{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IPsneak - Det er sq smart !!
  • #1   9. jan 2009 Hvis det var mig ville jeg da slette hele pcen inden jeg brugte den ;D

• #2   9. jan 2009 er du sikker på at det virker efter hensigten? den burde da efter min mening ikke kunne bruge et andet netværk hvis IP adressen er låst til den samme :s

• #3   9. jan 2009 Forudsat at tyven ikke formatterer computeren inden den kommer på nettet. for så fungerer det jo ikke ? Men ellers smart nok

• #4   9. jan 2009 hvad gør du osse når der er password på en comp... ??? formaterer :s og du kan altså ikke bruge den IP alle steder :s

• #5   12. jan 2009 Hvis du bruger password på en konto i win XP er det muligt at gå bagom ved at gå i fejlsikker tilstand og så fjerne kodeordet uden at kende det, har prøvet det på min mosters pc fordi hun havede glemt sin kode.

Så super sikkert kode system i XP ;P

• #6   27. jan 2009 Det er en Windows service. Den starter selv om du ikke logger ind med en profil. Så selv om du skulle have kode på din Windows profil, så hjælper det ikke tyven.

Nu gætter jeg bare: Den gennemsnitlige tyv er enten en 16-17 årig knægt med seriøse sociale problemer og en intelligens som en peanut, eller også er den en narkoman. Hvor mange af dem kan finde ud af at formatere en computer?

Fra den anden side: Hvor mange vinduer og døre kan ikke brækkes op med et ko-ben på 2 minutter? Så hvorfor overhovedet låse døren når man går hjemmefra?

Anyway, programmet har hjulpet med at sætte den første tyv bag træmmer i Canada, så det virker. Der er bare ingen garantier.

Kommentér på:
IPsneak - Det er sq smart !!

Annonce