{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.749 visninger | Oprettet:

x x
x x
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491

sugekopholder til forrude/gps/mobil {{forumTopicSubject}}

diskuterede i dag på arbejdet om det egentligt er lovligt at have de sugekopholdere i forruden som mange har til gps/mobil what ever???

nogen der ved det helt præcis?? evt link..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sugekopholder til forrude/gps/mobil
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   26. jan 2009 Aner det ikke, men det burde være ulovligt.. Samme med tøjdyr i bakspejlet.

Kørte efter et kvindfolk den anden dag, der havde Harry og det andet lodne DSB tøjdyr hængene fra bakspejlet. De æder dælme meget af udsyn gennem forruden.

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#2   26. jan 2009 martin
    k

jeg har lige købt en gps - og vil derfor være helt sikker

men vil også foretrække en holder
    men synes ikke jeg kan finde nogen - fx thansen eller lign

derfor jeg spurgte på arbejdet:-)

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#3   26. jan 2009 hvis nogen har link /tips til hvor man kan købe holder til gps uden forrudemontering vil jeg blive taknemmelig smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#4   26. jan 2009 Til min Garmin Nuvi medfulgte der en glat cirkelrund plade til at sætte fast med dobbeltklæbende tape. Så kan man sætte sugekoppen på den. Pladen har cirka samme størrelse som sugekoppen.

Ellers har Thansen jo universale mobilholder-beslag til at sætte ind ved radioen. Der kan man skrue gps holderen fast.

• #5   26. jan 2009 det er da ikke ulovligt at have en gps i eller andet i ruden på den måde men det er ulovligt at have for store ting hængende i bakspejlet da det kan tager meget udsyn.
    Det er også nogle der er kasseret til syn Pga. er streemer i forruden ( Eks. Peugeot Sport ) da den er for bred og dækker for meget af udsynet.

Men jag har aldrig hørt om en sugekop skulle være ulovlig

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#6   26. jan 2009 orv ja den med mobilholderbeslag havde jeg slet ikke tænkt på
    og pladen der fulgte med har jeg stadig i kassen

tak for løsningen - det gør jeg sgu !!

takker

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#7   26. jan 2009 bosh men hvordan kan en bamse i ruden være mere ulovligt end en sugekop??

begge ting kan flyttes jo

?det er det der gør mig i tvivl smiley

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#8   26. jan 2009 begge ting kan tage udsynet
    DSB harry eller sugekop:-)

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #9   26. jan 2009 Det er ikke lovligt i en lastbil, men du kan montere den i venstre side af vinduet så er det begrænset hvad udsyn den tager

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#10   26. jan 2009 Det hele afhænger jo af hvor stort systemet er.. Og da streamere ikke må fylde meget mere end bakspejlet, bamser i bakspejlet og stenslag i synsfeltet ikke er tilladt, så kan jeg ikke se at en GPS monteret direkte i synsfeltet er bedre...

Jeg vil ihvertfald ikke have lortet siddende deroppe og muligvis være skyld i at jeg laver noget lort, fordi jeg ikke kan orientere mig tilstrækkeligt..

Iøvrigt ser det dosk ud at have sådan en lysende dims siddende der. smiley

• #11   26. jan 2009 evt sådan en her http://thansen.dk/product.asp?c=2395670441&n=295872136&pn=298008908
    måske i en anden model

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#12   26. jan 2009 bosh

tak for link

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#13   26. jan 2009 martin

nej jeg vil nemlig også gerne have forruden fri- tænk man lavede noget lort pga dsb harry eller gps

• #14   26. jan 2009 Når jeg har min gps i bilen sidder de så langt nede den ikke gener noget men en bamse eller endet i bakspejlet sidder i der hvor man kikke nåe man skal kikke til højre det går min gps da ikke.

Når jeg køre på min Mc sidder den på styret i venstre side og det siger politiet heller ikke noget til

Kommentér på:
sugekopholder til forrude/gps/mobil

Annonce