{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Globalisering emne - bil {{forumTopicSubject}}

hey bg

Jeg skal lave et projekt i skolen om globaliseringen, hvor jrg er fuldstænding blank med hensyn til et emne, jeg ville gerne skrive om noget der vedrør biler. Jeg har haft tænkt på globaliseringens indflydelse på bilen, hvordan udvalget er blevet større og hvordan bilen har udviklet sig i takt med globaliseringen.

Har i nogen forslag?

På forhånd tak:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Globalisering emne - bil
  • #1   27. jan 2009 vel også noget med at alle mærker kan fåes i stort set de fleste lande nu da mærkerne ikke kun har fabrikker i deres egen lande som de havde for 60-70 år siden

• #2   27. jan 2009 Hvor går du på skole henne? hehe

• #3   27. jan 2009 Prøv at se lidt på hvorfor det er gået den forkerte vej helt fra begyndelsen.

Det vi kender som benzinmotoren blev udviklet til at køre ikke på benzin, men på methanol (staves) for over 100 år siden.. det forurener næsten ikke, og det kan laves af kornprodukter fx.

Der var bare nogle høje herrer der meget hellere ville have vi skulle køre på oliebaseret benzin, så de kunne tjene deres mange penge. og sådan har det så set ud lige siden.. indtil for nylig, hvor nogle lande er begyndt med E85, som er 15% benzin, og 85 Ethanol.. i nogle lande kører de også på ren alkohol, det kan man også lave af produkter fra marken.. og det forurener heller ikke ret meget.

My 5 cents

//Martin

• #4   27. jan 2009 du kunne osse skrive om hvordan bilen har været md til at skabe globlaisering ( både last biler og personbiler ) som jo laver verden mindre og mere mobil, så kan du skrive om at mange mærker i dag er samlet under 1 koncern osv osv...

• #5   27. jan 2009 jeg går på handelsskolen i svendborg...

Jeg har overvejet Kjaer Group, hvordan de har tjenet penge på globaliseringen og hvilke muligheder og udfordringer de har haft i denne proces

Tak for alle svarerne, jeg overvejer stadig hvad jeg skal vælge

• #6   27. jan 2009 Faget hedder det internationale område, og fagene man må skrive i er; historie, økonomi, dansk og engelsk...

Kommentér på:
Globalisering emne - bil

Annonce