{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.441 visninger | Oprettet:

Mit tv er væk ? {{forumTopicSubject}}

Købte den 28 / 01 - 08 et philips fladskærms tv hos Merlin Fredericia. Siden da er firmaet jo som i nok alle er klar over, gået konkurs. Og når ting går istykker ordnes de garanti forhold af Expert butikkerne.

Mit tv blev så den 29 / 11 - 08 sendt til rep hos tidligere Merlin butik - nuværende Expert Kolding storcenter.

Tvets ene hdmi port virkede ikke, og det var blot en mindre detalje at få lavet, mente sælgeren.

Jeg har nu rykket for at få mit tv tilbage siden... og de kan kun oplyse mig at der hele tiden bestilles nye dele til at lave det med. Og at jeg kan forvente alt fra 1 dage til 3 måneder før jeg ser mit tv igen.

Det er jeg selvfølgelig ikke indforstået med, så derfor henvender jeg mig til butikken, som spiser mig af med at de jo ikke bare kan bytte alt til nye varer når de forsøger at lave det endnu.

Har talt med forbrugerstyrelsen som mener at 14 dage bør være rigeligt tid for Expert til at se om produktet kan laves overhovedet eller om de kan bytte produktet istedet.

Jeg sidder nu på dag 44 og de henvender sig ikke af sigselv, men må ringe i timevis for at komme igennem, for blot at få at vide at de ikke kan hjælpe mig da det stadig bliver lavet, og at der jo igen igen er bestilt nye dele hjem til tvet.

Hvad skal jeg gøre ved denne sag?
Seriøse forslag modtages gerne, for er ved at give op.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit tv er væk ?
Kommentér på:
Mit tv er væk ?

Annonce