 2008 Jeg synes nu ikke, at min standard er høj.

5 billeder som minimum, er det så svært at forstå? Og der står også i betingelserne, at billederne skal være tydelige og af selve bilen.

Hvorfor så lukke folk ind, der ikke opfylder disse lette betingelser?

• #10   7. dec 2008 Hvis alle biler lukkes ind, uanset profilens standard, så kunne siden lige så godt omdøbes til www.alt-fra-skrot-til-guld.dk

• #11   7. dec 2008 Mike F
    Du er da til grin... Hvad får du ud af sådan et indlæg som dette her? Udover lidt selvtilfredsstillelse. Dem du hentyder til er jo typisk ikke engang brugere herinde endnu.. Så det er det samme som at snakke med tegnsprog til en blind.. Og du har jo aldrig selv stavet forkert vel?

• #12   7. dec 2008 tja problemet med at folk med lorte profiler kommer ind er vel både de spader der laver dem men da så sandlig også i spader der godtager dem

der skulle være et minimum på 10 billeder før man kan godkende også skulle det IKKE være muligt at oprette det samme billede 2 gange da mange bare vil gøre det

også er der vel kun tydelighed og lys på billederne at skændes om

teksten skal vil bare indeholde det mest banale og evt. gejl og udstyr
    det klan vel ikke være så svært

• #13   7. dec 2008 # Cykel Myggen #: Præcis hvad jeg mener.

Det er sgu ikke dem, der prøver at komme ind med dårlige og for få billeder og en mangelfuld tekst, der stemmer sig selv ind.

Det er andre, der åbenbart ikke har styr på sitets generelle betingelser, der stemmer dårlige profiler ind. Altså brugere, der allerede er oprettet.

Hvor svært er det at skrive standard? Det optræder så mange steder...på alle bilmærkers hjemmesider står der "standardudstyr" eksempelvis.

Kommentér på:
Mht. optagelse mm.

Annonce