{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Er denne bærbar go'...??? {{forumTopicSubject}}

Er her nogen der kender til denne HP bærbar...
Er den god??? Hva burde den koste???
Den er lidt over 1 år gammel...
-------------------------------------------------------------------
Compaq Pavillion dv6545eo, 2*1, 9 GHz, 2 GB Ram, 160 GB harddisk, AMD Turion 64 X2 (dual core) Mobile CPU (TL-58).
Grafik: 128 MB NVidia Geforce 8400M (op til 895 MB ).
Drev: Lightscribe (lav dit eget billede på din nybrændte CD/DVD) DVD Writer (+/-R +/-RW) m Double Layer support.
15,4" WXGA (widescreen) m Brightview (glasflade).
Porte: HDMI, S-Video out, VGA out, Expansion, 3 * USB 2.0, Firewire, RJ-45 (ethernet), Modem.
Andet: Fjernbetjening, 5-i-een kortlæser, 6-cell Lithion-Ion batteri, Bluetooth, Infrarød, 2 lyd-ud, 1 lyd-ind, 1.3 MB Webcam m integreret mikrofon, fingeraftrykslæser.
Altec Lansing Stereohøjtalere, Broadcom trådløst netkort
Windows Vista (nyinstalleret) og klar til at køre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne bærbar go'...???
  • #1   18. dec 2008 hvad er prisen

• #3   18. dec 2008 ca 3000/3500 ville jeg mene

• #5   18. dec 2008 ville sige omkring 2000 måske mindre da elektronik og især pc'er falder hurtig i pris og anvenlelse

• #6   18. dec 2008 Hva skal bærbaren have for at være 3500,- værd???

2,0 Ghz eller hva snakker vi om her???

• #8   18. dec 2008 Man får godt nok meget klap for en 4000 idag, så prismæssigt ligner det der noget jeg ville give en 15-1900 fo rhvis jeg stod som køber...

Om den er for lille kommer jo ret meget an på dit behov.. Som "kontor" maskine er den fin nok, ikke noget prangende, men fuldt ud funktionel.. Spiller du en lille smule, og evt kører større billedbehandlings/cad programmer, kommer det nok til at halte en smule..

Før du køber noget som helst, skal du gøre op med dig selv hvad du har behov for, og derefter skal du tage råd og vejledning fra diverse fora med et gran salt.. Foras holdninger/meninger bunder tit og ofte i fanboyisme og personlige preferancer.. En kan lide æbler, en anden pærer...

Og at sige 2gb ram er for lidt, er jo bare dumhed (no offence).. smiley

• #10   18. dec 2008 Tjaaah, meninger og holdninger kan vi jo diskutere natten lang smiley

Jeg kører vista ganske smertefrit med 1 gb ram pt, og har i øvrigt gjort det i noget der ligner et års tid.. Efter min mening handler det lige så meget om at få slået noget af alt det forpu**** lort fra i det os, som det handler om blindt at kaste flere ram efter det smiley

Vi er dog rørenes enige på et par punkter..
    Det gfx er håbløst til alt andet end gængse kontoropgaver...
    Og Acer er generelt noget hø...

Endnu engang et klokkeklart bevis på hvad man reelt kan bruge andres (egne inkluderet) meninger til.. 0 og en fis smiley

• #12   18. dec 2008 Vi kan hurtigt blive enige lyder det til smiley

Men @ topicstarter.. Undersøg dine behov, og find så maskinen derefter.. Hvis du somsagt bare skal bruge den til at taste lidt regnskab og lignende, så er den lige så god som enhver anden, dog mener jeg som sagt stadig at 3000 er lige pebret nok smiley

Kommentér på:
Er denne bærbar go'...???

Annonce